BÖLÜM 41"CESET"

1.6K 109 11
                                    

- hey eliesha noah ı gördün mü?

emily nin sorusuyla bir kaç saniye sessiz kaldım hatta bir kaç saniyeden fazla bile olabilir gözlerimi kaçırarak bir şeyler söylemem gerektiğini bildiğimden konuşmaya başladım.

- Eee... ben dışarı çıktığım da noah zaten içeri giriyordu ben de biraz dolaştım

söylediğim yalana inanıp inanmadıklarını anlamak için hepsinin yüzüne baktım. kim hariç hepsi inanmışa benziyor ama kim bana öyle bir şüpheyle bakıyor ki sanki büyük bir suç işlemişim gibi. gözlerimi ondan kaçırarak emily e yardım etmeye başladım. aslında mecbur olmasam yalan söylemem yalan söylemekten de söylenmesinden de nefret ederim ama gerçekleri söylesem şimdi daha ortada net bir şey yokken telaş yapacağız ve bir şeyler öğrenebileceksem bile öğrenemeyeceğim. en iyisi böyle.

biz kahvaltıyı hazırladıktan kısa süre sonra noah da geldi hep birlikte masaya oturup yemeye başladık. aslında yemeği biz hazırlamamış olsaydık yemezdim sonuç olarak bu noah denen adama güvenmiyorum her şeyi yapabilir. kahvaltı neyse ki kısa sürede bitti. bizden gizli bir şeyler olurken burada keyifle kahvaltı yapamıyorum. sofrayı kızlarla el birliği ile hemencecik topladıktan sonra noah bize sırayla bir kaç iş verdi angel çiçekleri sulayacak ve bakımını yapacak, emily atlarla ilgilenecek, kim ve bende evi temizleyeceğiz damon ise noahla kasabaya inecek. noah ın bir kaç işi varmış kasabada yardım etmesi içinde sadece damon u çağırdı. onun için endişelensemde noah bir şey yapmaya kalksa bile damon un onu engelleyebileceğini biliyorum. 

noah atları at arabasına takarken bende damon un yanına gidip sıkıca sarıldım ve

- dikkatli ol!

diye fısıldadım. tabi o ne olduğunu pek anlamasa da

- olurum 

dedi ayrıldıktan sonra damon da at arabasına binerek kısa süre sonra gözden kayboldular. 

- haydi herkes işinin başına!

diye bağırdığım da angel olduğu yerde sıçrayınca hepimiz ona gülmeye başladık. kahkahalarımız bitince angel çiçeklerin yanına emily atların kim ve bende eve geçtik. temizlik malzemelerinin hazırlarken kim kapı pervazında kollarını bağlayarak bana bakıyordu. bu iş için emily yanımda olmalıydı neden kim ki? o ne anlar temizlikten! 

- pekala burada işimiz temizlik sen orada durup izlemeyeceksin!

- cidden temizlik mi yapacağız?

- burada neden kaldığımızı unutma

- buraya hangi yılda olduğumuz öğrenmek için geldik ama hala öğrenemedik. 

bu dediğine cevap vermedim çünkü haklıydı ama gidip de noah a hangi yıldayız diye soramayız da.

- ne yapmamı istiyorsun ki? gidip noah a hangi yıldayız diye sorayım mı?

- hayır neler olup bittiğini anlatsan daha iyi olur mesela.

söylediğim yalana inanmadığını anlamıştım zaten bir yandan da haklı tehlikedeysek bilmeye hakları var. 

- pekala ama diğerlerine daha söylemeyeceğiz 

- tamam başla

- bak bugün noah ı çağırmak için çıktığım da biriyle konuşuyordu küçük bir kız.

- ne yani kızı mı var?

- sanırım ama kız böyle küçük bir kız gibi konuşmuyordu sesi.... çok değişikti. ayrıca noah a birilerini öldürmezse kızının artık bir ölü olacağını söyledi. sanırım buradaki öldürmesi gereken kişiler biziz

SADİST MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin