Himawari x Sakurako (Yuru yuri)

2.7K 78 8
                                    

Sakurako a Himawari byly schované ve skříni a nenápadně pozorovaly, jak se jejich mladší sestry líbají. Dívky zrudly, obě dvě se také milovaly, ale ani jedna z nich zatím neudělala žádný krok a takhle to ještě k tomu trvalo 10 let.

Sakurako si tiše zastěžovala:,, Tvoje prsa mi překážejí," ,, Nestěžuj si pořád děláš, jako kdybych za to mohla!" zareagovala na to druhá dívka, začaly se hádat, tak jako vždycky. Na neštěstí je Hanako zaslechla a otevřela:,, Sakurako?! Himawari-san?! Co tu děláte?!" obě dvě ne sebe pohlédnuli:,, Eehm.." netušily co mají říct:,, To se všechno jenom tak strhnulo.." začala něco vymýšlet Himawari, ale nelhala, opravdu netušila, jak se to mohlo stát, radši než aby přemýšlela nad výmluvou, tak chytila Sakurako za ruku a šla pryč:,, Už vás nebudeme rušit.." obě se ztratily z dohledu svých sester.

Sakurako znova začala nadávat:,, Je to tvoje vina!" ,, Moje proč?" nechápavě se zeptala Himawari:,, Kdybys neměla takový prsa, tak by.." stále ji chtěla menší dívka nadávat, ale na to se druhá opravdu naštvala, otočila se a trochu se slzami v očích vykřikla:,, Dej mi už konečně pokoj! Já za to nemůžu!!" rychle běžela pryč. Sakurako na ni jen tak hleděla, nechápala, o co jde.

Z pokoje vykouknula Hanako a hleděla na vlastní sestru:,, Co se stalo?" Sakurako měla stále nechápavý pohled:,, Já nevím.." ,, Není ta vaše hádka dneska větší než normálně?" zeptala se první, ale druhá na to přikývnula:,, Jo.. tohle je poprvé, co se tak nějak zvrtlo..." Sakurako si prohrábnula vlasy:,, Aaah.. co bych s tím měla dělat?" ,, Ty ji miluješ, že jo?" zeptala se jí poklidně Hanako a její sestra ji s rudými tvářemi odpověděla:,, No jo no.." Z ničeho nic z pokoje vyšla i Kaede:,, Ehm.. proč nepodnikneš nějaký krok? Sestra tě taky miluje..." na to se dvě mladší dívky políbily a trochu se zasmály.

Sakurako je tam radši nechala a běžela za dívkou, kterou ona měla ráda. Bylo to přímo naproti jejího domu, takže to nedělalo žádný problém. Rychle otevřela dveře a zvolala jméno své kamarádky. Nikde nebyla žádná odpověď, takže to tam začala celé prozkoumávat. Vešla do jejich koupelny a tam ji spatřila. Stála tam Himawari, která si tam řezala žíly. Sakurako si vzpomněla na to, že poslední dobou tato dívka nosila dlouhé rukávy, tohle mohl být ten důvod. Rychle ji chytila za tu ruku, ve které držela žiletku:,, Himawari!" zařvala na ni, ale oslovené začali stékat slzy, snažila se dostat ze stisku:,, Nech mě!" zaprotestovala, ale Sakurako mlčela. Při boji obě uklouznuly a spadnuly na zem.

Dívky na sebe hleděli, Sakurako ale přerušila ticho:,, Proč to děláš?!" druhá dívka neodpovídala, a tak pokračovala:,, Vždyť... Co když se ti stane něco vážného?!" ,,Nestane" chladně ji na to řekla:,, Himawari!" znova na dívku zařvala Sakurako, nato okřiknutá nic neudělala, jenom byla zticha. Dívka si vzpomněla, co ji Kaede řekla, to že ji Himawari taky miluje. Sakurako se natáhnula k ruce své kamarádky, která byla od krve, začala ji olizovat, jenže na to druhá zareagovala jenom tím, že začala plakat. To Sakurako trochu zaskočilo:,, Co se děje?" řekla tiše a políbila ji. Himawari to zaskočilo:,, Sa.. Sakurako?!" vydala ze sebe, ale druhá na to pokračovala.

Když líbaní skončilo, tak obě dívky hlasitě oddechovali, až nakonec Himawari tiše řekla:,, Co to má být?" byla úplně celá rudá a v rozpacích:,, Himawari... už dávno to vím, ale teprve teď to chci říct nahlas! Já tě miluju Himawari!" zařvala Sakurako na svoji kamarádku, která na ni překvapeně pohlédnula, a které se do očích vrhnuly slzy:,, A vím, že ty mě miluješ taky," dodala dívka ještě k tomu všemu. Druhá na ni překvapeně pohlédnula:,, Jak to... můžeš vědět?" ,, Řekla mi to Kaede-chan," odpověděla ji bez zaváhání Sakurako.

Po chvilce na to ji Himawari zavedla do svého pokoje, aby už nedělali ty věci v koupelně a aby je třeba někdo neslyšel či dokonce neviděl. Sednuly si tam, ale Sakurako ji poté obejmula:,, Omlouvám se ti za všechno, co jsem ti kdy udělala! Omlouvám se za to, že jsem ti furt nadávala! Omlouvám se za to, že jsem furt narážela na tvoje prsa! Omlouvám se za to, že jsem byla tak zlá..." Himawari ji obejmula silněji:,, To není jenom tvoje vina," řekla tiše:,, Já jsem tě provokovala..." ,, Ne!" Nahlas ji zastavila její kamarádka:,, To všechno je moje vina... i to, že se tak zraňuješ," nastalo ticho, které ale Sakurako přerušila:,, Miluju tě.. A chci, abychom se přestali hádat. Chci, abys byla moje přítelkyně," druhá jenom tiše pošeptala:,, Souhlasím, už se také nechci hádat a ráda budu tvoje přítelkyně," obě se poté na sebe trochu pousmály a začaly se líbat.

Mezitím je pozorovaly Hanako a Kaede, která tiše pošeptala své přítelkyni do ucha:,, Jsem ráda, že to takhle skončila:,, Já taky zlato," tiše řekla druhá chichotáním, obě dvě se políbily, až Hanako nakonec s úšklebkem řekla:,, Pojďme do tvého pokoje dělat neslušné věci," Keade se zasmála a zrudnula:,, No dobře no..."

Doufám, že se vám to líbilo :) a omlouvám se za případné pravopisné chyby... Děkuji... 

PS: omlouvám se jestli se někomu zobrazil dvakrát ... 

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat