Chinatsu šla se svojí kamarádkou Akari. Dívky došly ke klubovně, ale neotevřely dveře, protože zaslechnuly zvláštní zvuky. Kyouko i Yui už tam byly, ale ... líbaly se. Akari se hned ohlédnula na svoji kamarádku, která hleděla bezduše do země:,, Chinatsu..." tiše pošeptala její jméno, oslovená dívka trochu pozvednula hlavu a řekla:,, Já... půjdu asi domů," chtěla odsud zmizet, její láska se tam líbala s příšernou a otravnou holkou!
Chinatsu se rychle otočila na podpatku a zamířila pryč, jenže ji někdo chytil za ruku:,, Chinatsu..." znova dívku oslovila Akari:,, To bude v pořádku," snažila se svojí kamarádku uklidnit, ale ta na to nechtěla přistoupit:,, To nebude v pořádku! Už nikdy!" začala plakat a snažila se vyškubnout její spolužačce, která ji obejmula:,, Ššššt..." pokusila se ji uklidnit, jenže se jí to moc nedařilo:,, Ty to nikdy nepochopíš! Nepochopíš, jaké to je mít neopětovanou lásku!!" řvala na ni Chinatsu.
Obě dvě zaslechnuly kroky, Akari rychle chytila svoji kamarádku za ruku a běžela s ní pryč. Doběhnuly až za školu, kde Chinatsu začala znova řvát:,, Co to děláš?!" Seřvaná dívka na ni hleděla a tiše řekla:,, Nechtěla jsem, aby tě takhle Yui viděla..." Chinatsu to trochu zaskočilo, dívka před ní ji.. opravdu jí chtěla pomoct a ona ji jenom seřvala, trochu ji to zamrzelo, ale nedala to najevo.
Z ničeho nic Akari řekla:,, Já vím, co je to neopětovaná láska..." Chinatsu na ni nechápavě pohlédnula, ale dívka pokračovala:,, I ona miluje někoho jiného a neustále mi o tom člověkovi vypráví," ,, To musí být strašný osoba," tiše řekla Chinatsu, jenže na to se Akari jenom zasmála:,, Mýlíš se, je skvělá, i když občas trochu.. jak to říct... děsivá," Chinatsu na ni nechápavě hleděla:,, Jak můžeš milovat někoho takového?" Akari jenom pokrčila rameny:,, Jak ty můžeš milovat Yui?" sotva se ji zeptala, tak ji kamarádka začala popisovat všechny úžasné věci o Yui.
Akari ji položila ruku na pusu:,, Rozumím Yui je úžasná, ale i přesto..." Chinatsu se trochu zasmála:,, Řekni mi něco o tvé milované,"Akari trochu zrudnula a začala si hrát s prsty:,, No.." nechtělo se jí do toho, jelikož osoba která milovala, byla právě dívka naproti ní:,, Je zábavná, hodná, hodně se snaží udělat pro svou milovanou to nejlepší," Akari se na chvíli zastavila, ale poté vydechla:,, Závidím té osobě, kterou miluje.." Chinatsu se usmála:,, Neboj se, když to zjistí, tak se určitě do tebe taky zamiluje a vykašle se na svou původní lásku," Akari pohlédnula do země:,, Kéž by.." ,, Hej," vydala ze sebe Chinatsu:,, řekni mi, koho miluješ!"
Akari zvednula hlavu, vypadala, že bude každou chvíli plakat, nadechnula se:,, Dobře, řeknu ti to," nastalo ticho, které přerušovali dívčino dýchaní:,, Miluju.. miluju tebe Chinatsu-chan!" vydala ze sebe, Chinatsu na ni překvapeně hleděla:,, Cože?!" nakonec řekla poměrně nahlas, ale neřvala:,, Proč mě?" ukázala na sebe:,, Vždyť víš, že já..." vzpomněla si na to, co ji Akari řekla, a co nyní zažívala ona sama, ten pocit, že má být pro Yui-senpai až ta druhá a možná i míň, přesně tohle teď pociťovala ta dívka, která se jí právě vyznala, ale pociťovala to mnohem déle než ona.
Chinatsu chtěla říct tu klasickou větu, že si najde někoho jiného a lepšího, ale místo toho se k Akari natáhnula a políbila ji, dívku to překvapilo:,, China... mmm .. Chinatsu.. chan?" Oslovená dívka přestala:,, Nelíbí se ti to snad?" ,, To ano.. moc, ale co Yui?" ,, Mám ráda Yui-senpai, ale díky tvému vyznání to chci víc dělat s tebou než s ní... možná že tě taky miluju," Akari na svoji kamarádku hleděla s údivem ve tváři:,, Je to tvoje vina," řekla otráveně Chinatsu, dívka se usmála:,, Hehe.. omlouvám se.."
Doufám, že se vám povídka líbila a omlouvám se za pravopisné chyby a ah ano zase je tu jiný pár.
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanficTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)