BÖLÜM 3 "BABA MI?"

9.6K 449 78
                                    

Iyı okumalar


Evet bu bölümde siz nasıl ailesiniz küçücük çocuğu bırakıp nasıl gittiniz diye haykirmam. lazım dimi ah hayır tabiki öyle bir şey yapmadım.

- baba ha.

alayla sırıtarak oturduğum banktan kalkmamla adamın gözüne yumrugu koymam bir oldu.

- al sana baba al git başkasıyla kafayı bul.

adam anidem gelen yumrugumun şokunun yaşayarak gözünü tutarken ben arkamı dönmüş eve dogru yuruyordum ki adam arkamdan.

- peki ama sonra yine gorusucez

arkami dönüp sırıtarak orta parmak çektim. usengec oldugum icin uyusuk adımlarla eve gittim. Anahtarim yanımda oldugu için zile basıp ev halkını uyandirmayacaktim.

Kapiyi açıp eve girdigimde ev karanlikdi.
Karanligi severim ama biyerlere carpmayi pek sevmem hobim degil sahsen evet kafami kapiya çarptım.

- offff

zor bela odamı buldum. ve kuru kafalı pjamalarimi giydim. ne yani sadist bir kızın pembe ayicikli bir pjama giymesini beklemiyordunuz heralde.

yatagima yattigimda yan tarafimdaki komadine baktım.yeni saat sabahleyin parcalanacak yeni bir saat. kafami tekrar yastığa koyup uyumaya çalıştım tabi ki sadece çalışmakla kaldım. ne kadar o adama yumruk da atsam aklıma takildi şeytan annen dedi acaba olabilirmi.babam olsa bile umrumda degil daha fazla kafa yormayarak uykuya daldım

.

Sabah yine o igrenc sesle uyandım. o igrenc alarmin sesiyle gözlerimi açıp saate baktım.sirin birseye benziyordu. pandali bir saat ne kadar sirin olursa olsum beni uyandırdı.saati alıp yere attım. sinirle yataktan kalkıp banyoya girdim.yüzümü yıkayıp çıktım.

dolabimi açıp baktım. himm bugün hava guzel şort giyebilirim. siyahlı grili sortumu giydim. ustunede dar siyah badimi giydim saclarimi tepeden at kuyrugu yaptım. makyaj olarakda ince bir eyeliner çektim. uzun orta kalınlıkta şapkalı hirkamı giydim. hirkam sortuma kadar geliyor güzel duruyor.

asagi indigimde bizimkiler kahvaltı yapıyordu. Bu sabah da canım birsey istemedi. akşamda pek birsey yememistim. ama canım istemiyo iste garip hep istahli olurdum. kapıya gidip siyah coverslerimi giydim. ve çıktım.

Okula dogru ilerlerken bir koku hissettim. cok acayip bir koku sanki islak kopek kokusu etrafima bakindigimda o adami gördüm. dün aksam babam oldugunu iddea edip yumruk attığım adam.yüzünde dün aksamki siritis yerine endişeli bir ifade vardı. ve gözü dün akşam cok sert yumruk atmıştım mororcagina emindim. ama bir çizik bile yoktu.

şaşkınlığım ve sinirimle birlikte adama dogru yürümeye başladım. Yanına vardığımda

- pesimi bırak yoksa dün aksamki yumrugun bin katini yersin.
- bak daha zamanımız var sanıyordum ama acilen burdan gitmemiz gerekiyor. annen gelince hersey cok geç olabilir.
- ne geç olucak hem sana nasıl inanicam seni tanımıyorum bile
- elini ver
- ne
- elini ver dedi.

biraz sesini yükselterek merakıma yenik düşerek elimi uzattım elimi elinin icine almasiyla kalbime saplanan acıyla görüntüler gormeye başladım.

Bir bebek onun ben oldugumu anlamamak icin aptal olmak lazım bir kadin sarışın yeşil gözlü beni yani bebegi birine veriyor. evet üvey aileme ve ileride bizi izleyen bir adam evet su anda elimi tutan adam görüntüler birden kayboldu.

ve sanki boşluğa düşermis gibi yere düşmeye başladım neyseki babam oldugunu soyleyen adam belimden yakaladı.kendimi toparladiktan sonra sogukkanliligimla

- sen bunu nasıl yaptin büyücü yada sihirbazsin

göz devirerek
- saçmalama sihirbaz mı? biraz yaratici ol ve son olarak bunu ben yapmadım sen yaptin.

böyle birsey yapmadigima kendimi ikna etmek ister gibi güldüm. hatta kahkaha attim.

- asıl sen yaratıcı ol yalancı

diyerek arkamı döndüm.
yururken atkamdan bağırıyordu.

- bunlari düşün senin bu aksam ormanda bekliyecegim. cok geç olmadan gel.

arkamı dönüp cevap verecekken çoktan ortadan kaybolmuştu. neler yaşıyorum ben yaşadıklarım harry potter in başına gelmemiştir heraldem aklıma gelen düşünceyle gulumsedim aklımda ki dusuncelerle okula yürümeye devam ettim.

40 yıllık sadistim boyle işkence görmedim.Bu biyoloji iskencesi hic bitmiyecek dimi ya banane canlılardan yaşıyoruz işte neyine inceliyon kardeşim ya gitcen hocanın ağzına kürekle vurucan.

suradan kaldırdığım kafamı tekrar sıraya koydum. dün dovdugum kız benden bir metre uzak duruyordu.kafasıda bantlanmisti. hafifce sirittim.

sonunda iskenceme son veren zil çaldı siramdan kalkıp kantine indim. evet ne alsam dün aksamdan beri birsey yemedim. aç mıyım? evet yemek istiyomuyum? hayır farkli birsey istiyorum bilmiyorum. belkide sacmaliyorum.

büyük bir hammurger alarak masalardan birine oturdum. evet bu okulda hic arkadaşım yok mutsuzmuyum? hayır bu korkak ezik ve beni yarı yolda bırakabilecek insanlarla arkadaş olmadığım icin mutluyum hem benden korkuyorlar.bu daha cok hoşuma gidiyor.

Hammurgerimi zar zor yedikten sonra sınıfa giderken feci midem bulandi ve hizla lavobaya koştum.yedigim hammurger pek bir işe yaramış gözükmüyor yediklerimin hepsini çıkardıktan somra yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım. canta almadığım için direk aşağı inip okuldan çıktım.

yavas adımlarla eve gittim ev boştu yukarı çıkıp küçük bir sırt çantası çıkardım. ve en sevdigim kiyafetlerim, makyaj malzelerim,duzlestiricimi aldım.

ancak bu kadar sigdi çantamı kapatıp dolabimda kalan son kıyafetlere baktım en son siyah düşük bel dar pantolunumda karar kıldım.tişört olarakta siyah sporcu atletimi ustunede gri ince uzun hirkami giydim. aynanın karşısına geçerek ince bir eyeliner ve rimel sürdüm.

Çantamı alıp aşağı indim. Dolgu topuk botlarimi giyip evden çıktım. Ve ormana doğru gitmeye basladim. o adama pek inanmiyorum ama baska çarem de yok belki dogru soyluyordur. belki istahsizligima bir açıklaması vardir.

Yarım saatte ormana vardım.ve omzumdaki çantayı bir ağacın önüne bırakıp kütüğün üstüne oturdum. ve beklemeye başladım. beklerken telefonumu ve kulakligimi çıkarıp taylor swit 22 yi açtım. birkac müzik daha dinledikten sonra kulakligi çıkarıp çantama geri koyacağım sırada ayak sesleri duydum. ve bir süre sonra adamı gördüm. evet hala ismini bilmiyorum. Koyu yeşil bir tişört ve siyah bir pantalon giymiş deri ceketi ile de kıyafetlerini tamamlamıştı.

adam
- erken gelmissin
- gelicegimi nerden biliyordun ve ben temelli gelmedim sadece seni dinleyip gidicem.
- öyle olsun bana mark diyebilirsin.......

Eveett sonunda bitirdim bölümü sizce hikaye nasıl gidiyor. Elestirilerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. Hepinize muck muck muck

SADİST MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin