Pohled autorky
Už jsou to dva dny od smrti Stephanie. Hope je u Sam a Niall s Harrym se z toho kompletně složili. Oba dva ji milovali, ale Niall to celé dosral. Proč jí vlastně lhal? Důvod je jednoduchý, nechtěl jí kazit život. Ale teď si dával všechno za vinu. Dokonce i Harry si dával její smrt za vinu.
Po celé ty dva pršelo, jakoby i Země postrádalo její přítomnost. Pohřeb. Ten den, kdy se měli všichni se Steph rozloučit, právě nastal. Všichni byli v černém oblečení a stáli na rozlehlém hřbitově, na kraji New Yorku.
,,Vítám vás tady v tento smutný den. Stephanie Brooks odešla z našich životů na lepší místo..." začal kněz, ale dál už ho ani Niall ani Harry neposlouchali. Nestyděli se za to, brečeli. Milovali ji. Oba dva.
,,Nyní mají možnost promluvit nejbližší....." vyzval pokynutím hlavy kněz Harryho, a ten se zarudlýma očima šel za ním.
,,Stephanie mě uchvátila už od první chvíle co jsem ji spatřil. Zamiloval jsem si ji s do teď ji miluju. Byla světlo mého života. Zanechala mi tady naši dceru. Hope. Vychovám ji a až bude starší, řeknu jí o její mámě. Jak byla úžasná. Bude mi chybět, jsem si jistý, že tyhle rány čas nezahojí." sledoval všechny okolo a pak šel za Niallem a Gemmou, od které si vzal malou Hope a objal ji.
,,Nejbližší přítelkyně, Samantha Rescue." vyzve další osobu.
,,Stephanie byla pro mě jako sestra. Vyrůstali jsme spolu a já ji měla ráda opravdu jako sestru. Rozdělilo nás její odstěhování, ale znovu jsme si k sobě našli cestu. Je ta nejlepší kamarádka jakou jsem kdy mohla mít. Bude se mi stýskat." rozbrečela se a nebýt Liama, který ji obejmul, asi by sebou sekla. Nebyli pár dlouho, jen asi měsíc.
,,A poslední, Niall Horan." ozve se a Niall tam pomalu dojde. Zarudlé oči a velké kruhy pod nimi ukazovaly na fakt, že ty dva dny nespal a jen brečel.
,,Nevím co mám říct. Všechno bych chtěl vrátit a říct jí jak moc ji mám rád. Jak ji miluju a budu tu vždy pro ni. Ale ona tady není. Nevím jak to zvládnu, můj život vylepšila, ale když odešla, je to to nejhorší místo na světe. Miluju tě." poslední dvě slova zašeptal do prázdna a odešel za ostatníma.
,,Stephanie byla podle všeho výjimečná dívka. Je mi proto líto že jsem ji nepoznal dřív." sklopil hlavu kněz a všichni do díry, kde byla rakev házeli květiny, plyšáky a všechno co měla ráda. Jako poslední věci tam přistáli dvě krabičky. Byly skoro stejné a v nich bylo to samé. Zásnubní prstýnky. Harry si nevšiml že tam Niall hodil krabičku a ani Niall si nevšiml Harryho krabičky. Byli až moc zabrání do svých vlastních myšlenek.
Pohřeb trval asi hodinu a půl, ale těm dvěma se to táhlo skoro jako roky.
Harry pov.
Proč to udělala? Nechápu to! V rukách svírám dopis od ní a bojím se ho otevřít. Co tam bude? Dopis o tom, jaký jsem byl idiot? Hope je u mojí mámy. Teď bych se o ni nezvládal postarat. Sakra! Miloval jsem ji! Neměla umřít!
Další slzy. Celé dva dny jsem probrečel a teď to nebylo jiné. Byl jsem doma sám, když jsem otevřel sklenici s červeným vínem, které Steph milovala. Dopis jsem pomalu otevřel a pustil se do čtení.
Drahý Harry,
Nechám vás napnuté ❤️ Strašně děkuju za hvězdičky s komentáře u minulé části.
❤️ Miluju vás ❤️Při psaní této části brečím, tak doufám že vás to moc nezasáhne a budete číst dál ❤️
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
Fiksi PenggemarStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...