Kanada

1.3K 89 9
                                    

,,To by bylo fajn." odtáhnu se. Vyběhneme z bytu a jdeme k autu, jenomže když se podíváme na dveře od shelby, naskytne se nám pohled na...

,,Co to sakra je?" vyjekne Niall a dojde k autu, je na něm veliký plakát.

Nialle, pro tvé dobro ti chceme říct, že by jsi se se Steph měl rozejít! Je to určitě jen děvka co tě využívá! Chce jen prachy!

Fanynky ❤️

Když to dočtu, začnu se potichu smát.

,,Nialle, ty víš, že tě nevyužívám že jo?" uklidním se a pousměji se. Niall plakát strhne a vyhodí ho do kontejneru.

,,Samozřejmě." políbí mě a po pár dalších minutách kdy se jen tak líbáme na ulici, nasedneme do auta a rozjedeme se k nákupnímu centru.

,,Kam půjdeme prvně?" proplete si se mnou Niall prsty.

,,Co třeba do Ikei?" usměji se a on jen přikývne. Společně se tedy vydáme hledat nějakou pohovku, postel, stůl a vlastně všechno do prázdného bytu.

,,Zlato? Tahle je pěkná." ukáže na úplně dokonalou postel.

,,Je nádherná." zhodnotím ji a zkusím matraci, která na ní je. ,,A pohodlná."

,,Oh, dobrý den, tahle postel je zde nová, ale mám ji doma taky." zazubí se na mě prodavač. Okamžitě zrudnu a Niall mi víc stiskne ruku.

,,Vezmeme si ji." zavrčí Nialler.

,,Je opravdu pohodlná a dá se na ní dělat hodně věcí." zasměje se provokativně.

,,Tak hele, tahle holka, je moje přítelkyně, pokud jsi si toho nevšiml. Takže svýho ptáka zastrč zase zpátky do kalhot a jdi nám pro papíry od té postele." okřikne ho Niall a já vykulím oči. Ten se nezdá.

,,Ehm.. pardon, hned jdu." zvadne tomu týpkovi úsměv na tváři a rychle odběhne někam do skladu.

,,Wow.." na nic víc se nezmůžu.

,,No co, nebude mi tě tady svlíkat očima." zamračí se a shodí mě na postel, kterou jsme si vybrali. Než stihnu cokoliv říct, zamáčkne mě do matrace hlouběji, jelikož si klekne nademě a přisaje se na mé rty.

,,Jsme v obchodě." zachichotám se a jemně ho kousnu do rtu.

,,No a? Miluju tě a může to vidět každý." zašeptá mi do ucha a od líbání nás vyruší až naléhavé odkašlání.

,,Tady jsou ty papíry. Zítra nebo ještě dnes večer do osmi vám postel někdo doveze a sestaví." dokončí vysvětlování ten drzý prodavač. Když se Niall začne zvedat, zase ho shodím na postel a sama se zvednu a vypíšu to. Pak mu podám bankovky, protože preferují platbu předem a otočím se zase na Nialla, který se tváři, jako kdybych ho naštvala jak nejvíc jsem mohla.

,,Říkal jsem ti, že všechno platím!" zavrčí a vstane.

,,Bydlíme tam ale spolu! Proč myslíš že chodím už od doby co jsme v Londýně do Starbucksu na brigádu? Abych taky mohla platit!" vykřiknu na něho tlumeně.

,,Ale sakra já vydělávám víc a nechci aby jsi utrácela za věci co mám platit já!" super, hádáme se v Ikei před všema lidma.

,,No a co že vydělávám víc?! Sakra já tam bydlím s tebou! Ne jen ty! Jsme spolu na stejný lodi!" zavrčím naštvaně.

,,Ne nejsme! A možná že jsme to moc urychlili!" vykřikne a mě v očích začnou štípat slzy.

,,Tak když myslíš!" otočím se a vyběhnu pryč z obchodu. Jo urychlili. Potřebuju pauzu, vrátit se domů a nejlépe být chvíli s rodinou a přáteli. Stopnu si taxík a když uvidím jak Niall běží za mnou, rychle mu poručilo aby odjel do vily kluků. Potřebuju věci a pak odletím za mamkou do Kanady. Jo, přesně tak, zase se odstěhovala zpátky. Hned co dojedu k vile, vejdu dovnitř a s hlasitým bouchnutím zavřu dveře. Vyběhnu do pokoje a na macbooku si najdu letenku. Super, za pět hodin letí letadlo, to stihnu. Přes slzy, které nepřestávají téct skoro nevidím na tašku, do které házím co nejvíc věcí.

,,Steph, můžu dál?" uslyším chraplavý hlas a pouze vzlyknu. Ani se nestihnu otočit a už mě k sobě Harry vtáhne do náruče. ,,Mrzí mě jestli jste se pohádali." zašeptá.

,,Odlítám do Kanady za rodičema." vzlyknu. ,,Prosím odvezeš mě za deset minut na letiště?" zeptám se a on přikývne.

,,Tak jo, za deset minut u auta." vezme mi kufr a odnese ho dolů. Posledních pár mých věcí naházím do batohu a najdu papír a tužku.

Miluju tě, ale bude lepší, když spolu nebudeme. Mrzí mě to, ale nedala bych to psychicky, opravdu jsme to urychlili.
Steph

Pomalu dojdu k autu a sednu si vedle Harryho, který pochopí, že nechci mluvit. Proto potichu zapne rádio a doveze mě až k letišti, kde se mnou počká do odletu.

,,Ahoj Harry." věnuji mu letmý kamarádský polibek na tvář a on mě obejme a políbí do vlasů. Naposledy se na něho otočím až když už jdu za roh, kam bez letenky nemůže a pousměji se abych mu ukázala, že jsem v pořádku.

Sednu si do první třídy, kterou mi Harry i přes mé protesty doplatil opřu si hlavu o okýnko. Po tvářích mi začnou téct slzy, které mě po chvíli uspí.

Harry pov.

Bolelo to, bolel mě pohled na ni, když plakala. Byl jsem rozhodnutý dát Niallovi co proto, ale když jsem ho uviděl, jak brečí na posteli, místo rány jsem ho objal. Je to přece můj brácha.

Nový díl je na světě ❤️ Nevím totiž, jak to bude teď s přidáváním.. Jsem u Suschysuschy a chci si jí alespoň užít a pak jedu do Německa za mámou, která se tam přestěhovala a já ji 2 měsíce neviděla.. Stejně půjde do práce, ale nevím jak to bude s wifi 😥

Jinak, komentujte, hvězdičkujte a hlavně čtěte ❤️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat