Psychiatry

1.1K 66 16
                                    

Pohled autorky

Stephanie se už sedm měsíců schovávala v lese, ikdyž prášky už dávno přestali fungovat. Začala být paranoidní a myslí si, že ji někdo sleduje a chce ji za všechno co udělala zabít. Bála se pohnout z menší jeskyňky, ve které se ukrývala a sotva vylezla pro jídlo. Věděla, že je těhotná a proto se snažila nacházet alespoň trochu jídla. Niall a Harry to už chtěli vzdát, ale speciálně vycvičené pes německého ovčáka ji našel.

,,Slečno Brooks, proč jste utekla?" zeptal se jeden z policistů, když byl asi metr od Steph, která ležela ve tmě schoulená do klubíčka.

,,Sledují mě." zašeptala, ale neodvážila se hnout z místa.

,,Nikdo vás nesleduje." uklidňuje ji.

,,Ale ano, chtějí mě zabít." šeptá dál. Několik policistů k ní dojde a injekcí ji uspí.

Niall pov.

,,Slečna Brooks byla nalezena!" volali mi od policie a já štěstím začal tancovat po pokoji.

,,Jenže, je tu problém." zastavím se v otočce a zamračím se.

,,Jaký?" ptám se.

,,Je na tom špatně psychicky. Myslí si že ji někdo sleduje. Bude muset být převezena z nemocnice do psychiatrické léčebny."

,,A můžu ji vidět?" ptám se okamžitě.

,,Pan Styles už je na cestě do nemocnice, takže můžete přijet také." s pouhým 'hned jsem tam' položím hovor a převléknu se do černých skiny jeans a bílého trika. Pak popadnu klíče, do kapsy dám peníze a telefon a vyběhnu k autu, do kterého rychle nastoupím a rozjedu se směr nemocnice.

,,Stephanie Brooks." nahlásíme hned co vejdu do haly.

,,Pokoj 347." pousměje se postarší sestřička, takže jí úsměv oplatím a vyběhnu schody do čtvrtého patra, kde se pokoj podle mapky nachází. Když dojdu ke dveřím, zaklepu a vstoupím, naskytne se mi pohled na Harryho, jak Stephanie sleduje ze židle.

,,Co tu děláš?" zeptá se, když mě zpozoruje.

,,Jdu za Steph." protočím očima.

,,Nemáš tady co dělat! Kdyby jsi se s ní nesetkal a následně nevyspal, bylo by všechno skvělý!" vykřikne a stoupne si naproti mě.

,,Harry! Sakra nechci se rvát ani hádat. Stalo se co se stalo, nezměníme to." sednu si na menší židličku.

,,Dobrý den. Jsem doktor Davidson a mám na starosti vaši ehm.. bývalou přítelkyni a současnou přítelkyni." nervózně se poškrábe na krku, když neví v jakém jsme vztahu se Steph.

,,Jak je na tom?" ptá se Harry.

,,Slečna Brooks je na tom hodně špatně psychicky. Fyzicky ne. Má pouze pár škrábanců a musela jíst něco s hodně živinama, protože díte je v perfektním stavu." řekne doktor a já zalapám po dechu.

,,Jaké dítě?" zeptám se tiše.

,,Stephanie Brooks je v osmém měsíci těhotenství, tady s panem Stylesem." sleduje mě s vážným pohledem doktor a já musím zadržet slzy. Já mám být ten s kým má vychovávat děti! Ne Harry!

,,Probouzí se." vyjekne Harry a hrne se k ní.

,,Musíte odejít. Nesmí vás vidět." poručí doktor a vyhodí nás ven. Sakra, ani jsem si toho že by byla těhotná nevšiml! Jsem slepý a ke všemu idiot, skvělá kombinace.

,,Skvělý, předtím než jsi přišel jsem taky být mohl." nasupeně si sedne Harry na jednu z laviček.

,,Uklidni se! Není to moje chyba." zavrčím a sednu si na druhou stranu lavičky než sedí on.

,,Pánové, Stephanie Brooks se probudila a bude převezena do psychiatrické léčebny Casiopea (samozřejmě jsem si tohle vymyslela😂) na kraji Londýna." přijde za námi doktor po půl hodině, kdy pouze sedíme v tichosti v čekárně.

,,A můžeme ji vidět?" vypadne ze mě.

,,Teď bohužel ne, nejdříve tak za měsíc a to tady pan Styles, protože si přijde pro svoji dceru, která se mu narodí."

,,Bude to holka?!" vyjekne Harry, karma idiote, překvapení které jsi chtěl nevyšlo.

,,Omlouvám se, nevěděl jsem že to nechcete vědět." omluví se doktor a po chvíli ticha odejde.

,,Ikdyž jsi mě nasral a nesnáším tě, musíme ji od tam dostat." zamračí se Harry a koukne na mě. Pouze přikývnu a sleduji jak se pousměje.

Tenhle díl je taková s prominutím sr*čka, kterou by nespláchl ani záchod😂
Pardon, ale tohle je díl úplně stupidní, protože mi psaní dneska nějak nejde 😒
Slibuju že se polepším do příště, ale teď nevím jak budu přidávat 😐
Zase mě popadla ta chvíle, kdy se mi nechce psát a píšu blbosti 😔
Moc se za to omlouvám 😔❤️

Jinak, budu moc ráda za ⭐️ a hlavně ✏️, i když to stojí za nic.

Taky vám všem moc děkuju 16K přečtení! ❤️ Moc vás všechny miluju ❤️ Jsem moc ráda že mě podporujete a prosím buďte trpělivý s přidáváním kapitol ❤️

Love you all ❤️❤️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat