,, Prsatá příšero!" ,, Blbko!" ,, Kéž bych tě nikdy nepoznala!" zařvala Sakurako ze vzteku, Himawari se zarazila a zůstala stát na místě. Klepala se:,, Vážně si to myslíš?" pošeptala, ale poté se otočila:,, Dobře.." řekla Himawari a odešla pryč, při tom silně bouchla dveřmi.
Sakurako to zarazilo, počkat jak mohla něco takového říct své nejlepší kamarádce?! Pomyslela si. Steklo ji několik slz.
Himawari rychle běžela domů, vešla do svého pokoje nehledíce na všechno a skočila rovnou do postele. Chytila polštář a začala nahlas brečet, jak jí mohla říct, že ji nikdy nechtěla poznat... už předtím se hádali, ale nikdy to nedopadlo takhle strašně.
Náhle na dveře Himawarinýho pokoje někdo zaťukal:,, Onee-chan?" jednalo se o mladší sestru:,, Oh.. Kaede-chan?" tiše pošeptala starší:,, Copak?" zeptala se a došla ke dveřím, otevřela. Kaede vypadala smutně:,, Copak se děje?" otázala se Himawari:,, Co se ti stalo?" místo odpovědi se otázala mladší:,, Jak co by se m..." ,, Přiběhlas domů jako blesk a plakalas..." starší to zarazilo, jak si mohla její sestra všimnout. Kaede na ni provinile hleděla, ale poté Himawari objala, tu to překvapilo, ale poté ji také k sobě přitiskla a začala nahlas plakat. Mladší netušila, o co jde, ale tušila, že by bylo nejlepší, kdyby se vyplakala a až poté ji řekla, co se vlastně stalo.
Sakurako seděla u televize a přepínala programy, byla duchem nepřítomná:,, Hej..." zvolala na ni její mladší sestra:,, Máš jít nakoup..." zarazila se, když spatřila Sakurako, která působila, že se za chvíli zhroutí:,, Ségra?" vydala Hanako ze sebe, ale volaná ji neodpovídala, stále hleděla do televize. Mladší začala silně třást s druhou, ale stále nic:,, Ségra!" skoro zařvala doufajíce, že ji to probere, ale pořád nic, jediný člověk, na kterého to mělo vliv, byla jejich nejstarší sestra:,, Co se děje?" Hanako na ni pohlédla:,, Se ségrou něco je..." ,, Hmm..." zareagovala na to skoro otráveně Sakurako. Nadeshiko popozvedla obočí:,, Vidím..." chvíli na sebe jen tak hleděly, až poté Nadeshiko poslala nejmladší do jejího pokoje.
Nadeshiko hleděla na Sakurako:,, Co se stalo?" zeptala se nejstarší, druhá stále hleděla na televizi, neměla v plánu odpovědět. Nadeshiko to popudilo, rychle vzala ovladač od přístroje, který následně vypnula, v tu chvíli se začaly hrnout slzy do Sakuračiných očí. Nejstarší to překvapilo, ale poté se znova zeptala:,, Co se stalo?" ,, Řekla jsem to, co jsem říkat neměla..." ,, Co přesně a komu?" ,, Himawari..." Sakurako už nemohla ze sebe vydat ani slovo, začala nahlas brečet a utírat si slzy.
Další den musela Sakurako do školy, i když se na to vůbec necítila, bála se, že uvidí Himawari, tušila, že by se poté hned rozplakala, ale dívka tam nebyla:,, Nevíš, co je s Himawari?" zeptala se dívky Akari. Sakurako rychle zavrtěla hlavou, ale náhle k ní přišla učitelka:,, Oomuro-san mohla bys tohle donést Furutani-san? Slyšela jsem, že bydlíte blízko..." tázané zamrazilo, měla chuť začít brečet, rychle ženě vytrhla úkoly a otočila se k ní zády:,, D..Do..Donesu jí..to," pošeptala a nachystala si věci.
Jakmile učitelka odešla, tak k ní přišla Akari:,, Co se stalo mezi tebou a Himawari?" Sakurako sebou cuknula, ale poté se s úsměvem podrbala po hlavě:,, Co by se mezi námi mělo stát?" Sakurako se na to začala smát:,, Protože když někdo řekne Himawari, tak sebou cukneš a vypadáš, že by se ti chtělo bulet..." do rozhovoru se přidala Chinatsu:,, Jsme v naprostým pořádku!" řekla hlasitě Sakurako, ale poté zavrtěla hlavou a šla pryč:,, Půjdu na ošetřovnu..." ještě před odchodem řekla.
Do konce školy ležela na ošetřovně, ale hned poté vyrazila domů.
Jakmile spatřila jejich dům a následně i dům Himawariny rodiny, tak se zarazila, pohlédla na úkoly od učitelky a vydechla. Pomalu došla ke dveřím sousedů a zaťukala. Do očí se ji nahrnulo několik slz. Neotevřel někdo jiný jak Himawari:,, Co chce..." Sakurako začala brečet, podala dívce úkoly. Přitom se ovšem začala klepat, podlomily se ji nohy a skončila u Himawariných. Dívka se k ní sklonila:,, Sakurako.." pošeptala Himawari. Druhá začala šeptat:,, Omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se..." Himawari rychle zvedla hlavu své kamarádky a políbila ji. Sakurako to překvapilo, ale nevadilo ji to, líbilo se jí to.
Poté co přestali kvůli pauze na vzduch, tak oběma dívkám stekly slzy. Sakurako rychle objala Himawari:,, Mrzí mě to! To, že jsem se s tebou začala bavit, byla nejlepší věc na světě a už to déle nevydržím. Ten pitomý den byl ten nejhorší, jaký jsem kdy zažila!" ,, Sakurako..." pošeptala Himawari, ale poté ji zatáhla do bytu.
Hned tam ji znova začala vášnivě líbat. Sakurako to nevadilo, ale neustále ji stékaly slzy:,, Himawari..." pošeptala dívka, druhá na to zareagovala tak, že přestala:,, Nemáš to ráda?" tázaná rychle zavrtěla hlavou:,, Ne.. to není ono, jen se mi chce stále bulet, když se ti podívám do tváře," Himawari se pousmála a pošeptala:,, Odpouštím ti... tak už neplač.." ,, Himawari.. miluju tě..." pověděla stejně tiše Sakurako:,, Já tebe taky..." pověděla Himawari celkem klidně.
Je tu další fan fikce :D :D, divím se, že mě ještě na tenhle ship něco napadá, ale ne dělám si srandu.. není to tak těžké na ně něco vymyslet (i když tahle story měla být původně na Mio a Ritsu, ale na tyto se to hodí víc, zejména protože tyhle dvě se neustále hádají i v anime - ano dneska mám nějakou ukecanou náladu). Jinak doufám, že se vám povídka líbila a prosím ignorujte pravopis...
ČTEŠ
Krátké yuri fanfikce
FanficTady jsou všechny možné fanfikce... PS: yuri znamená holka x holka (lesby)