,,Pořád spí." slyším něčí šeptání.
,,Zabije nás." šeptá někdo další.
,,Jako za to že jsme Niallovi vynadali?"
,,Cože jste udělali?" vyletím do sedu.
,,Niiic." pousměje se Louis a všichni vyběhnou pryč z autobusu. Stále v pyžamu skládajícím se z kraťásků a bráchova trika s logem supermana vyběhnu za nima ven a chytnu první osobu co mi přijde pod ruku za kapuci.
,,Co jste tomu blonďatýmu idiotovi řekli?!" vykřiknu. Až po chvíli si uvědomím, že je to Niall a okamžitě uskočím asi metr od něho. Půlku noci jsem přemýšlela nad tím co se stalo a dospěla jsem k názoru, že mu nemám co vyčítat. Nechodíme spolu, jsme jen přátelé s výhodami, což dneškem končí.
,,Steph, měli bychom si..." zastavím ho pozvednutím ruky. Jeho oči jsou rudé, takže asi něco hulil.
,,Nialle není o čem mluvit. Je to tvoje věc, tvůj život a mě do toho nic není." dívám se mu do očí.
,,Ale..." chce něco namítnout.
,,Žádný ale Nialle. Nezajímají mě tvoje kecy a ani ty mě už nezajímáš. Jsi sobeckej idiot, kterej..." tentokrát mě zastaví on, když mě políbí na rty. Aniž bych si to promyslela, vrazím mu faku, což ho donutí se ode mě odtáhnout.
,,Jdi do hajzlu!" zavrčím a jdu za klukama, kteří stojí jako solné sloupy u autobusu.
,,Wow." vypadne z Liama a já se na něho nechápavě podívám.
,,Tahle hádka, ale vážně úplně přesně proběhla mezi Niallem a jeho bejvalkou. Ale tahle facka byla víc slyšet." odpoví za Liama Harry. Teď jako solný sloup stojíme úplně všichni.
,,Trapná situace." ohodnotí situaci Zayn.
,,To teda." dám mu za pravdu.
,,Půjdeme na jídlo." navrhne Harry.
,,Jídlo vždy zvedne náladu." konstatuje Louis.
,,Dobře, půjdu se převlíct. Takže tak za deset minut vyrazíme jo?" odpovědí mi je přikývnutí všech. Z kufru v autobuse vytáhnu oblečení, které si chci obléct (obrázek⬇️) a co nejrychleji se převléknu.
Přesně po uplynutí deseti minut už vyrážíme do nedaleké kavárny, kde si sedneme k nejzadnějšímu stolu, aby nás nemohli vidět případní fanoušci.,,Co si dáte?" přiběhne k nám asi sedmnáctiletá číšnice.
,,Já prosím cookie latte. (V aj se mi to líbí víc😊) A pak čokoládový muffin." pousměji se na číšnici a ona si objednávku zapíše. V kapse mi zacinká mobil a proto mezitím co si kluci objednávají, otevřu snapchat. Fotka od Mikea, kde je celá parta na rampách a usmívají.
,,Co se tak culíš?" zeptá se Harry, protože si všimne mého úsměvu.
,,Kamarád mi poslal fotku." usměji se a nastavím na snapu přední kameru, zády se otočím ke klukům a zvednu mobil do výšky, aby tam byli vidět kluci, kteří se naráz usmějou. K fotce dám dvě srdíčka a postnu na my story.
,,Mám tam divně vlasy." vezme mi mobil kudrnáč.
,,Vypadáš skvěle, ale měl by jsi se nechat přejmenovat. Tvé jméno se k tobě nehodí." zasměji se a v hlavě si opakuji jeho jméno.
,,No dovol? Harry Styles je sexy!" podívá se na mě dotčeně.
,,No to teda není. Například Liam Payne je sexy." Liam na mě vykulí oči a já ho se smíchem pozoruji.
,,Řekni si to, Harry Styles." pobízí mě Harry.
,,Harr... ne, prostě není sexy a nehodí se k tobě." zasměji se.
,,Ale prosimtě. Stephanie Brooks taky není žádná výhra." ušklíbne se. Dobře, tohle bolelo. Mám to jméno po mé babičce, která zemřela na rakovinu když mi bylo pět.
,,Steph?" prohlíží si mě Zayn.
,,Hm?" podívám se na něho a v očích mě štípou slzy.
Zayn pov.
,,Ale prosimtě. Stephanie Brooks taky není žádná výhra." zasměje se Harry na Steph a ta najednou zbledne a sklapne. Harry se jen zasměje a jde směrem k záchodům.
,,Steph?" prohlížím si ji, když asi minutu nic neříká.
,,Hm?" podívá se na mě a v očích jí jdou vidět slzy.
,,Copak se stalo?" chytnu ji za ruku a sleduju ji.
,,Mám to jméno po někom, kdo byl pro mě důležitý." zašeptá.
,,On je blbej, nevšímej si ho jo?" pousměji se a lehce ji obejmu.
,,Děkuju." napije se z latte které jí číšnice donese.
Steph pov.
Harry se mi hned jak přišel omluvil a proto jsme se o hodinu později vydali zpět k autobusu, kde začali přípravy na koncert. Niallovi jsem se vyhýbala jak jen to šlo, ale osud mi nepřeje, takže byl všude kam jsem šla.
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...