Budík oznamující, že je čas vstávat do školy mě vyrušil z dokonalého spánku. Rychle ho típnu, vyhrabu se z postele a po krátké sprše se obléknu do předem připraveného oblečení. (Média) Na snídani si vezmu jogurt s müsli a podám misku i Lott, která se ke mě ospale doplazí.
,,Dobré ráno." usměji se na ni a prohlédnu si její oblečení vypadající podobně jako moje. Lott měla vždy krásnou postavu a snažila se mi dodat sebevědomí, že i já. Asi až po dvou letech kamarádství se jí podařilo mě ho zvýšit a začala jsem nosit úplně jiné oblečení. Dlouhé svetry nahradil crop top a džíny kraťásky nebo sukně. Jo, stal se ze mě jiný člověk.
,,Dobré." zamumlá, div že obličejem nespadne do misky. Většinou spí tak do desíti, takže dnešní vstávání v šest jí asi dalo zabrat.
•••••
Několik týdnu školy probíhalo celkem v pohodě. S Lottie a Calumem jsem trávila většinu svého času, zapomínajíc volat tátovi. Sam, mi naštěstí jednou týdně volá, většinou v neděli, takže si táta myslí, že jsem slušná a vzorná dcera, která hlásí co se děje.
,,Takže studenti, budete muset sehrát milostnou scénku s partnerem či partnerkou a je jen na vás jak to pojmete. Máte na to měsíc." zadal nám učitel herectví, které máme jednou týdně a s Calumem jsme se na sebe zároveň podívali.
,,Budeme spolu?" usmál se na mě a já se začervenala.
,,Proč ne?" řekla jsem po chvíli a začala jsem se zvedat z křesílka, ve kterém jsem seděla.
,,Jdeme teda do toho kina dneska?" zeptal se najednou Cal a já přikývla. Popravdě, moc se mi nechtělo, protože jsme měli jít jen spolu na horor. Ne že bych nechtěla být s Calem sama, zamilovala jsem se do něho, ale hororů se hodně bojím.
•••••
,,Sál 7." řekne nám dívka, kontrolující lístky a my se ruku v ruce rozejdeme k sálu. Proč se držíme? Protože už teď mám nahnáno.
,,To se tak bojíš?" zasměje se Cal, když si sedneme a já nepouštím jeho ruku.
,,Jo." kňuknu a vezmu si trochu popcornu.
,,Nevěděl jsem že se budeš tolik bát už před začátkem. Můžeme klidně odejít a jít na něco jinýho." nabídne mi, ale já zavrtím hlavou.
,,V pohodě, je to jen film." usměji se nervózně a hlasitě polknu, když se v sále zhasne.
V zajetí démonů
Podle skutečné události.Objeví se po několika reklamách na platně a já vykulím oči. Cože? Podle skutečnosti? No tak to mě poser.
,,V klidu Hope, jsem tu s tebou." letmo mě políbí Cal do vlasů a já v tu ránu zapomenu na nějakou skutečnost. Tedy do té doby, než se na obrazovce objeví první děsivá scénka.
,,Co to bylo ty vole!" vyjeknu a schovám si hlavu ke Calumovi do hrudi.
,,V klidu, to nic, jen ji to shodilo ze schodů." (při téhle scéně jsem vypínala film a dokoukávala jsem ho až ráno) pohladí mě po vlasech s já vykouknu, ale hned se zase schovám. Odmítám se na tohle dívat!
Rychle zavřu oči a z kapsy vytáhnu AirPods, které si dám do uší a křik hlavní hrdinky je tak přehlušen písničkou od Artic Monkeys.Omlouvám se, že nejsou nové díly, ale moc se mi do psaní nechce. Tak prosím mějte trpělivost. Snad se do toho zase brzo dostanu ❤️
Budu ráda za hvězdičky a komentáře (jako vždy) ❤️
Užijte si příští týden dny volna ❤️ My máme ve škole volno celý týden, takže pohoda ❤️Love you all! ❤️💕
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...