I am...

1.1K 68 16
                                    

Omlouvám se, pokud se vám minulý díl moc nelíbil, ale bylo to něco, co jsem tam alespoň trošku potřebovala dát.

Dnešní díl bude hodně posun v čase, snad to tolik nevadí.

O 3 roky později (pohled třetí osoby)

Už jsou to tři roky a pár měsíců, co se Steph s Niallem rozešla. Ona se přes to přenesla, ale on ne, odešel ze skupiny a už dva roky ho nikdo neviděl.

,,Zlato? Už jsem doma!" zavolala Steph na svého kudrnatého přítele. Přesně tak, teď už to není Neph, jak s oblibou před třemi lety všichni říkali, teď už se začalo používat Starry a Neph upadlo do zapomnění.

,,V kuchyni!" ozve se chraplavý hlas a Steph se svému kudrnatému příteli rozběhne do náruče. Až po asi minutě objímání si uvědomí, že po celém domě svítí jenom svíčky a proto se odtáhne.

,,Harry, nemáme výročí." zasměje se a prohrábne si dlouhé vlasy.

,,To sice nemáme, ale miluju tě, takže můžu udělat pěkný večer, kdykoliv." políbí ji Harry. Nastěhovali se spolu do domku v New Yorku, protože One direction tam začalo nahrávat.

Steph pov.

,,Taky tě miluju." zašeptám a dlouze ho políbím.

,,Takhle se moc nenajíme." odtáhne se a za ruku mě dovede ke stolu.

,,Dobrou chuť." usměji se, když si sedneme ke stolu a pustíme se do jezení těstovin.

,,Co to nové album, kdy bude?" zeptá se po chvíli.

,,S nejvetší pravděpodobností do konce měsíce." napiju se vína a usměji se. ,,A co vy? Už jste skupina devět let, jak to bude dál?" ptám se se zájmem.

,,No, chceme vydat ještě desáté album. To bude ke konci tohohle roku, no a pak to chceme už ukončit. Samozřejmě bude ještě poslední tour, ale pak už to zakončíme." chytne mě Hazz za ruku a pousměje se.

,,Jsem ráda, že jste spolu tak dlouho." řeknu upřímně.

,,A já jsem rád, že jsme spolu už dva a půl roku a ani jednoho to neomezuje u zpívání." dodá a já s úsměvem na tváři přikývnu.

**********

,,Zlato? Jsi v pohodě?" ozve se od dveří koupelny Hazz. Dobře, ta večeře mi asi moc nesedla, ale bylo mi špatně už ráno a pár dní předem, to znamená že bych mohla být... Ne! To ne! Bojím se mít děti a proto nemůžu být těhotná.

,,Jo! Jen mi asi nesedla ta večeře." zavolám a znovu se mi zvedne žaludek.

,,Dobře, budu v ložnici. Nechceš něco donést?" zeptá se.

,,Ne, děkuju!" zamumlám s hlavou zabořenou v záchodě. Vypadám strašně. Asi až po další hodině vstanu, osprchuju se a dojdu za Harrym, který už v klidu oddechuje. Potichu si lehnu vedle něho a zhasnu lampičku, načež se kolem mě obmotají dvě silné ruce a Hazz si mě stáhne do objetí.

,,Dobrou zlato." zašeptá mi těsně do ucha.

,,Dobrou." pousměji se. Zítra musím zajít na gynekologii, není normální aby mi bylo takhle špatně už pár dní. Myslela jsem si že to bylo jen z jídla, ale to je blbost.

**********

,,Slečna Brooks!" zavolá sestřička do čekárny a já se pomalu odeberu do ordinace.

,,Takže, co vás trápí?" pousměje se můj gynekolog.

,,Chci se ujistit že nejsem těhotná." zamumlám a sklopím pohled na špičky svých bot.

,,Dobře, podíváme se nejdřív na ultrazvuk." pousměje se. ,,Sundejte si prosím to tílko a podprsenku a lehněte si semka." ukáže na jeden ze stolů. Rychle se svléknu a lehnu si, abych to měla co nejrychleji za sebou.

,,Ležte prosím klidně, bude to studit." pousměje se sestřička a na břicho mi dá nějaký krém. Pomalu po něm začne doktor přejíždět a proto zavřu oči, doufajíc, že těhotná vážně nejsem.

,,Slečno Brooks, gratuluji vám, jste v prvním měsíci těhotenství." zaraduje se doktor a já si prohrábnu frustrovaně vlasy. Proč nejsou mé prosby vyslyšeny?!

,,Em.. Dobře." zamumlám a s dovolením se obléknu. Pak co nejrychleji zmizím a sednu si do auta. První co udělám je, že zavolám do skupinové konverzace holkám ze skupiny.

,,Ahoj." pozdravím je všechny když mi to vezmou. ,,Potřebuji aby jste teď byli sami a ne aby u vás někdo byl." zamumlám.

,,Co se děje?" zeptají se všechny tři najednou.

,,Jsem těhotná." sotva to dořeknu, holky začnou pištět.

,,Vážně?! To je super! Bude o holka nebo kluk?" začali mluvit jedna přes druhou.

,,Jediného co vím je, že jsem v prvním měsíci." znovu zamumlám, ale ony mě moc dobře slyší.

,,Nebuď smutná, je to super že budeme skoro tety." zasměje se Jenny.

,,To sice ano, ale bojím se." po tváři mi steče slza.

,,A co Harry? Jak to zvládá?" ptá se hned Gina.

,,Neví to zatím."

,,Musíš mu to říct co nejdřív." pousměje se Kate a po chvíli hovor ukončíme. Proto se rychle rozjedu domů, kde už je samozřejmě i Hazz.

,,Ahoj." vejdu pomalu do domu a Harryho hlava se vynoří z obýváku. Pomalu k němu dojdu a on si mě vtáhne do náruče.

,,Ahoj zlato, jaký jsi měla den?" pousměje se a mě se po tvářích začnou kutálet další slzy. Řekla jsem mu, že jdu za Ginou, takže o tom že bych mohla být těhotná neměl ani to nejmenší tušení. ,,Co se děje princezno?" koukne se na mě vyděšeně.

,,Harry, musím ti něco říct, já jsem..."


Jenom do mě, jak je tenhle díl špatný, protože je s Harrym. Dopředu říkám, že sladkosti jak mě někdo chce krást, tak jsou pod mikrovlnkou v šuplíku 😏
Dobrou 💤😏❤️

PS.: Budu ráda za ⭐️ a ✏️. ❤️❤️❤️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat