פרק שלישי:

4.2K 244 28
                                    

"אז אני עובדת אצלך?" שאלתי וסידרתי את חולצתו המכופתרת.

"לא, את מזכירה של הבוס הגדול" אמר והתקרב לנשק אותי אך הדלת נפתחה בחדות,

הסתובבנו וראינו את המזכירה, יפית.

היא הביטה בנו צמודים במעט, הסתכלתי על שניהם מעבירים מבטים מבינה שיש בניהם משהו, או היה בניהם.

"טוב אז איפה אמרת שהמשרד שלו?" שאלתי ולקחתי כמה צעדים אחורה,

"קומה אחת מעל, בסוף המסדרון, שמאלה" הסביר.

"תודה ותודה שהרגעת אותי הייתי ממש בלחץ" אמרתי ויצאתי מהדלת, הדלת נטרקה אחריי.

"יפית אמרנו שנכנסים למשרד שלי מתקתקים" נשמע קולו של רום,

"כן אני מצטערת, שכחתי שאתה צריך לזיין את כל המזכירות החדשות" אמרה ונעליה הנוקשות התהלכו לעבר הדלת במהירות הלכתי למעלית .

"את רוצה לצאת לארוחת צהריים?" שאל רום אחרי כמה שעות שהייתי שקועה בניירת.

"כן דקה" לחשתי והכנסתי את המסמכים לקלסר,

לקחתי את התיק ויצאתי מהעמדתי.

-

"תגיד בינך ולבין המזכירה יש משהו?" שאלתי בשקט,

"לא" מלמל,
"׳שכחתי שאתה צריך לזיין את כל המזכירות החדשות׳" ציטטתי בכאב.

השפלתי את מבטי לעבר התפריט, מעבירה את עיניי בין המילים, עיניי מתמלאות במי מלח.

הרמתי את ראשי ופציתי את פי, "אז זה מה שהיית עושה שהייתי מאושפזת בבית חולים?" שאלתי בקול צרוד.

"סופי" מלמל והביט בעיניי, "רום עזוב" לחשתי וקמתי מהכיסא ויצאתי מהבית קפה.

-

פתחתי את דלת הבית, אחרי שסיימתי את העבודה הלכתי לבית הורי, דיברתי עם אליאור ועם הורי ועכשיו השעה שמונה בערב.

הנחתי את התיק על האי הלבן שבאמצע המטבח, פתחתי את אחת הארונות והוצאתי גרנולה, הנחתי את הקופסה הקטנה על האי והוצאתי יוגורט, הנחתי גם את זה על אי ופתחתי מגירה מוציאה משם כפית קטנה.

פתחתי את היוגורט והכנסתי פנימה חופן גרנולה, מחזירה למקום את הקופסה וזורקת את העטיפה, לקחתי את הכפית שמלאה מעט בגרנולה ויוגורט והכנסתי לפי.

התקדמתי לסלון לא מתפלאה לפגוש את רום שוכב על הספה רדום.

אני עדיין פגועה ועצבנית על רום, פתחתי את הטלפון ובדקתי מה השעה,

לקחתי מזוודה גדולה, פתחתי את הארון והתחלתי להוציא בגדים ולהניח אותם במזוודה, הורי טסים לחו״ל לשבועיים והם הציעו לי לבוא איתם, כלומר לי ולרום.

Sophia's WorldWhere stories live. Discover now