Escape

1.1K 77 14
                                    

,,Nialle, vstávej, Harry přijede za půl hodiny." přetočím se obličejem k Niallovi a políbím ho.

,,Nechci tě zase opustit." obejme mě a já zabořím obličej do důlku mezi jeho ramenem a hlavou.

,,Taky tě nechci zase ztratit. Budeme se vídat ano? Harry bude teď měsíc pryč, tak tu můžeš být se mnou jo?" usměji se a na klíční kost mu věnuju malý políbek.

**********

Když Niall odešel, sedla jsem si na roh vany a sáhla po žiletce. Chci aby mi ta bolest co způsobuji ostatním byla oplacena. Ruku položím na kraj a žiletkou lehce přejedu po zápěstí, z ranky se okamžitě začnou spouštět potůčky krve. Po chvíli se rozhodnu udělat ještě několik ranek, ale ta poslední je hodně hluboká. Začne se mi motat hlava a zatemní se mi před očima, takže se rozhodnu vzít si obvaz a nějaké prášky na spaní.

,,Už jsem doma!" ozve se od hlavních dveří a já nahodím falešný úsměv a dlouhý rukáv od svetru si přetáhnu přes obvaz. Pomalu sejdu schody a obejmu Harryho, který se na mě usměje.

,,Ahoj zlato." pousměji se na něho a on se zamračí, když mě pohladí po tváři.

,,Ty máš horečku, celá hoříš. Jdi si lehnout, donesu ti nějaké prášky." políbí mě na čelo a já ho bez odmlouvání poslechnu a jdu si lehnout do postele.

,,Děkuju." vezmu si od Harryho prášky, když mi je donese.

,,Je to na bolest hlavy a na teplotu je ten druhý. Snad ti bude dobře, zkus spát a kdyby něco budu v obýváku." usměje se na mě a odejde. Pomalu zavřu oči a pokusím se usnout.

Fialový pomník se předemnou objeví a já si jdu přečíst proč je postavený.

Stephanie Brook

Zděšeně vyjeknu a rozběhnu se pryč, lesem, co nejdál od toho místa. Co to je? Nějaký muž s kudlou se za mnou rozběhne a děsivě se usmívá.

,,Co chcete?!" vykřiknu a běžím co mi nohy stačí, ale ty jsou jako z želatiny. Počkat! Oni jsou vážně z želatiny! Co se to děje? Podívám se na své ruce, které nabírají černý odstín a ohlédnu se na toho chlapa, ale zakopnu a zkutálím se dolů ze srázu.

,,Jsi tady? Konečně! Zabijeme tě za vše co jsi komu udělala!" ozve se hrozně hlasitý hlas a já se rozhlédnu po černé místnosti kde se objevím.

,,Kde to jsem?! Harry! Nialle! Holky!" křičím a přitáhnu si k sobě kolena a položím si na ně hlavu.

,,Nepomůžou ti!" směje se znovu ten otravný hlas a mě se z očí spustí slzy. Zbarvené do ruda.

,,Prosím, pomocte mi někdo!" šeptám vyděšeně a houpu se ze strany na stranu.

Pohled autorky

Stephaniiny prášky se v žaludku smíchaly a vytvořili silné halucinace, takže aniž by si toho Harry všiml, vyplížila se z domu a rozběhla se k nedalekému lesu. Nikdo ji tam neviděl utíkat, takže když ji její kudrnatý přítel začal hledat, nikdo mu nepomohl.

Policie přijela téměř hned po Harryho zavolání a vyptávala se na úplně všechno. Dokonce prohlédli i její mobil a zavolali Niallovi, se kterým si před útěkem volala. Tedy, ješte před tím, než přišel Harry. Blonďatý idiot přijel asi deset minut po zavolání a s Harrym se málem popral, kdyby tam nebyla policie, ani já nevím jak by to dopadlo.

,,Kde je Stephanie?! Ty jsi ji unesl?!" obvinil Nialla Harry a stál nasupeně naproti němu.

,,Já ji miluju Harry! Neunesl bych ji! Nikdy!" hájil se Niall. Policisté zatím prohledávali okolí a holky ze skupiny a kluci z one direction jim pomáhali. Jenom tihle dva se jako nejvetší magoři hádali v kuchyni.

Nový díl 😊😏 Děkuju Suschysuschy za pomoc 😀❤️

Budu ráda za ⭐️a✏️. ❤️

Love you all ❤️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat