Našla jsem spreje! Ano, dřív jsem totiž sprejovala. Byla jsem nejznámější sprejerka. Jen nikdo nevěděl, kdo KatMek je.....jsem to já. Veděl to jen Luk a Jess. Ten by s námi taky měl jít. Zavolala jsem mu a on mě i vyzvedl.
Stojíme před starým skejtparkem a konečně dorazili i kluci. Dokonce i Harry. Já v ruce držím tašku a nikdo zatím neví co v ní mám. ,,Tak co tu budeme dělat? A na co máš tu tašku?" promluvil Naill a ukázal na mojí tašku. ,,Co v ní mám? Takže Luku.....protože se stěhuješ musíme naposledy udělat to v čem jsme byli nejlepší" zasmála jsem se a vytáhla spreje. Kluci koukali překvapeně. Už zase.... ,,Tak pojďte" zasmál se Luk a táhl nás k velké stěně, na které už jsem podepsaná byla, ale tak co. Můžu to akorát vyladit. ,,Počkat tady bych radši nesprejoval je tu podepsanej KatMek mohl by nám něco udělat" upozornil Zayn. Jess a Luk se najednou začali nekontrolovatelně smát až skončili v křečích na zemi. I já se jen tak tak držela. ,,Čemu se smějete?" promluvil po prví Harry. Jess se vzpamatoval a promluvil. ,,KatMek není Kluk a rozhodně by vám nic neudělala...." řekl a zase se začal smát. To sem se teda urazila. Jelikož to vypadalo, že už z něj nic nevyjde ujal se slova Luk ,,KatMek je........... Katherin...." zase se začal smát. ,,Cože jsi?" zeptal se Harry ,,Páni." vydali ze sebe všichni. ,,No tak nechte toho....a pojďte sprejovat" zasmála jsem se a všichni jsme začali.....
,,Katarino!" a do háje. Rodiče....a Jess je tady. Rukou jsem mu naznačila, aby se schoval, ale on nade mnou zakroutil hlavou. Vydala jsem se tedy za rodiči s Jessem v patách. ,,Jessi??!" vykřikla matka a vrhla se mu kolem krku. Vždycky ho měla hodně ráda... Pak, ale přišel otec. Zamračil se ,,Co tady děláš?!!" Jess jen nadzvedl ramena. ,,Tady, ale bydlet nebudeš!!" řekl a pak odešel. No cože?? On reagoval takhle!??!?!! OK. Vzala jsem Jesse nahoru a začali jsme si povídat a hrát hry.
,,Crrr" rychle jsem vstala, oblékla se a vzala všechny věci co jsem potřebovala ( i do školy)a Jesse jsem nechala spát. Seběhla jsem do kuchyně a matku jsem zvládla úspěšně ignorovat. Doběhla jsem k Harrymu autu, protože mi Harry včera slíbil, že mě odveze a ani ne za patnáct minut jsme byli u Lukova domu. Jeho rodiče a mladší sestra nakládali věci a Luk stál jak bez duše. Vzala jsem svůj dárek pro něj. Došla jsem k němu a silně ho obejmula. A hned mi začali padat slzy. ,,Luku..." odtáhla jsem se. ,,Tady...pro tebe" podala jsem mu dárek. S úsměvem ho přijal a rozbalil. Byla to jeho a moje fotka v rámečku. Usmál se, rozbrečel se a já s ním. ,,Luku, už musíme jet" zavolala na něj matka. Kývnul. A pevně mě už poněkolikáté obejmul ,,Byl si vždy jak můj bratr... Navždy zůstaneš v mém srdci.... To místo v tam na tebe počká slibuju"řekla jsem mu znova ,,Ty si byla jako sestra.... Vrátím se na tvoji maturitu....Slibuju" (pn.a.-jako, že bude maturovat už ve druháku OK? :D ) Naposledy jsme se obejmuli a on odešel. Já se s brekem sesunula k zemi. Harry ke mě přišel, vzal mě do náruče a odnesl do auta. Položil mě na sedačku a sám si sedl vedle. Nastartoval a vyjel ke škole. Asi chápal, že jsem s nikým nechtěla mluvit.
Už jsme před školou, ale pořád máme dost času. ,,Nechceš si o tom promluvit?" zeptá se opatrně Harry. Jen zakroutím hlavou na protest. Harry se přiblíží a obejme mě. To obětí mě uklidní. Zvláštní...?! Pak se odtáhne a opře si svoje čelo o to mé. Dýchá stejný vzduch. Cítím jeho dech a teplo. Svoji ruku mi položí na krk a začne se přibližovat. Pak se lehce dotkne mých rtů a já nijak neprotestuju. Líbí se mi to..... Znovu přitiskne své rty na mé a jazykem přejede po mém spodním rtu. Pootevřu pusu a začne válka našich jazyků. Cítím se zase, alespoň trochu šťastná. Sice nevím co k Harrymu cítím, ale vím jistě, že jen přátelství to nebude....
Za chyby se omlouvám
Tak co myslíte?
Bude mezi nimi i něco víc?Vaše Adiiiiii❤
ČTEŠ
I Someone Else
RomanceŽivot není lehký. Obzvlášť, když zažíváte peklo doma i ve škole. 15.11.2k17- #237 Romance 2.1.2k18- #176 Romance👑