Gumi x Lily (Vocaloid)

366 18 1
                                    

Upozornění: v povídce jsou sprosté nadávky (takový ty, co si říkají nejlepší kamarádky)

Gumi otráveně vešla domů a hodila tašku rovnou na postel. Sednula si k počítači a zapnula ho. Jakmile už se načetla obrazovka, spatřila, že ji někdo napsal. Byla to její nejlepší kamarádka vlastně ne její přítelkyně přes internet. Neznala ji ve skutečnosti, ale cítila, že toho s ní má mnoho společného a skutečně ji i milovala a pokaždé, když se vrátila ze školy, tak se těšila jen na to, že ji napíše. Přezdívka té dívky byla V3Native a Gumi patřila přezdívka Megpoid.

V3Native: Ahoj!

Megpoid: Ahoj :)

V3Native: Tak co jak se máš?

Megpoid: Nic moc :/ , tvl ve škole mě zase jedna kráva nasrala!!

V3Native: Vážně? To musí být vážně kráva...

Megpoid: Taky si myslím! :D A co jak ses měla ty?

V3Native: Podobně jak ty. Jedna píča na mě začala řvát aniž bych něco udělala...

Megpoid: Radši to nechme stranou!!

V3Native: Souhlasím...

Megpoid: Co děláš?

V3Native: Nudím se ty?

Megpoid: Teprve teď jsem přišla :D

V3Native: Tak to je hezké, že první na co sis vzpomněla jsem byla já 

Megpoid: Samozřejmě!

Gumi náhle přerušila její matka:,, Pojď konečně uklidit!"

Megpoid: Musím končit máma po mě něco chce :( ... asi ti napíšu až zítra...

Gumi se postavila a šla uklidit. Byla ještě více podrážděná než předtím, chtěla si psát s V3Native a ne uklízet! Když ji konečně máma dala pokoj, tak už bylo večer. Povzdechnula si a začala se učit. Když konečně se vším skončila, tak ještě pohlédla na počítač a pomalu k němu došla. Pohlédla na obrazovku:,, Už asi nebude online.." řekla s povzdechem, ale jakmile kliknula, tak ji naskočilo, že je skutečně ještě tam. Usmála se.

Megpoid: Jsi tu?

V3Native: Ne-e ! :P

Megpoid: Ale jsi!

V3Native: Nemyslím si :P

Megpoid: To není vtipný! Náhodou jsem ráda, že tu jsi...

V3Native: Ještě aby ne :D Doufám, že jsi nezapomněla, že se mnou chodíš!

Megpoid: Jak bych mohla :)

V3Native: A doufám, že mě nepodvádíš!

Megpoid: Neboj se, šetřím se jen pro tebe (pokus o to být svůdná :D Nejde mi to...)

V3Native: Hele zítra píšeme testy, musím jít spát.

Megpoid: Tak zítra.. ať se ti testy vydaří..

V3Native: Jo zítra :) Opovaž se tu nebýt!

Megpiod: Neboj...

Gumi se usmála a lehnula si do postele:,, Taky píšou testy.." poté usnula.

Dalšího dne když vešla do školy, se její nálada zase zhoršila. Spatřila Lily, která jako vždy kolem sebe měla hromadu lidí a která do ni znova bezohledně strčila:,, Sorry," řekla chladně. Gumi si stoupnula a zařvala na ni:,, Strčilas do mě a jen sorry?!" ,, Jo? Máš s tím problém!?" blondýna se otočila na zelenovlásku:,, Jo mám s tím problém!" ,, Omluvila jsem se ti, tak co?!" řvala Lily. Gumi už přetekla trpělivost, vzteky vrazila Lily pěstí, tuto pořádně naštvalo a své rivalce vrátila ránu. Začaly se prát a skončily až, když je učitelé od sebe odtrhly.

Za trest měly uklidit tělocvičnu. Vytřít ji a uklidit pomůcky. Gumi otráveně vydechla, chtěla si psát s V3Native. Vzpomněla si na to, že měla skype nainstalovaný v mobilu, stačilo by jen zapnout data a mohla by si s ní psát. Ohlédla se a zpozorovala, že je Lily taky na mobilu. Gumi udělala, to co si poručila.

V3Natitve: Ahoj

V3Native: Hele já myslela, že už bys dávno měla být doma...

Megpoid: No byla bych, ale víš, jak si pořád ztěžuju na tu krávu?

V3Native: Ano, vim..

Megpoid: Tak kvůli ní jsem po škole!

V3Native: Já taky :D :D A co teď děláš?

Megpoid: Musím uklidit tělocvičnu -_-

V3Native: Hehe já taky!

Gumi to zarazilo, chvíli jen tak hleděla před sebe, ale poté se ohlédla na Lily, ta stále hleděla do mobilu. Dívka si vzpomněla na to, jak ji včera V3Native včera napsala a vzpomněla si na to, jak téhož dne řvala na Lily. Začala se klepat a pomalu napsala.

Megpoid: Hele.. nemáš náhodou blond vlasy?

V3Native: Jo máš pravdu! Hehe :D Jak tě to napadlo?

Nastala chvíle pauzy.

V3Native: Megpoid?? Proč neodepisuješ?

Gumi nevěřícně hleděla na mobil:,, To si děláš srandu.." pošeptala. Lily se na ni podrážděně otočila:,, Co chceš?!" blondýna si poté všimla, že její rivalka má v ruce mobil a má pusu otevřenou dokořán:,, Neříkej mi že..." Gumi ukázala na sebe:,, Jsem Megpoid..." Lily si chytila hlavu a nedopatřením ji vyklouznul mobil. Zelenovláska se k němu rychle po zemi sklouznula a chytila ho, teď ležela zády k dívce, která ze sebe poté vydala:,, Oh co to děláš?" blondýna hleděla na Gumi, která tiše pošeptala:,, Nechci přijít o V3Native... a mám pocit, že jsi mi i napsala, že nemáš počítač..."

Zelenovláska se náhle začala smát a otočila se břichem k její rivalce:,, Nemůžu uvěřit, že to jsi ty.." Gumi natáhla k Lily ruku:,, Teď když se na tebe tak dívám... vypadáš nádherně..." blondýna zrudla, ale poté odvrátila hlavu:,, To říkáš jen, protože jsi zjistila, že jsem V3Native.." zelenovláska přikývnula se širokým úsměvem:,, A chci ti ještě říct, že se omlouvám, jak jsem na tebe vždycky řvala Lily.." blondýna se k ní posadila a prstem šťouchnula do její tváře:,, Jsi roztomilá... řekla bych.." pronesla poklidně blondýna, Gumi se zasmála a políbila Lily. Tu to opravdu překvapilo, ale nevadilo jí to, vždyť i ona milovala Megpoida a teď si nemohla pomoct nemilovat Gumi, i přesto že ji donedávna nenáviděla.

Přestali kvůli pauze na vzduch:,, Je mi jedno, že jsem tě donedávna nenáviděla... stejně tě miluji V3Native ne.. Lily miluju tě.." ,, Megpoid.. taky tě miluju...Gumi" pokračovaly v líbání.

Tohle se mi psalo opravdu lehko a hezky, a ano vím, že ti přezdívky znějí divně, ale je to něco co se k nim přidává (V3Native - pokud si to dobře pamatuji - je jeden z jejích dvou typů hlasu; Megpoid - Gumi je maskotem programu Megpoid a také je pod tímto jménem i známa). Jinak doufám, že se vám povídka líbila a prosím ignorujte pravopis :)

PS: včera jsem sem Animu nepřidala, jelikož jsem měla narozeniny a zkrátka a jednoduše jsem byla líná vůbec něco napsat, takže další kapitola bude až příští týden :P.

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat