,,Tak co?" vyruší mě z přemýšlení Cal.
,,Co co?" podívám se na něho s otázkou v očích. Mám pocit že ho od někud znám.
,,Co tu děláš? Proč studuješ zrovna tady?" ptá se.
,,No, dobře. Moje máma umřela chvíli po mém narození. Nevím proč, ale vím že to nebylo důsledkem porodu. Můj táta se dal asi rok po smrti mámy dohromady se Sam. Je strašně fajn a beru ji spíš jako ségru než nevlastní mámu. V mámině životě sehrál prý velkou roli můj strejda Niall. Vídáme se málokdy, ale mám ho strašně ráda. To on mi řekl že nádherné zpívám a pomohl mi najít tuhle školu." usměji se při vzpomínce na Nialla.
,,A dál?" naléhá Cal.
,,Táta s tím nesouhlasil. Během dvou měsíců se mi podařilo sejít s jeho kamarádem Simonem, který si s tátou pak promluvil a ten konečně povolil. Takže jsem tu díky Niallovi." dokončím svůj monolog a podívám se na Caluma, který mě zamyšleně sleduje.
,,O tvojí mámě jsem četl." promluví po chvíli ticha. Napsala to Samantha Helsie. To je Sam?" zeptá se.
,,Jo to je ona, ale nenapsala tam nic o tom co bylo mezi Niallem a mámou. Jen o její kariéře a prostě celkově biografii." uchechtnu se.
,,Určitě se to někdy v budoucnu dozvíš." usměje se a pohladí mě po ruce.
,,Doufám v to."
**********
Sakra, zapomněla jsem si vypnout budík. Skvělý, v neděli vstávat místo třeba v deset, v sedm. No, alespoň můžu vybalovat. Skočím si do sprchy a na snídani si dám akorát čokoládové lupínky s mlékem.
,,Tak co? Jakej byl?" vejde do kuchyně Lott a já leknutím nadskočím.
,,Co? Kdo?" nechápavě se na ni podívám.
,,No Calum. Kluci vás viděli jak jdete směrem k lesu." uchechtne se. S Calem jsme si ještě dlouho povídali a pak jsme to vzali oklikou k mému autu. Nemohla jsem Lottie najít, tak jsem myslela, že už je doma. Očividně nebyla.
,,Za koho mé máš Lott?" zamračím se.
,,Jsme skoro ségry Hope! Mužeš mi to říct a nemusíš být hned naštvaná." rozmáchne rukama.
,,Nejsem děvka! Nespala jsem s ním! Jen jsme si povídali!" vykřiknu naštvaně a vezmu si misku do ruky.
,,Jo jasně, povídali." ušklíbne se a při slově "povídali" naznačí uvozovky.
,,Ty jsi vážně kráva Lott." projdu kolem ní k sobě do pokoje. Někdy se chová opravdu jak děcko. V pokoji se zamknu, pustím si potichu hudbu na reproduktorech zabudovaných ve skříni a začnu vybalovat. Telefon mi po nějaké chvíli oznámí příchozí zprávu.
Secret number- Ahoj, tady Calum, nechtěla by jsi zajít na oběd?
Nad zprávou se pousměji a okamžitě začnu vyťukávat odpověď.
Me- Dobré ráno. Proč ne? Nic v plánu nemám. V kolik?
Secret number- Vyzvednu tě v jednu?
Me- Ok, budu se těšit.
Secret number- Já taky :)
Mobil odhodím zpět na postel a sama pro sebe se usměji. Jak mi někdo tak rychle muže přírůst k srdci, nechápu. Ale vážně skvěle si rozumíme a máme toho hodně společného. Jenže moji skvělou náladu mi musí zničit zpráva od táty. Jak jinak že?
Táta- To že jdeš na párty, mi nevadí, ale když už jdeš s nějakým klukem do lesa, tak se kurva snaž aby tě nikdo neviděl!
Me- Pane bože! Nemám oči všude abych viděla všechny fotografy! A navíc, šli jsme se jen projít a ani jsem nepila!
Táta- Příště si dávej větší pozor nebo ti tam pošlu bodyguardy!
Me- Fajn.
Oběd s Calem mi určitě náladu zlepší.. Začnu si zpívat písničku od Ariany Grande, Side to side a pokračuji ve vybalování. Asi hodinu před tím, než mě má Calum vyzvednout se začnu chystat. Vlasy si vyžehlím, jemně se namaluju a obléknu si nachystané oblečení. (média:)) Na minutu přesně už stojím venku, vydýchávám seběhnutí schodů a vyhlížím kluka, který mi tak přirostl k srdci.
,,Sluší ti to." ozve se za mnou Calumův hlas a na mé tváři tak vykouzlí upřímný úsměv.
Omlouvám se že mi to tak trvalo, ale nebyla jsem schopna tuhle část dopsat. Omlouvám se, ale není nijak zajímavá. Příště to bude snad lepší :) Děkuju za voty a komentáře na minulé části a budu ráda i tady když něco napíšete, nebo dáte hvězdičku 💝
Love you all! 💝
ČTEŠ
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...