Ritsu x Mio 2 (K-on)

371 20 2
                                    

UPOZORNĚNÍ: obsahuje to menší prvky sexu :D stejně se na to podíváte, tak co...

Jinak Ritsu - anděl, Mio - démon

Mio seděla na střeše a hleděla dolů na lidi, kteří teď vypadali jako mravenci. Vydechla, jak by mohla jednomu z těch smrtelníků vůbec ublížit, žijí tak klidné životy...

,, Co tu děláš?" černovláska zaslechla něčí hlas, rychle se ohlédla a spatřila brunetu. Povšimnula si, že měla bílá křídla, vyděsilo ji to. Začala couvat, bála se o svůj život. Do očí ji nahrnulo několik slz:,, Omlouvám se, omlouvám se..." řekla klepající se Mio. Anděl se k ní s úšklebkem nahnul:,, Za co se omlouváš?" v tu chvíli se démon začal ještě více obávat toho, co bude následovat. V tu chvíli černovlásku shodila na zem brunetka. Mio to zmátlo, nechápala co ta dívka nad ní má v plánu, ale náhle ucítila, jak se jejich rty střetly. Jakmile neznámá přestala, tak obě nahlas dýchaly:,, Jmenuju se Ritsu a ty?" pronesl anděl a ušklíbnul se:,, M.. Mio.." řekl démon nejistě.

,, Dobře Mio.." pronesla svůdně Ritsu a kousnula dívku do ucha, ta na to zaskučela a doufala, že to tím skončí, ale to nebyl andělův záměr, naopak to byl jen začátek. Bruneta pohladila Mio po bříšku. Démon sebou cuknul, pokusil se ze sebe shodit stále cizí osobu, ta se ale nedala a místo toho si dívku pořádně přidržela, chytila ji za ruce a sednula si na jej břicho:,, Uuu.." vydala ze sebe černovláska a stekla ji slza. Ritsu to ignorovala a opět políbila Mio. Po delší době se obě nadechly pro vzduch. Démonovi začala ještě více vzlykat, už chtěla přestat, ale anděl nechtěl, líbilo se mu to.

Ritsu, stále seděla na Mio, ale tentokrát ji pustila ruce, poté ji pomalu stáhnula triko a jemně se dotkla dívčiných ňader, ta vyjekla:,, R..R..Ritsu.." poté tiše pošeptala a po chvilce začala i vzdychat. Bruneta se ušklíbnula:,, To budeš jen z tohohle?" černovláska objala anděla a vyvrcholila.

Mio nahlas dýchala doufajíce, že už tomu bude konec, ale to nebyl brunetin záměr, nechtěla přestat, bavilo ji to. Stáhnula černovlásce sukni i s kalhotkami:,, Zůstaň tak..." Ritsu přikázala Mio. Démon se neodvážil vzdorovat. Anděl to poznal a s úšklebkem se přesunul k dívčinu rozkroku. Začala ji jemně olizovat tuto část těla, přitom ji rukou hladila stehno. Černovláska začala nahlas vzdychat, jemně se dotkla brunetiny hlavy, ta na chvíli přestala, aby mohla pohlédnout na svoji oběť. Mio hned ruce dala pryč a zaryla prsty do kamenné střechy budovy:,, Klidně mě drž za hlavu, mě to nevadí..." pronesla Ritsu a pokračovala v rozdělané práci. Démon se blížil k vyvrcholení, začal vzdychat mnohem více a chytil anděla za hlavu. Mio se udělala.

Černovláska nahlas dýchala a ležela, už byla unavená. Ritsu pomohla své oběti navléct oblečení a poté si k ní lehnula:,, Byla to sranda Mio..." pověděla s úsměvem bruneta. Mio teď došlo, že ta dívka ležící u ní má své kouzlo, pousmála se a pohladila ji po tváři. Anděla to překvapilo, ale poté ji tu ruku chytil a políbil ji na ni. Přitisknul se více k démonovi a lehl mu do náručí. Černovláska ji objala a usnula. Když se vzbudila, tak už tam nikdo nebyl.

Dalšího dne Mio seděla opět na tom samém místě a znova hleděla na lidi, náhle ji ale někdo ze zadu přepadl tím, že ji políbil na krk. Démon se lekl a cukl sebou, ale poté se rychle otočil a usmál se:,, Ritsu.." tiše pošeptal. Ritsu tam skutečně byla, s úsměvem políbila černovlásku:,, Chceš si to zopakovat?" řekl s úšklebkem anděl. Mio znova políbila brunetu:,, Nevadí mi to..." pošeptala při pauze na vzduch.

Btw věřte mi nebo ne, ale tuhle povídku jsem zveřejňovala od osmi hodin :"D (a to je mám předepsané)... doufám, že se vám líbila a prosím ignorujte pravopis :)  

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat