Elsa x Anna (Frozen)

793 30 6
                                    

Elsa hleděla na její plačící sestru, pohladila ji po hlavě, ale druhá dívka ji tu ruku chytila:,, Neopouštěj mě," zaskučela zrzka, ale blondýna ji jen pohladila na hlavě, následně ji dala pusu na čelo:,, Promiň..." tiše řekla Elsa a šla pryč.

O pár let později.

Anna otráveně hleděla z okna, svítilo jarní slunce a ona nemohla nic dělat. Pohlédla na svou zlomenou nohu. Dívka praštila do stolu, proč se jí to muselo stát zrovna teď?

,, Anno! Někdo tu na tebe čeká!!" zaslechnula hlas své matky, volaná dívka vzala berle a pomalu skákala z pokoje do chodby.

Hned jakmile uviděla hosta, tak se jí rozjasnila tvář. Pustila berle, nehledě na její zlomenou nohu běžela přímo do náruče osoby stojící ve dveřích:,, Sestři!" Elsa zrzku objala, ale po chvíli ji ťukla prstem do čela:,, Co to děláš?" Annu to překvapilo, chytila si část hlavy:,, O čem to mluvíš?" blondýna ji vzala do náruče:,, Ublížíš si ještě víc!" mladší sestru to překvapilo, ale poté se zasmála:,, Sestři," přitom co to řekla, tak se usadila v sevření blondýny:,, Chyběla jsi mi.." poklidně řekla Anna. Elsa se usmála.

Společně došly do pokoje patřícímu nyní Anně:,, Vrací to vzpomínky," tiše řekla Elsa, poté si sednula vedle své mladší sestry na postel:,, Jak dlouho tu zůstaneš?" zeptala se náhle zrzka, druhá dívka na ni pohlédla a pokrčila rameny:,, Nevím... podle toho jak se sama rozhodnu.." ,, Co tím myslíš?" ,, Dostudovala jsem," řekla s úsměvem Elsa a protáhnula se, Anna na ní hleděla s jiskrami v očích.

Náhle ale znova někdo navštívil jejich dům:,, Anno je tady tvůj přítel!" Elsu to zarazilo:,, Ty máš přítele?" zeptala se své sestry blondýna. Zrzka přikývnula:,, Ať jde sem!" zvolala, poté si ale starší dívka stoupnula:,, Radši si půjdu lehnout," ,, Kam? Nechceš mít pokoj tady se mnou?" Elsa přikývnula a pohladila svoji sestru po hlavě:,, Dokud tu budeš mít toho... přítele... tak.. si lehnu do pokoje pro hosty!" řekla rychle blondýna a šla pryč, nechtěla toho kluka ani zdaleka vidět.

Elsa ji celou dobu milovala. Celou tu dobu, co byla pryč, na ni myslela a ona si našla přítele, při cestě do pokoje pro hosty ho spatřila, už z pohledu se jí ten kluk nelíbil.

Po nějakém tom týdnu, kdy už si na sebe dívky zvykly, si Elsa začala hledat práci.. kdekoliv, radši už ani nechtěla myslet na to, že svou sestru, která teď mimochodem byla ve stejném pokoji co ona, miluje/milovala.

Nějakého dne Anna plakala, Elsu to překvapilo a pomalu šla ke své sestře:,, Anno?" ,, Sestři?" tiše řekla zrzka. Blondýna utřela mladší dívce slzy:,, Copak se děje?" ,, On.. Hanz... se.. se se mnou rozešel..." Elsu to naštvalo, Anna to poznala:,, Sestři?" ,, Jak ten zku******n mohl!" ,, Sestři?!" zrzka se snažila svou sestru uklidnit, ale to blondýnu nezastavilo.

Asi po několika hodinách se Elsa vrátila, měla teda menšího monokla, ale byla spokojená. Matka byla trochu na svou starší dceru naštvaná, ale zároveň byla i ráda, že se za svou mladší sestru postavila, ale i tak! Musela se s tím Hanzem prát? ,, Myslela jsem, že jsi rozumnější," poklidně pronesla, zatímco podala Else pytlík s ledem. Blondýna se pousmála:,, Nemohla jsem si pomoct," ,, Anna se z toho zblázní víš o tom?" V tu chvíli zrovna zmiňovaná dívka šla do kuchyně pro pití, už měla nohu v pořádku, takže ji tiché kroky nedělaly problém:,, Nemusí to vědět.." tiše řekla Elsa, zrzka se schovala a poslouchala:,, Tak to jsem zvědavá, jak zamaskuješ toho monokla," blondýna se nadechla a vydechla:,, To jsem... nedomyslela," ,, Ty jsi o něčem z toho, co jsi udělala přemýšlela?" Elsa zavrtěla hlavou.

,,Elso?" matka i starší dcera zaslechly hlas mladší:,, Copak tu chceš Anno?" s úsměvem se zeptala žena:,, Co se ti stalo?!" Anna rychle přiběhla k její sestře. Elsa zavrtěla hlavou:,, Nic zvláštního.." ,, To Hanz?" nastalo ticho, matka se ale poté usmála:,, Ups.. myslím, že jsem nechala v troubě buchtu," s těmito slovy odešla. Teď už tam byly jen ty dvě dívky. Blondýna sklopila nakonec hlavu:,, Nemohla jsem si pomoct.." ,, A proto máš monokla?!" ,, Já.." Elsa pohlédnula na svou mladší sestru, spatřila, jak ta dívka před ní začala brečet:,, Proč jsi to udělala?" blondýna objala zrzku:,, Protože tě miluju," tiše řekla starší, mladší to překvapilo a její vzlyky se staly hlasitými:,, Já myslela.. já myslela, že .. že mě nemáš ráda," ,, Samozřejmě že mám, miluju tě, vždycky jsem tě milovala..." řekla Elsa.

Konečně je tu další fan fikce! (že?) Já vím, že někdo asi nemusí mít rád incest, ale já tenhle žánr miluju a vlastně jsem si tenhle ship hned zamilovala, ale zametla ho pod koberec, jenže nedávno jsem se nudila... no a tak jsem ho vyndala ze skrýše a zamyslela se.. vlastně teď jsem na ně mohla napsat fan fikci... takže teď tu je a.. doufám, že se líbila PS: ignorujte pravopis :P 


Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat