,,Nialle, vážně nepotřebuju aby jsi mi kupoval oblečení." povzdechnu si, když mě vezme do obchodu s hadrama.
,,Steph, rád ti to koupím." zazubí se a poíbí mě do vlasů.
,,Ale jen jednu věc." povolím a on mě táhne zase ven z toho obchodu, kde se zastavíme u lavičky.
,,Počkej tady." usměje se na mě a zmizí někam za roh. Po asi pěti minutách se vynoří i s menší taštičkou.
,,Zavři oči." řekně když ke mě dojde a proto je rychle zavřu. Chvíli něco dělá s mými vlasy, pak mi dá něco kolem krku a políbí mě na rty, přičemž otevřu oči a kouknu se rychle na krk. Řetízek srdíčka s velkým diamantem uprostřed.
,,Nelíbí?" zeptá se vyděšeně, protože si asi všimne mého zrovna ne moc šťastně vypadajícího výrazu.
,,Co? Ne, je nádherný, ale musel být drahý." obejmu ho a obličej zabořím do důlku mezi ramenem a krkem.
,,Nedělej si starosti." zašeptá mi do vlasů a vede mě pryč z nákupáku.
,,Pojedeme domů? Jsem už unavená a musím dělat ještě věci do školy." nasednu do auta a Niall přikývne.
,,Večer přijdou asi kluci, takže se uč rychle." ušklíbne se po chvíli ticha.
,,No jasně, já to asi ovlivním." zasměji se ironicky. Hned co dojedeme domů, převléknu se a začnu se učit na zítřejší test z biologie.
,,Steph? Večeře." zaklepe na dveře Claire.
,,Hned jsem dole!" zavolám a učebnici odhodím na menší pohovku co je v pokoji a na které jsem se celou dobu učila. Učila jsem se sice už tři hodiny, ale pořád to neumím. Kdo by chtěl sakra před Vánocema psát velkou opakovací písemku? Správně, nikdo. Tahle učitelka vypadá jako nevinná bábinka, ale má oči všude narozdíl od učitelky co jsem měla v Londýně, té bylo jedno, jestli jsem to měla nafocený v mobilu, nebo jsem před sebou měla otevřenou učebnici. Pomalu sejdu schody, kde už sedí Claire, Niall a Louis, který musel teď někdy přijít, protože tu ještě pře půl hodinou nebyl.
,,Ahoj Lou." usměji se na něho a obejmu ho. Dost jsem se s klukama spřátelila za dobu pobytu tady. Když se odtáhnu, všimnu si že má kolem krku šálu a taky si uvědomím, že mě nepozdravil nazpět.
,,Louis si vyřval včera s jeho tajemnou přítelkyní hlasivky." zašeptá mi Niall do ucha a já se jak naprostý retard začnu smát.
,,Dobrou chuť." zavrtí pobaveně Claire hlavou a všichni se pustíme do jídla. Hned po jídle po sobě chci uklidit, ale Claire mě přemluví a uklidí sama.
,,Jdeš se s náma dívat na film?" zeptá se Niall a obejme mě uprostřed schodů.
,,Nemůžu, neumím na test." povzdechnu si.
,,Napíšu ti na zítřek omluvenku." pozvedne obočí.
,,Ty umíš podpis tvé mámy?" tiše se zasměji a on přikývne.
,,Jdete?" ozve se šepot Louise z vrchu schodů.
,,Tak jo." chytnu Nialla za ruku a táhnu ho nahoru do jeho pokoje. Posedáme si na postel a Loui zapne nějaký horor. Asi v půlce začnu pomalu usínat a poslední co si pamatuji je jak mě Niall přikrývá svojí dekou a loučí se s Louisem.
Lidičky, zaprvé se chci strašně omluvit že jsou teď díly tak krátké a že nevychází často. Nebudu se vymlouvat na školu nebo tak. Důvod je tedy prostý, do psaní tohoto příběhu se musím nutit a to se pak podepisuje na kvalitě, která je právě teď úplně strašná a s prominutím píšu strašný sračky...
Zadruhé, Vám mooc děkuju za 1779 přečtení <3 Moc si toho vážím a jste vážně skvělí. :)
Takže prosím hvezdičkujte, komentujte a čtěte pokud se Vám příběh líbí <3
Miluju Vás <3 -Nikku-
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...