Anniversary

1.3K 78 5
                                    

(Pro neangličtináře, anniversary je výročí 😊)

O půl roku později

,,Stephie? Prosím pojď sem!" zavolal na mě Niall z pokoje. Rychle jsem vylezla z vany, hodila kolem sebe ručník a doběhla do pokoje.

,,Co se děje?" vběhla jsem tam a uviděla jsem jak se Ni usmívá od ucha k uchu. ,,Lekla jsem se, že se něco děje." prohrábla jsem si mokré vlasy a pozvedla obočí.

,,Víš co je za den? Jsme spolu už půl roku." zazubí se a já ho stále pozoruji.

,,No a napadlo mě, že bychom se mohli přestěhovat do společného bytu." nervózně si prohrábl vlasy. Mé rty se vytvarovaly do malého o.

,,To myslíš vážně?" zeptám se šokovaně.

,,Byl to blbý nápad, prosím můžeme dělat že jsem nic neřekl?" odpoví otázkou.

,,Ale zlato, nemyslela jsem to tak že je ten nápad špatný." pohladím ho po tváři a obejmu ho. ,,Ráda s tebou budu bydlet." zašeptám mu do ucha a můžu vidět, jak se rozzáří.

,,Miluju tě." dlouze mě políbí.

,,I já tebe." zasměji se a převléknu se do pohodlného oblečení. Společně si pak sedneme k macbooku a hledáme nějaký byt.

Začali jsme kolem deváté ráno, ale ani v osm večer jsme nic nenacházeli.

,,Jdu pro něco k jídlu." usměje se Ni a odejde z pokoje. Když se podívám na poslední byt, který stránka nabízí, málem to se mnou sekne. Je dokonalý. Malý ale útulný.

,,Nialle!" vykřiknu okamžitě a ten se do pokoje přiřítí jako neřízená střela. Hned v patách mu je Louis, Harry a Liam.

,,Co se děje?" vyjekne.

,,Našla jsem ho." zatvářím se hrdě.

,,Koho?" okamžitě se začnou vyptávat kluci.

,,Budeme se se Steph stěhovat." usměje se Niall a kluci se začnou smát.

,,A kam? Do vily vedle?" dobře, myslí si že je to vtip.

,,Ehm... Ne, do menšího apartmánu, kousek od Hyde parku." prohrábnu si nervózně vlasy.

,,To nás tu necháte?" vyjekne Loui.

,,Jste skupina, takže budete přece někde skládat a tak dále, ale prostě budeme bydlet někde jinde." promluvím po chvíli ticha, když se Niall nemá k odpovědi.

,,Oh, tak to jo." oddechne se.

,,Teď už běžte." vyhodí je Niall z pokoje a sedne si vedle mě. ,,Ten apartmán je podle fotek vážně pěkný." usměje se.

,,Zavolám tomu realitnímu agentovi a domluvím s ním schůzku jo? Co nejdřív?" najdu si číslo toho agenta.

,,Hned zítra." přitáhne si mě do náruče.

****

,,...a nakonec to nejlepší, výhled." usměje se asi pětadvacetiletá ženská na Nialla. Doufala jsem, že ten realitní agent bude chlap a ono ne.

,,Steph? Líbí se ti tu?" zeptá se a obejme mě.

,,Je to tu dokonalý." zašeptám.

,,Bereme to, dneska se chci stěhovat." zazubí se Niall. Tak brzo? Ten to bere hopem.

,,Dobře, čekala jsem to, takže tady jsou papíry a ty podepište. Tady jsou klíče a kdyby něco, určitě mi zavolejte." mrkne na toho mého blonďatého anděla. Co si o sobě kurva myslí?

,,Se vším si určitě poradíme sami, takže vaše pomoc nebude potřeba." vyšoupnu ji u bytu pryč. ,,Nashle." ještě jí zamávám a zabouchnu jí před nosem, ješte před tím, než cokoliv stihne namítnout.

,,Přiznejme si, že tady někdo žárlí." zasměje se Niall.

,,Co? Ne, nežárlím." odfrknu si. Jo žárlila jsem, ale když ona byla taková pěkná a chtěla by se s Niallem hned vyspat, možná i předemnou.

,,Jo, jasně, to ti tak věřím." ušklíbne se.

,,Nialle přestaň." zamračím se a obejmu ho.

,,Půjdeme koupit nějaký nábytek?" navrhne.

,,To by bylo fajn." odtáhnu se. Vyběhneme z bytu a jdeme k autu, jenomže když se podíváme na dveře od shelby, naskytne se nám pohled na...

Díl se snad bude líbit. 😀 Strašně se mi chce spát, ale chtěla jsem alespoň něco dneska vydat, ikdyž to není moc dlouhé ❤️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat