Chara x Frisk 2 (Undertale)

325 15 1
                                    

Frisk hleděla na Sanse, kterého před chvílí zabila. Poměrně ji to ranilo, ale poté se ohlédla a spatřila dívku. Z nějakého důvodu neviděla její tvář, bylo to, jako kdyby si nedokázala vzpomenout, ale i tak se cítila spokojeně, i přesto že právě zabila svého kámoše.

Frisk se náhle vzbudila, byla úplně celá zpocená, rychle se otřela, ale poté si stoupnula. Pomalu došla za Toriel a začala jíst snídani od ní Butterscotch-Cinnamon Pie. Hned jak ho snědla, tak pomalu šla na procházku, chtěla jít za Sansem...

Jenže ho jaksi nemohla najít, náhle uviděla něco, co předtím neviděla. Jednalo se o nějakou díru ve skále, zaslechla odtamtud hlasy. Jeden z nich patřil Sansovi, déle tam rozpoznala Undyne, Papyruse. Pomalu vešla dovnitř, nic neviděla, nikoho jiného kromě jejích známí. Teda ještě tam k nim přibyl Asgore.

,, Hahaha!" zaslechla cizí hlas:,, Všechny.. všechny... všechny!! Všechny vás zabiju!!" zněl stále stejný hlas. Frisk přišel z nějakého důvodu docela i povědomě. Rychle se pokusila se tam dostat. Náhle ale spatřila dívku, přišla ji z nějakého důvodu povědomá. Náhle ji zabolela hlava, Frisk spadnula na zem a chytila si hlavu.

,, Chci skončit!!" vykřikla Frisk se slzami v očích a pomalu si kleknula k zemi:,, Už mě to nebaví!" ,, Opravdu?" poklidně pronesla jiná dívka, ale poté si k ní přisedla a pousmála se:,, Víš, že když skončíš, tak už mě navždy ztratíš?" Frisk se zarazila a chytila si tvář:,, Ale.. já.. je to těžké, vždyť víš, že tě miluju!"

Frisk zavzpomínala. Pohlédla na dívku, která tam celou dobu stála. Byla to ta z jejího snu, ta z její vlastní děsivé reality. Stoupnula si a rozhlédla se, všichni kolem ní vypadají, všichni působí jako, kdyby chtěli bojovat. Frisk rychle od nich vystoupila:,, Oh..." zazněl nepřítel, ale následně se usmál:,, Frisk..." řekl to temným hlasem, ale to dobráka neodradilo. Obě dívky proti sobě stály:,, Heh Frisk... co teď uděláš?" Frisk rozpažila ruce:,, Co to děláš!?" otázala se druhá, ale první byla stále tichá, tak jako vždy,, Chceš chcípnout?!" řval nepřítel a následně se proti dobrákovy rozběhnul.

Všichni se zděsili, jelikož si mysleli, že jejich nepřítel Frisk skutečně zabije, ale místo toho dívka bodla vedle a objala dobráka, přitom nůž pustila. Frisk se pousmála:,, Chara že?" druhá přikývnula:,, Pamatuješ si mě?" zeptala se s Chara, ale tázaná tiše odpověděla:,, Jen něco... omlouvám se," ,, Chyběla jsi mi Frisk... opravdu ano!" pronesla Chara

V tu chvíli si Frisk vzpomněla ještě na něco. Ležela na zemi, bolelo ji celé tělo... Trochu zaskučela, netušila, kde vlastně byla, před chvílí chtěla spáchat sebevraždu ne? Zklamaně vydechla a rozhlédla se, ale poté co si stoupnula, tak ji začala nehorázně bolet noha. Viděla jak ji má ošklivě pochroumanou. Zůstala sedět a zahleděla se do země, náhle zaslechla něčí hlas:,, Hele proč jsi tak smutná?" uviděla Charu:,, Chtěla jsem spáchat sebevraždu, ale teď mě z toho bolí jen noha..." ,, Oh.."

Frisk se vrátila do reality a pousmála se:,, Jsem ráda, že jsi mě znova našla," tiše pronesla a ještě pevněji k sobě Charu přitiskla a ještě řekla:,, Pojďme spolu domů... za Toriel.." ,, Dobře," zareagovala na to druhá.

Tak po této povídce mám v plánu sem dát něco s menším sexem... ale asi to nebude dobrý :D :D No nic doufám, že se vám povídka líbila a prosím ignorujte pravopis :) 

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat