Snad se vám bude nový díl líbit :) Hrozně moc vám děkuju už za 3,26K přečtení! Je to neuvěřitelný ❤️ Samozřejmě tady mají lidi o hooodně víc, ale pro mě i tohle znamená strašně moc ❤️ děkuju!! Jsem se školou ve Švýcarsku, ale jelikož trávíme dost času v busu, tak mám čas alespoň něco napsat. S wifi je to horší, ale budu kvůli vám ochotná vylézt někam na strom a publikovat díl. 😀 Konec oddalování a doufám že si díl užijete. ❤️
,,Nialle?" zavolám a vykouknu ze dveří pokoje, když se Niall ani po půl hodině nevrací. Žádná odezva. Pomalu dojdu do kuchyně, kde je na stole položený lísteček.
Jel jsem koupit zmrzlinu pro moji princess -N
Sama pro sebe se usměji a když se začnou odemykat dveře, vyběhnu k nim a usměji se na příchozího blonďáčka.
,,Ahoj zlato, měla by jsi být v posteli." zasměje se a vyzuje si černé vansky.
,,Máš zmrzku?" zeptám se a on pobaveně zavrtí hlavou, ale z tašky vytáhne kyblík čokoládové zmrzky. Na tvář mu vlepím rychlou pusu, v kuchyni si vezmu dvě lžičky a zalezu rychle do postele.
,,Dáš mi taky?" objeví se mezi dveřma Niall a já poklepu na místo vedle sebe a podám mu jednu lžičku. ,,Steph, budu muset odjet zase do Londýna s klukama, takže se chci zeptat, jestli nechceš jet s námi a studovat dálkově." zeptá se a nervózně si mě prohlíží. Zastavím se v pohybu, takže teď držím lžíci těsně před pootevřenou pusou.
,,A co když to zjistí fotr?" zeptám se vystrašeně.
,,Co se stalo s tou nebojácnou Stephanie se kterou jsem si psal?" odpoví mi otázkou.
,,Nevím." pokrčím rameny, ale pak se zářivě usměji. Pravda, kašlu na něho, stejně mi nemá co kecat do života! ,,Ale jedu s vámi otec neotec." zasměji se.
,,Tak se mi líbíš!" obejme mě a vezme si zmrzlinu. ,,Zítra ráno letíme, školu domluví mamka." usměje se.
,,Dobře, sbalím si věci." políbím ho a on po chvíli odejde. Chvíli sedím znuděně na posteli a potom si pustím na macbooku nějakou hudbu a začnu do černého kufru skládat věci co chci s sebou.
**********
,,Princess? Musíš vstávat." ucítím prohnutí postele a rychle si přikryju hlavu polštářem.
,,Ještě pět minut." zamumlám. Kolik může být?
,,Už tak jsme zaspali a za hodinu máme být u letadla." zasměje se a mě nezbude nic jiného než vylézt a jít se nachystat.
Když asi za patnáct minut vylezu z domu a nasednu do auta, kde jsou už i ostatní kluci, sotva popadám dech. Třikrát zapomenout v pokoji jednu určitou věc se může stát jen mě.
,,Jste zaspali že?" nahodí Harry perverzní výraz.
,,Harry, hubu drž." zamračí se Niall a řidič auta vyrazí k letišti.
**********
,,Možná budeš v televizi." konstatuje Louis, když vylezeme z auta a kolem se seběhne houf novinářů a šílených, hlasitě pištících holek.
,,Ještě že táta nesleduje televizi." miknu rameny (existuje vůbec slovo miknu?😅) a s kufrem, který táhnu za sebou jdu mezi klukama. Ti rozdávájí podpisy a úsměvy na všechny strany, takže než dojdeme k letadlu, nabereme zpoždení třičtvrtě hodiny. Ne že by mi to vadilo, dobře trochu mi to vadí. Trochu víc no. Ale jsou to moji přátelé, takže jim to vážně říkat nebudu.
,,Vnímáš?" luskne mi Louis před obličejem.
,,Ehm.. Promiň co jsi říkal?" zeptám se a prohrábnu si vlasy.
,,Říkal jsem, že poletíme tak dvě hodiny." pousměje se, ale pak si mě prohlídne, jakoby ze mě chtěl třeba něco vyčíst.
,,Co je?" nechápavě se na něho podívám.
,,Jsi v pořádku? Děje se něco?" zeptá se a já se rozhlédnu kolem. Ostatní sedí na druhé straně a jsou zabrání do nějaké debaty, takže mě nemohou slyšet.
,,Niall se děje. Pořád ho nemiluju." řeknu nervózně.
,,Steph, srdci neporučíš, není to jeho ani tvoje chyba." pousměje se, ale jde vidět že ho to trápí. Přeci jen je to jeho nejlepší kamarád a skoro bratr. Já jsem jen holka co se jim vtrhla do party.
,,Problém je ale o hodně větší. Hodněkrát jsem se přistihla, že přemýšlím o Zaynovi." povzdechnu si.
,,Tak to je horší." zamračí se.
,,Loui, co mám dělat?"
,,Zatím nic, až měsíc skončí, řekni Niallovi, že ho nemiluješ a pak to dořešíme." pousměje se a obejme mě.
,,Otevři si poradnu." zasměji se mu do ramene. Co bych bez něho dělala? Správná odpověď zní, všechno pokazila.
Tady něco na pobavení 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻💕
Pokud máte snapchat, tak si mě přidejte:
nikiviz
❤️🌺💕
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...