Nihayet evdelerdi.
Uzun zamandır birlikte kahvaltı yapmıyorlardı.
Çağan çok mutluydu Mina da aynı şekilde.
Koltuğa kendini attı. Mina yı izliyordu bir yandanda şarkı mırıldanıyordu.
Mina Yanına gelip oturdu.
"Evde tıkılıp kalacak mıyız?"
"Ne yapmak istersin Ebrucum?"
"Seninle ne yapmak isterim öyle mi? Mağara ya felan gidilir seninle ya da Ayıları kovalarız ormanların kralı oluruz felan seninle en fazla ne yapılabilir o kadarda iyi seçenekler yok yani?" Dedi yan gözle Çağana bakarak.
Çağan şaşırıp "aaa" dedi Minaya katılmaya katılmaya.
Dayanamayıp Çağanın kucağına başını gömüp güldü Mina.
Eğilip ensesini kokluyordu Çağanda Minanın.
İçine çekti. "Ohh mis" dedi usulca.
Mina başını kaldırmak üzereyken kafasını kucağına doğru bastırdı.
Kalksın istemiyordu.
Kokusunu çok özlemişti ve her gün bu kokuyu içine çektiğini hayal edip uykuya dalardı.
Şimdi burada yanındaydı. Hep olmasını istediği yerde.
Bu onun için bir lükstü.
"Ya Çağan napıyorsun?!"
Dedi göğsüne vurarak...
Yanlış anlamıştı ama haklıydı sonuçta Çağan ın içinden geçenleri bilmiyordu.
Ama O da Çağan ı çok özlemişti. Aynada her sabah prova yapardı Çağan la konuşuyormuş gibi.
Birlikte çizdikleri karaladıkları resimleri çekmeceden çıkarır ara ara bakardı.
Onun en çok gittiği cafelere gidiyordu.
Çağan ı aklından çıkarmak patrick in Sünger Bob dan ayrılabilmesi kadar zor ve bir o kadar imkansızdı.
"Ya aman Ebru her şeye kızıyorsun" dedi kaşlarını çatarak.
"Sus ya" elleriyle ellerini tuttu.
Burnu burun hizasına gelir hizada Minaya başını dayadı.
"Baaakkkk kızıyorummm" dedi.
"Kız ya sen kızsan nolur?"
"Ne mi olur Ebrucum üçüncü dünya savaşı çıkar." "Ya Ebru sen benle ne uğraşıyorsun ki bu kadar az önce neler dedin bana ya."
"Ay kıyamam alındın mı."
Dedi ellerinin arasına yüzünü alarak Çağanın.
"Valla çok alındım Ebru" dedi.
İçinden "keşke elleri hep burada kalsa" diyordu.
"Ahhhh dayanamıycam" dedi ayağa kalkarak.
"Neye dayanamıycan be?"
Sana demek istiyordu ama diyemezdi çünkü Mina Onu çiğ çiğ yerdi.
Ama içindeki arzuyu durdurabileceğini sanmıyordu gerçekten çok özlemişti. Bu yüzden içindeki duyguları dışarıya çıkıyordu hatta böyle bir şey dediğine kendiside şaşırdı. Hemen yalan söyleyip konuyu değiştirdi.
"Evde böyle durup oturmaya Ebrucum" dedi elini uzatıp "kalk hadi seni pişman edicem benimle neler yapılır göstericem" dedi.
İşaret parmağını ağzına alıp ısırdı Mina.
"Iııı heyecan verici bir konuşmaydı." Dedi gözlerini kısıp yukarıdan Çağana bakarak "ikna olundu. Hadi gidelim bakalım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRADIŞI~
RomanceSıradan bir hayatım vardı çünkü henüz rastlamamıştım sana. Tanışmamıştı bedenim bedeninle. Gözlerim böylesine bir manzara görmemişti hiç. Sesin kulağımda en sevdiğim şarkının ritmini tutuyor. En durgun okyanus kadar saf kalbin. Düşüncelerime engel o...