Blížil se Valentýn a Sakurako se snažila vyrobit čokoládu Himawari. Bylo to poprvé, co vůbec něco pekla, takže ji to absolutně nešlo. Vztekala se nad tím a nadávala na všechno možné i nemožné, ale zvláště pak na prsatou příšeru (Himawari).
Do kuchyně vešla Sakuračina starší sestra Nadeshiko:,, Co děláš?" zeptala se Sakuraky poklidně, ale dívka ji jenom opražila vzteklým pohledem:,, Nech mě!" ,, Chceš nějak pomoct?" zeptala se ji Nadeshiko, jenže její sestra zavrtěla hlavou:,, Nechci!" ,, No dobře.." Nadeshiko chtěla normálně odejít, jenže Sakurako pokorně sklopila hlavu:,, Pomoz mi," sestra se jenom usmála:,, Ale ale ale..." pohladila Sakurako po hlavě a zeptala se ji:,, A proč chceš, tak najednou udělat čokoládu?" tázaná dívka zrudnula, poté jenom vykřikla:,, Co ti je do toho?!!" Nadeshiko se ironicky zasmála:,, Je to pro Himawari že jo?" měla pravdu, ale Sakurako to chtěla popřít:,, Ne! Nikdy bych pro tu prsatou příšeru nic nedělala!!" Nadeshiko tušila, že lže a tak jenom s úsměvem přikývnula:,, Fajn pomůžu ti,"
Uběhlo pár dnů a už nastal Valentýn, Sakurako hleděla na již hotovou čokoládu, která už byla dokonce i zabalená. Dívka zrudnula, ale poté ji její sestra pohladila po hlavě:,, Tak! Teď to můžeš Himawari dát," ,, Já ti říkala, že to není pro tu prsatou příšeru!" okřiknula ji Sakurako, ale Nadeshiko se zasmála:,, Jasně, jasně,"
Himawari jako vždy přišla do školy, dívka na ni jen tak hleděla, trochu zrudnula, podrbala se na hlavě a pomalu došla za svojí kamarádkou:,, Uuum.. Himawari.." nemohla nic jiného říct, jelikož k nim přispěchali dvě jejich spolužačky Akari a Chinatsu, začali si s Himawari povídat a dívka neměla ani šanci ji tu čokoládu dát, vydechla. Náhle spatřila jak dívka rozdávala těm dvěma jejich čokolády, ale ji samotné nic nedala. Překvapilo ji to, rychle si sednula na svoje místo a odvrátila od ní pohled:,, Co jsi mi chtěla Sakurako?" zeptala se dívka Himawari, ale ta na to jenom otráveně řekla:,, Už nic ty prsatá příšero.." ,, He?!" naštvaně ze sebe vydala Himawari, jenže Sakurako už nijak nereagovala.
Škola skončila a obě dvě dívky šly spolu domů, mezi nimi bylo jenom ticho, ale to přerušila Himawari:,, Sakurako..." oslovená dívka se na ni otočila:,, Co je ??" chvíli se na sebe jenom dívaly, ale poté Himawari začala něco štrachat v tašce, vyndala čokoládu, která měla mimochodem tvar srdce:,, Bylo mi to trapný ti to dávat ve třídě," Sakurako na ni překvapeně hleděla, potom ale celá rudá vyndala z tašky její vlastnoručně vyrobenou čokoládu, podala jí ji:,, Tady máš.." Himawari si ji vzala:,, Můžu si ji dát?" Sakurako přikývnula. Druhá dívka si dala sladkost, překvapivě byla dobrá, usmála se:,, Je dobrá," řekla poklidně. Sakurako na ni hrdě hleděla, povedla se jí, zvládla udělat pro Himawari čokoládu! Poté si vzpomněla na sladkost od její kamarádky, začala ji jíst. Byla lepší než cokoliv od ní, kdy jedla.
Náhle k nim přišla Nadeshiko:,, Oh... vypadá to, že jsi ji dala tu čokoládu," zvednula palec:,, Oj Himawari! Chutná ti?" Himawari rudá přikývnula:,, To je dobře.. Víš Sakuraka ji dělala strašně.." Nadeshiko to nemohla doříct, jelikož ji Sakurako zacpala pusu:,, Sklapni!" taky se její pokožka obarvila na červeno. Ty dvě na sebe chvíli jen tak hleděly, ale poté radši odvrátily hlavu.
Doufám, že se vám tato povídka líbila, sice vím, že není Valentýn (a ani ho normálně neslavím, ale dá se využívat na yuri povídky :3). Jinak doufám, že se vám líbila a nehleďte na pravopis.
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanfictionTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)