,,Ruby!" zvolala na svoji velitelku a přítelkyni Weiss, jenže Ruby se jenom zasmála, už to nebyla ta stará dívka jakou Weiss znala, byla zhypnotizována nebo tak něco. Obě na sebe chvíli hleděly, ale ovládnutá zaútočila jako první a nelítostně používala svoji kosu, byla opravdu dobrá. Weiss se ji snažila co nejlépe vyhýbat a případně využila její meč:,, Ugh..." vydala ze sebe dívka, když ji její přítelkyně trefila do ruky, poté už se to začalo jenom zhoršovat. Weiss poznala, že je příliš slabá:,, Ruby.." tiše řekla, přičemž ji stekla slza:,, To tě snad nedokážu zachránit?!" dívka nahlas vykřiknula a znova se vrhnula proti Ruby, snažila se ji trochu zranit, ale ne smrtelně, jen ji znemožnit více méně pohyb, využívala svoje schopnosti a občas ji nechala nějakou část těla zmrazit, jenže se z toho Ruby překvapivě vždycky nějakým způsobem dostala.
Weiss už poměrně unavená, se nedokázala dále vyhýbat energetickému nepříteli, trochu se zasmála:,, Tuhle tvoji vlastnost nesnáším," Ruby nezareagovala, tak jako vždy předtím. Weiss trochu vydechnula, náhle ji ale její bývalá přítelkyně trefila přímo do boku, ale nerozpůlilo ji to, tak jako ostatní nepřátele, se kterým kdy společně bojovaly. Velitelka pomalu šla k dívce, jež ještě ležela na zemi a držela si bok. Weiss nad sebou spatřila stín, Ruby.. teď ji zabije.. nic se nedělo, Weiss se nejistě převalila na záda a spatřila, jak je Ruby napřažená a připravená ji věnovat poslední ránu, ale z velitelčiných očí tekly proudy vody a z jejích úst vychází slova:,, Já nechci.. já nechci... já nechci," neustále dokola.
Přiřítila se tam z ničeho nic Yang a praštila Ruby přímo do obličeje, tu to odhodilo daleko, Weiss se k ní natáhnula:,, Ruby!!" starší sestra nelítostně šla za tou mladší, chtěla ji zničit, už nikdy nechtěla vidět tenhle její zkažený obličej. Weiss to došlo, ona ale nechtěla nechat Ruby zemřít, vždyť to byla její přítelkyně, trochu ji skapaly slzy:,, Ruby!" znova zvolala, ale nic se nedělo, takže dívka si pomalu a nejistě stoupnula, poté když se konečně na tuhle činnost přestala soustředit spatřila, jak tam Yang leží a slyšela jak nahlas dýchá. Tentokrát byla Ruby, která s ní šla nelítostně a tentokrát vypadala, že má svou sestru skutečně v úmyslu zabít.
Ruby zvednula kosu, Weiss použila svoji schopnost a zabránila ráně Yang svým mečem, poté k ní rychle přistoupila a svojí přítelkyni obejmula:,, Vrať se ke mně zpátky, Ruby!!" dívka zareagovala tím, že Weiss prostřelila hrudník, tu to trochu překvapilo, pomalu po velitelce sklouznula na zem, kde padnula do kaluže vlastní krve, umírala.
V tu chvíli se Ruby probrala z temnoty a trochu zavrtěla hlavou. Povšimnula si své přítelkyně, která ležela u jejích nohou a z hrudi ji vytékala červená barva, pustila svojí zákeřnou zbraň a vzala Weiss do náruče, přičemž začala brečet, věděla, že to udělala ona, viděla, jak ji přítelkyně objímala a jak ji za to prostřelila hrudník, zabila ji! ,, Weiss.." řekla tiše dívčino jméno. Ta na to překvapivě zareagovala a pohladila Ruby s úsměvem po tváři:,, Vítej zpět Ruby.." poté co to řekla, její ruka začala sklouzávat, ale Ruby ji chytila:,, Omlouvám se! Omlouvám se.. omlouvám se.. omlouvám se.." dívka se klepala:,, Neumírej.." řekla tiše.
Ahojte, po této povídce bude asi menší pauza (ne že bych chtěla, ale ... dostala jsem zaracha na PC :"" kvůli známkám.. - kdyby to někoho zajímalo, tak tu jsem jen na chvilku ... ). Nevím, kdy ta pauza skončí, možná ani nebudu moct tuto sobotu přidat další díl z Animu... PS: Doufám, že se vám povídka líbila a prosím ignorujte pravopis :) see ya
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanfictionTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)