What are u doing there?!

1.4K 78 14
                                    

,,Steph, tam je tvůj přítel?" vyjekne a podívá se na blonďáka kus od nás. Co tady sakra dělá? Jak mě našel?

,,Sam, prosím pojď jinam, nesmí mě vidět." přikrčím se za ni a táhnu ji do kavárny.

,,Proč?" ptá se tvrdohlavě.

,,Máme pauzu, vysvětlím ti to vevnitř." konečně se rozejdeme dovnitř a sedneme si k jednomu ze stolků úplně v zadu.

,,Takže?" pozvedne obočí, když si objednáme pití.

,,Když jsem se odstěhovala, bylo to všechno dobrý, ale po půl roce jsem si začala psát s Niallem na snapchatu..." začnu jí vyprávět co se za celou dobu stalo.

,,Zlato to mě tak mrzí." obejme mě, když na konci vyprávění začnu brečet.

,,Miluju ho." zašeptám a ona se odtáhne. V očích jí jde vidět odhodlání to nějak vyřešit, ale nic neřekne, protože se dívá někam za mě.

,,Ehm.. Měla by jsi se otočit." zašeptá a já tak udělám. Je tam Niall, s velkým, hnědým plyšovým medvědem, puket rudých růží svírá v druhé ruce a mezi zuby má menší obálku.

,,Nialle..." zaúpím a vstanu.

,,Mfrzí me to." zamumlá, s obálkou v puse mu to moc nejde a proto mu ji vezmu.

,,Co tady děláš?" prohrábnu si vlasy a pohladím ho po tváři.

,,Miluju tě, nechci tě ztratit." podá mi růže a medvěda. Obě dvě věci podám Sam a obejmu Nialla kolem krku.

,,Taky tě nechci ztratit." zamumlám a dlouze ho políbím. Ruku zamotám do jeho vlasů a do polibku se usměji.

,,Steph?" odkašle si Sam a já se k ní otočím. Se smíchem nás pozoruje.

,,Jo, ehm.. tohle je Sam moje nejlepší kamarádka a tohle je Niall, můj přítel." představím je a oni si podají ruku.

,,Vidíš, umím řešit problémy." mrkne na Nialla a já se zamračím.

,,Co prosím?" ptám se okamžitě.

,,Když jsi šla na záchod, vzala jsem ti tak trošku telefon a napsala tady, lásce tvého srdce, že jsme tady. Bylo vidět jak jsi smutná." kousne se nervózně do rtu.

,,Co znamená, že jsi hi vzala tak trochu? Jako že jsi ho nechala ležet na místě a psala v mé kabelce?" pozvednu obočí a založím si ruce na hrudníku.

,,Promiň." zamumlá a pousměje se.

,,Ty jsi pako." zasměji se a obejmu ji.

,,Steph? Neruším?" zasměje se Niall, když se ani po minutě od sebe neodtáhneme.

,,Sam, už půjdeme, ale zavolám ti jo?" usměji se na ni a vezmu si medvěda do ruky, do druhé chytnu růže a Niall vezme obálku.

,,Co je v té obálce?" ptám se, když nasedneme do auta.

,,Takový lístky." zamumlá a nervózně se poškrábe na zátylku.

,,Jaký lístky?" nedám se a nastartuji auto.

,,Na jednu show co tady bude." bože, leze to z něho jako z chlupatý deky. Co to je sakra za výraz? Dobře, tohle už nebudu používat, ještě by mi to pak nedal a utekl.

,,Sakra Nialle, jakou show?" protočím očima.

,,Show, kde bude vystupovat Sofia Karlberg." zazubí se a já prudce zastavím u chodníku.

,,Cože?!" vykřiknu a vystoupím z auta. Než stihne něco říct, začnu běhat kolem auta jako největší cvok. Pane bože, díky! Chtěla jsem ji potkat už dlouho, ale nikam nebyla moc pozvaná.

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat