ALASKAR'DAN.

24.4K 2K 229
                                    

Selamlar!

Aklıma gelen bir fikir üzerine hemen klavye başına oturdum ve bir şeyler karaladım.Atlas'ın ağzından hiç bölüm okumadık fakat merak edenler varsa diye,Atlas'ın Dünya'ya yazdığı ama daha sonra yaktığı bir mektubu eklemek istedim.Bu mektup Atlas'ın döndüğü gün yazdığı ve Dünya'yı bulamadığı anı kapsıyor.Umarım ki yeterli olmuştur.

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.

Bölüm ile ilgili sorularınız ve bana ulaşmak için;

ask.fm/smellofthesky

instagram:dilaozz_

Facebook grubu:Gökyüzünden Hikayeler.


Gitmişsin.

Gitmişsin, Dünya.

Öyle diyor buradaki herkes. Elimde bavulum, dudaklarımda senin isminle indim bu şehre. Beni bekleyeceğine dair olan inancım o kadar sarsılmaz ve o kadar doyurucuydu ki, etrafın tozunu dumana katarken bile düşündüğüm tek şey, bunun sadece acımasız bir şaka olduğuydu. Seni orada öylece göz yaşları eşliğinde bırakırken öyle güzel söylemiştin ki, "Bekleyeceğim," diye. İnanmıştım. Beni bekleyeceğine inanmıştım. Gitmeyeceğine, geri döndüğümde yine beraber olacağımıza inanmıştım ama şimdi, elimde bir nişan yüzüğüyle evinin kapısındayım. Bu gün planlamıştım sana evlenme teklifi etmeyi. Geldiğim ilk gün, seni bana ait kılacaktım. Bir ay içinde evleniriz diye düşünüyordum aslında. Daha fazla uzak kalmazdım senden.

Ama kaldım.

Balkonunda unuttuğun begonyalar kadar sessizim. Elimde bir kadeh, karşımda ipekten tenin, sanki yayılmış saçların koltuğuma. Hayaline sığınıyorum, onun omzuna sarılıyorum. Onu öpüyorum, kokluyorum. İçiyorum tenini. Ona anlatıyorum sana anlatamadıklarımı. Bilmen gerekir de buraya olsaydın, tüm bunlara gerek kalmazdı.

Şimdi neredesin, kimin kollarındasın, ne yapıyorsun bilmiyorum. Sana bunları senin haberin olmadan yazıyorum. Eline hiçbir zaman ulaşmayacak birkaç satır sadece. Belki de yokluğuna yazdığım ağıtlar bunlar. Kimse konuşmuyor, Dünya. Hiç kimse nerede olduğunu söylemiyor. Acı çekmemi mi istiyorsun? Çekiyorum. Bir sigara yakıyorum yokluğuna. Hayalini görene dek içiyorum, dumanlara seni soruyorum.

Neredesin sen?

Onlarda ses etmiyor. Tanrı'ya soruyorum ardından. Gülüyor, bunun cezam olduğunu söylüyor. Seni kaybediyorum, yavaş yavaş. Bir zamanlar benliğine sahipken şimdi yokluğunun sıcaklığı çok taze.

Bir başka adam çekmiyorsa kokunu içine, gerisi mühim değil. Ama ilk defa korktuğumu hissediyorum hayatımda. Ya bana adadığın gibi bir başka adama adarsan kendini diye. İşte bunun hissettirdiği acı,

Başka türlüymüş.

Sigaram bitiyor. Elveda diyeceğim şimdi sana, bu mektubu yakacağım ve dönüşünü bekleyeceğim. Tek başına karşımda durmanı, beni öpmeni ve bana sarılmanı dileyeceğim. Sana bir mektupla veda etmiştim. Şimdi yine, bir mektupla başlıyorum her şeye.

Sana başlıyorum, Dünya. Bir zamanlar benim için döktüğün her göz yaşı için bir sigara yakacağım ve kelimelerimi dumanların ardına sıkıştıracağım.

Gelmen uğruna.

Atlas ALASKAR.


GÖKYÜZÜ KADAR MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin