Rin x Maki (Love live)

654 28 7
                                    

Rin a Maki spolu poklidně šly směrem ke skříňkám, ale jedna dívka jim chyběla. Zrzka se neustále ohlížela, jestli ji náhodou nespatří někde kolem, ale stále nic, zatímco druhá si jen pohrávala s pramenem vlasů a poklidně šla:,, Neviděla jsi někde Kayochin?" zeptala se Rin, ale Maki jenom otráveně znějíc odpověděla:,, Tentokrát bez nya?" zrzka sebou škubnula, rychle se na rudovlásku otočila:,, Maki-chan je zlá nyaa!" Maki to nijak neranilo, prostě jenom šla dál:,, Hanayo bude v pořádku," ,, Asi máš pravdu nya!" uznala Rin, obě pokračovali v cestě, ale nastalo strašné ticho.

,,Dneska nemáme trénink nya," řekla Rin,, Já vím," pronesla Maki a na chvíli znova nastalo ticho, jenže to tentokrát nepřerušila ani jedna z nich nýbrž vzdechy. Obě dvě se nenápadně vydali tím směrem, a poté tam spatřily něco neuvěřitelného, obě mlčely a hleděly na to, jak se tam líbají dvě holky a aby to nestačilo, tak jedna z nich byla Hanayo a druhá jejich spolužačka. Rin se raději otočila a rychle utekla pryč, Maki se za ní ohlédnula, jenže poté se ji rozhodla následovat, ale ne protože ji to vadilo, nýbrž protože měla pocit, že Rin bude potřebovat alespoň v nejmenším utišit.

Rin seděla u skříněk, dál se nedostala, dál ani nechtěla. Dívala se na strop a přemýšlela nad tím, netušila proč, ale ranilo ji to. Dívka zaslechla kroky a trochu zvednula hlavu, nestál tam nikdo jiný než Maki:,, Maki.." tiše řekla zrzka, na což ji druhá hned obejmula:,, Vyplač se," řekla přitom. Rin tiše řekla:,, Nechápu co tím myslíš nya," trochu ji začali stékat slzy:,, Já jsem v pořádku nyaa," rudovláska ji na to silněji obejmula, díky čemuž se už zrzka neudržela a začala nahlas plakat, i přesto netušila proč, přitom tiše říkala:,, Co to se mnou je? ... Proč mi je tak špatně? .. Proč mě to tak zraňuje,"

Rin se konečně uklidnila a přestala, pohlédnula na Maki:,, Omlouvám se nyaa," zrzka znova byla tak veselá a usměvavá jako vždy, jakoby se nic nestalo. Rudovláska tohle nechápala, slyšet takhle svou kamarádku ji ranilo:,, Nemusíš se omlouvat," tiše řekla Maki, ale odpověď nedostala:,, Pojďme domů nya!" místo toho řekla mile Rin, druhá dívka jenom souhlasně přikývnula.

,, Proč jdeš se mnou nya?" zeptala se po půlce cesty Rin nechápavě Maki:,, Vždyť máš dům opačným směrem nyaa," rudovláska ji neodpovídala, to zrzku trochu udivovalo a svým způsobem i děsilo, konečně došly k Rininýmu domu, už se začalo stmívat:,, Um.. Tak mě napadlo, rodiče nejsou dneska doma, tak nechceš to přes dnešek zůstat nyaaa?" zeptala se dívka s úsměvem, Maki na ni chvíli hleděla, vypadala překvapeně, ale poté jenom přikývnula:,, Zní to dobře, moji rodiče taky nejsou doma.." Rin se zasmála:,, Náhoda nyaa," Maki se jen trochu pousmála.

Rin doma udělala něco menšího k večeři:,, Ty umíš vařit?" zeptala se ji Maki, dívka na to vztekle přikývnula:,, Za koho mě máš nyaa!" ,,Za Rin.." poklidně ji rudovláska odpověděla, když jedla. Zrzka dojedla celkem rychle:,, Půjdu se vysprchovat, poté budeš moct i ty Maki-chan," dívka přikývnula:,, Fajn.. jo a," ,, Co?" otočila se na ni Rin, Maki na to jenom ze sebe vydala:,, Nemám tady pyžamo ani nic podobného," vypadalo to, jakoby ji to teprve teď došlo, zamyslela se:,, Půjčím ti svoje nyaa," řekla vesele Rin, Maki vydechla:,, Pochybuju, že mi nějaký bu..." zrzka nenechala svoji kamarádku domluvit a zatáhnula ji do jejího pokoje, kde ji ukázala skříň s jejím oblečením:,, Něco si vyber, já se mezitím půjdu umýt nyaa,"

Poté co se obě dvě zvlášť umyly, tak se dívaly spolu na televizi, a poté začala Rin připravovat futon pro Maki, jenže ta ji zastavila:,, Mohla bych spát s tebou v posteli?" zrzku to zarazilo, ale poté s úsměvem přikývnula:,, Dobře nya!"

Dívky ležely v jedné posteli a dívaly se na sebe, Rin chytila Maki za ruku:,, Dneska se chováš divněji než já," zasmála se zrzka, ale druhé to nepřišlo příliš vtipné:,, Buď zticha," řekla dívka celá rudá. Zrzka se usmála a pohladila svoji kamarádku po tváři, náhle se rudovlásce nahrnuly slzy do očí. Chytila si tvář. Rin zaslechla Makičiny vzlyky, chytila ji ruce, které ji překrývaly tvář a dala je pryč, poté ji dala pusu na tvář:,, Netuším proč jsi smutná, ale nebuď," řekla tiše zrzka, ale překvapivě ji Maki odpověděla celkem rychle:,, Ty miluješ Hanayo že?" Rin na ni nechápavě pohlédnula, ale poté tiše odpověděla:,, Já nevím," Maki se ironicky zasmála:,, Jasně že jo... ale víš, je špatné vidět osobu, kterou mám ráda, jak pláče kvůli někomu jinému a poté se pokojně usmívá, bolí mě to.." poté co to řekla úplně zrudnula jako rak a následně rychle zavrtěla hlavou:,, Na tom nezáleží!" otočila se k Rin zády, ta se ještě vzpamatovávala z toho, co dívka před ní říkala, poté ji to celé došlo.

,, Maki-chan mě miluje?" zeptala se tiše, rudovláska přikývnula. Zrzka na ni překvapeně hleděla, ale poté ji obejmula:,, Omlouvám se, že jsem si toho nevšimnula," Maki se na Rin otočila a zabořila tvář do její hrudi, přitom ji obejmula:,, Ale ty miluješ Hanayo," ,, Kaoychin má přítelkyni, tak já budu mít taky jednu," řekla s úsměvem zrzka a dala pusu druhé dívce na temeno hlavy, náhle ji Maki rychle převalila na záda a sednula si na ni, teď hleděla Rin přímo do očí. Rudovláska se k zrzce natáhnula a políbila ji, Rin neznala tuhle Makičinu stránku, ale nevadilo ji to, trochu se pousmála a pohladila svoji kamarádku, vlastně přítelkyni po tváři:,, Jsem ráda, že už ti je líp nya," rudovláska přikývnula, poté začala líbat Rin po jejím těle.... (zbytek si domyslete)

Tohle je jeden z mých oblíbených shipů (i když je dost netypický), takže jsem byla ráda, když mě konečně na ně něco napadlo :) doufám, že se vám líbila a prosím ignorujte pravopis PS: ráda bych to rozepsala, ale dávám to pod přístupný, takže si to domyslete :D :D

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat