3 months

1.1K 77 12
                                    

,,Budeme si volat jo?" objimám Nialla na letišti.

,,Zlato, miluju tě." zašeptá mi do vlasů a asi až po dalších patnácti minutách se s holkama rozejdeme k bráně, kde nás má někdo čekat. Po cestě potkáme Simona a ten nás zavede až k soukromému letadlu.

,,Můžeme zkusit jak zní naše hlasy dohromady." navrhne Gina, když vzlétneme. Simon tam s námi nebude, ale prý nás tam převezme nějaká jeho kamarádka.

,,Skvělý nápad." usměji se na ni a líp si sednu, tak abych mohla zpívat.

,,Co chcete zpívat?" zeptá se Jenny.

,,Co třeba něco od Seleny Gomez?" navrhnu a holky přikývnou.

,,Znáte same old love? To je má nejoblíbenější." najde Kate na macbooku ležícím na stolku text a promítne ho na plátno, které sjede ze stropu letadla. Pustí potichu melodii a my začneme zpívat. Dobře, tak tohle je dokonalý. Naše hlasy k sobě ladí úplně dokonale. Zapnu snapchat a začnu nahrávat krátké video našeho zpěvu. Pak to video zveřejním na Twitter a než stihneme dozpívat, začne se celý Twitter plnit naším zpevěm.

,,Wow, nečekala jsem, že budeme tak oblíbené během deseti minut." zasměje se Kate.

,,To nikdo. Zkusíme další?" najedu na oblíbené skladby a najdu písničku od Little mix salute. Je sice celkem stará, ale líbí se mi. ,,Tahle?"

,,Proč ne? Času dost." zasměje se Jenny.

**********

O 3 měsíce později

Už jsou to tři měsíce od doby co jsem odletěla do New Yorku s holkama a musím říct, že jsme se za tu dobu hrozně moc sblížili. S Niallem si voláme a píšeme každý den, ale jde vidět, že ho to štve. Naposledy mi hovor položil, když domů přišli holky s nákupem a já je pozdravila. Odůvodnil mi to za dva dny, kdy mi konečně odepsal a to tak, že prý si myslel, že nebudu mít čas s ním mluvit. Uznávám, není to zrovna pohádkový vztah, ale musí pochopit, že zpěv miluju stejně jako jeho a chci se mu věnovat naplno.

,,Steph? Jedeme do studia už za pět minut." vejde do obýváku Gina a já jen přikývnu. Očekávala jsem že Niall po třech dnech zavolá, nebo odepíše na jednu ze čtyřiceti zpráv co jsem mu poslala, ale on nic. Pomalu vstanu z gauče a do ruky vezmu kabelku, klíče a peněženku. Pak dojdu do předsíně, kde si obuju černé conversky a dojdu za holkama, které už sedí v černém mercedesu, který pro nás přijel.

,,Jsi v pohodě?" zeptá se Kate hned když si vedle ní sednu.

,,Neozval se už tři dny." zamumlám a ona mě silně obejme. Z druhé strany, protože sedím uprostřed mě obejme Gina a Jenny mě chytne zepředu za ruku.

,,Kočko, určitě se ozve, třeba teď vystupuje a má toho moc." snaží se mě Jenny povzbudit, ale já zavrtím hlavou.

,,Nevystupuje, psala jsem si s Harrym a ten říkal, že mají teď měsíc volno. A Niall? Zůstane v Londýně, že to prý řekl." po tváři mi steče slza.

,,Steph, mrzí mě to." zamumlá do mého ramene Jenny. ,,Ale máš nás, nezapomeň na to." odtáhne se ode mě a pousměje se. Pouze přikývnu a když zastavíme před studiem, s úsměvem na tváři vystoupím. Několik novinářů se kolem nás seběhne a než se naději, je kolem nás snad stovka fanynek. Je možný tohohle dosáhnout za 3 měsíce?

,,Prosím Stephanie, vyfotíš se s námi?" uslyšela jsem hlas nějaké dívky a proto jsem k ní s úsměvem došla a vyfotila se s ní a její menší, jak jsem se dozvěděla sestřičkou. Do studia jsme se dostali tak za pět minut, protože nás ochranka odvedla i přes naše protesty. To se nemůžeme půl hodinky zdržet a vyfotit se s fanouškama?

,,Holky, konečně jste tady. Takže, máme lehké zpoždění a proto jdeme hned zkoušet. První si dáme Broken." zavelí Linda, naše manažerka a náš zvukař zapne hudbu. Pomalejší melodie se začne linout místností a každá z nás popadne svůj mikrofon. V půlce písničky uvidím jak s někým Linda radostně telefonuje a když píseň skončí, rozeběhne se k nám.

,,Mám skvělou zprávu! Pozítří budete mít koncert!" vypískne a Kate, která zrovna pila z lahve na ni vyprskne vodu. Všechny se začneme strašně smát, tedy až na Lin, která se na nás začne mračít. Sakra kdo by se nesmál. ,,Budu dělat že se tohle nestalo." zamumlá a protočí očima.

Dobré ráno, pro ty kdo to čtou až se vzbudí a dobrou noc pro ty, kteří půjdou teprve spát. Říkala jsem si že vydám nový díl ještě v sobotu, ale už je 18 minut neděle, takže mám zpoždění 😅

Doufám že se díl líbí a budu zase jako vždy moc ráda za ⭐️ a ✏️. ❤️

Trošku jsem přemýšlela a chci se zeptat, jak se vám tenhle příběh líbí. Hodně z vás totiž dá hvězdičku (nebo to jen přečte a ani tu hvězdičku nedá) a komentář nenapíšete. Tak prosím aby jste psali to co se vám na příběhu nelíbí ;)

Dobrou ❤️💤😴

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat