Ruby x Weiss (RWBY)

532 21 0
                                    

Tým RWBY právě bojoval proti dvěma monstrum, takže byl rozdělen na dvojce. Ruby skončila s Weiss a spolu měly bojovat proti něčemu připomínajícímu škorpiona. Obě na sebe kývnuly. Weiss běžela rychle dopředu a bojovala s ním přímo, zatímco Ruby měla na starost nyní nekryté části. Docela jim to šlo, jenže se s tím monstrem stalo něco zvláštního, proběhlo tam něco jako evoluce, onu monstru narostl ještě jeden stejný ocas:,, Co to?" nevěřícně na to pohlédnula Weiss, ale nic víc nezvládnula, přímo na ní se nová zbraň vrhnula a ona sama nemohla nic udělat.

Ruby se vrhnula před ní a schytala ránu místo Weiss, kterou shodila o dost dál:,, Ugh.." vydala ze sebe mladší dívka a při tom vyplivnula krev. Druhá se na to jenom dívala, otevřela oči dokořán:,, Ruby.." tiše řekla, poté se rozběhnula ke škorpionovi a vší silou a nenávistí ho alespoň na chvíli odehnala, na nic víc se sama nezmohla. Poté se rychle znova přiřítila k Ruby, aby mohla vidět její stav:,, Ruby... Ruby.." tiše opakovala dívčino jméno, volaná se na ni ohlédnula a usmála se, přitom vyplivnula trochu krve, poté ale pohladila Weiss po tváři:,, Budu.. v .. pohod.. pohodě," vydala ze sebe, ale poté zavřela oči.. už navždy.

Weiss se rychle zvednula z postele a nahlas dýchala, chytila se u srdce, které ji bušilo, tak jak ještě nikdy. Ucítila, jak ji po tváři stékaly slzy:,, Mmmm..." zaslechnula Weiss a nejistě se ohlédnula, vedle ní ležela Ruby. Když ji takhle dívka spatřila, tak se trochu pousmála, její velitelka, přítelkyně, byla živá a zdravá:,, Mm.. Weiss.." řekla Ruby ze spánku, dívka se k ní trochu naklonila a políbila druhou na tvář, poté si znova lehnula, tentokrát chytila svoji přítelkyni za ruku.

Je to něco kratšího než normálně, ale snad to nebude vadit :).. měla jsem připravenou mnohem delší, ale teď mi došlo, že to absolutně nevystihuje povahu jedné z hlavních postav, takže ugh ... jinak, těm co budou mít zítra příjimačky přeju hodně štěstí ( já je taky mít budu.... :"D) PS: doufám, že se líbila a nehleďte na pravopis 

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat