MİNNAK DİKKATİNİZİ ÇEKERİM!

18K 796 19
                                    

Selamlar! Buraları özlemiş bir Dila konuşuyor. Hep bölüm olmasın, biraz da sohbet edelim istedim.  Nasılsınız? Umarım ki sağlığınız da mutluluğunuz da yerindedir. Beni soran olursa ben de iyiyim. Ufak tefek pürüzlerin olduğu bir yokuşta yuvarlanıp gidiyoruz anlayacağınız. Şimdi böyle kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum fakat umarım bunun altında da yorumlarınızı falan görürüm de konuşuruz. Ulan özledim deli gibi!

Şimdi bölüm nerede diyeceksiniz ki bölüm yoldadır, efendim. Hem de çok güzelli bir bölüm yoldadır. Ama ben bu esnada boş durmadım ve OKYANUS KADAR MAVİ'YE BİR EPİLOG BÖLÜMÜ EKLEDİM. Lütfen ona da bir göz atın. Dünya'nın defterinde yer alan birkaç satırdan ibaret. Yazarken epey duygu seline uğramış olabilirim ama olsundu.

Aynı epilog bölümünü karışıklık olmasın diye buraya eklemedim fakat umarım ki oradan okur ve görüşlerinizi benden esirgemezsiniz. Çünkü gerçekten motivasyona ihtiyacım olduğu bir dönemdeyim. Buraya gelecek bölümden çok küçük bir şiir alıntısı bırakayım istiyorum. Böylece bir fikriniz olur!

"Bir ufka vardık ki artık.

Yalnız değiliz sevgilim.

Gerçi gece uzun,

Gece karanlık.

Ama bütün korkulardan uzak.

Bir sevdadır böylesine yaşamak,

Tek başına

Ölüme bir soluk kala,

Tek başına

Zindanda yatarken bile,

Asla yalnız kalmamak..."

(Ahmed Arif)

Sormak istediğiniz bir soru var ise, beklerim!

Sevgilerimle,

Gökyüzü kokanınız!

GÖKYÜZÜ KADAR MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin