Her ne kadar saçlarını turuncuya boyatmış olsa da o kocaman kehribar rengi gözleri nerede görsem tanırım. turuncu boyalı saçlarını tepeden toplamış kocaman şirin gözlerine siyah bir eyeliner çekmiş, üstünde ki beyaz kısa pileli elbiseyle fazlasıyla şirin duruyor. bu lexi den başkası değil.
- lexi
diye bağırdım. şaşkınlığımı üstümden atarak bana doğru koşarak gelen lexi ye sarıldım. onu bir kere görmüş olmama rağmen özledim. küçük cadı ne yapıp ne edip bana kendisini bir kere de sevdirdi üstelik birini çabuk seven biri değilim ben. bunu başardığı için kesinlikle tebrik edilmeye ihtiyacı var. kollarını boynumdan ayırdığında biraz gerileyerek yüzüme baktı daha doğrusu saçlarıma.
- bu kadar kısa sürede değişeceğini beklemiyordum.
omuz silkerek
- sen nasıl buldun beni? ayrıca ne işin var burada?
- ah! yeteneklerimi küçümsüyorsun yer bulma büyüsü yaptım. ayrıca işler karışık burada ayakta anlatmaya hiç niyetim yok.
tebessüm ederek içeri girdik. salona geçtik, ben tek kişilik koltuğa otururken emily,eva ve angel büyük koltuğa oturdu lexi ise benim karşımda ki tekli koltuğa oturdu. koltukta geriye yaslanırken bakışlarımı lexiye döndürdüm.
- yanlış hatırlamıyorsam yer bulma büyüsü yapman için o kişinin bir eşyası veya bir parçası lazım
- evet doğru hatırlıyorsun son buluşmamızda saçından biraz almış olabilirim. o gözlerini yuvalarına geri sok bana öyle bakma. işlerin karışacağını biliyordum. ve seni bulmam için buna ihtiyacım vardı.
ben dudaklarımı aralayıp nereden bildiğini soracakken emily benden önce davrandı ve bana geriye susmak kaldı.
- nereden biliyordun? nasıl?
- bizim ailemizde olan cadıların bazı özel güçleri olur. bunlar: kahinlik, geçmişi değiştirme, geleceğe yön vermek gibi. benim ki de kahinlik neler olacağını en başından biliyordum. tabii bunu söyleyemezdim. söylersem birisi ölür bu en yakınım ya da hiç tanımadığım biri olabilir ve ben bunu çok ağır bedellerle öğrendim.
bu "ağır bedellerin" altında kesinlikle büyük acı dolu bir hikaye var ama bu hikayeyi şimdi kurcalamama kararı aldım. belki sonra. kaşlarımı çatarak
- buraya neden geldiğini daha açıklamadın.
her ne kadar lexi yi sevsem de canım cicim olamam. ben hiç kimseye karşı böyle olmadım zaten olamam da ben çoğunlukla sevgimi içim de yaşarım nefretimi öfkemi ise dışımda her yeri yerle bir ederek yaşarım. işte farklı olduğumun kanıtı.
- iki dakika dursan açıklayacağım. her neyse bütün herkes peşinize düşmüş durumun da bu herkes dediğim periler,vampirler,kurtlar,cadılar,dhampir-
rahat koltuğum da dikleşerek dirseklerimi dizlerime dayayarak lexinin sözünü kestim
- daha çok var mı? amaçları ne bunların ya ölümsüz birinin peşine düşecek kadar ahmak mı bunlar? ayrıca böyle bir şeyi kim çıkardı?
- evet daha milyonlarca tür var,amaçlarına gelirsek seni öldüremezler ama güçlerini emen bir mahzene kapatabilirler. son olarak da bunu lucifer çıkardı. konsey olarak adlandırdığımız bir grup meclisin başkanı tüm varlıklara hüküm edebiliyorlar. başınıza ödül bile koydular.
- NE!!!!
ben-emily-eva ve angel aynı anda bağırdık tanrım bunlar gerçek olamaz. tamam hadi peşime adam takarsın da ödül koymak nedir ya? sanki ringden boğa kaçtı da onu bulana ödül verilecek.
- şaka yapıyor olmalısın
- maalesef en kötü olan da burada açık hedef halindesiniz burayı nasıl bulamadıklarına şaşırıyorum.
- ah! evet ben biliyorum ben ve benim kara nesnelerim burayı bir şekilde gizliyor.
bunu söyleyen kapının pervazına yaslanan damon dan başkası değildi. bu kara nesne olayını duymuştum evet bir kere ben bir yere gitmeyeyim diye kapının başına koymuştu bu baya etkili ben bile geçemediysem kimse geçemez buna gönül rahatlığıyla inanıyorum. lexi kapı pervazına yaslanmış damon ı görünce tek kaşını kaldırarak bilmiş bir edayla damon a baktı
- yine mi sen
diye mırıldandı bakışlarımı ikisin de de gezdirdim ve
- siz nereden tanışıyorsunuz
- tam tanışıyor sayılmayız bir kaç kez kavga ettik o kadar bu pek tanışma sayılmaz
diye homurdandı lexi bu damonu da tanımayan biri çıksın çocuk resmen ün salmış.
- evet her neyse damon olanları duyduğuna göre tekrar etmeye gerek yok. ı-ımm bu arada damon teyzem lexi. her neyse ne yapacağız sonsuza dek burada saklanamayız.
- kesinlikle en azından ben daha peri olduğumu yeni öğrenmişken birde peşimizde bilmediğim birilerinden kaçamam. dur bir dakika benim sizinle olduğumu bilmiyorlar ki. sonuç olarak benim peşimde kimse yok.
- aslında peri kız sanırım adın angel senin başın daha büyük belada
- ne? neden? nasıl ya?
- pek bir fikrim yok yakın zamanda peri diyarına gittiğim de angel diye bir kız aranıyordu hem de baya telaşlı ve öfkeli.
- hey benim ismimi nereden biliyorsun? ayrıca bu kişi benim olduğumu nereden çıkardın
lexi gözlerini devirerek
- kolyen de ismin yazıyor. gerçi haklı da olabilirsin. tam adı.....
gözlerini kapatarak hatırlamaya çalışır gibi düşündü gözlerini açtığın da bakışlarını angel ın gözlerine sabitledi
- tam adı angel cassandra lovato
angel duyduklarına hızlanan kalp atışı eşlik etti. odada ölüm sessizliği oluştu. anlaşılan bu sözlerin üstüne pek bir şey demek gelmiyor kimsenin içinden. sessizliği bozan ben oldum.
- peki neden angel ı arıyorlar yani ne olabilir
- dediğim gibi hiç bir fikrim yok. tekrar peri ülkesine gidersem bu konuyu araştırırım. ondan önce sizin güven de olduğunuzu bilmek istedim.
- biz yeteri kadar güvendeyiz ama emin ol o lucifer yakın zaman da hiç de güven de olmayacak
- bak eliesha, bir melez olabilirsin ama luciferin elinde herkes den hatta konsey üyelerinden bile gizli tuttuğu bir silah var bu silah değişebilir. bir kişidir belki ya da korkunç bir alet hiç bir fikrim yok ama güçlü bir şey olduğunu biliyorum. onu kolay alt edemezsin. eğer iyi bir planınız onu malup edecek bir silahınız yoksa bence hiç kazanamayacağız bir savaş başlatmayın.
- o savaşı çoktan başlattı. bana geriye kalan bu savaşı kendi kurallarıma göre yönetmek. o bir savaş istiyorsa istediğini alacak.
evvet sonunda yeni bölüm geldi :) medya lexi. nasıl buldunuz bölümü? fazla bir aksiyon yoktu ama gelecek bölümler baya aksiyonlu geçecek. lucifer nasıl biri? bu arada lucifer ın elinde nasıl bir silah olabilir? peki eliesha doğru kararlar veriyor mu? biraz öfkesini kontrol edemiyor gibi değil mi? sorularım bu kadar kendinize iyi bakın çok sevgili okuyucularım. yorum ve eleştirilerinizden sakınmayın. yorumlarınızı bekliyorum. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MELEZ
VampireÖlüm ile yaşam arasında ince bir çizgi var. intikam ben o çizgideyim. Bana yaşatılanlardan intikam almak için. Beni bu hayata mecbur edenler den intikam almak için. Bana sevmek ve sevilmeyi yasak görenler den intikam almak için. İşte ben bu yü...