Bolest

617 42 6
                                    


Snažím se otevřít víčka očí, ale je to jak, kdyby vážili kilo....Oh konečně se mi podařilo je otevřít. Zkusila jsem se postavit. A konečně se mi to po pěti pokusích podařilo. Vstala jsem ze země... Moment co? Ze země? Vzala jsem do ruky mobil a zapla ho. Na displeji se objevilo 8:12 a milion nepřijatých hovorů od holek. Bože za co? Proč mě matka nevzbudila? Rychle jsem přešla do koupelny s připraveným oblečením a vysvlíkla se. Když jsem byla nahá lekla jsem se toho jak vypadám. Břicho bylo celé modro fialové a nedivím se hrozně mě bolí i obličej. Na tom, když jsem se podívala do zrcadla byl obtisk ruky a pěsti. No super. Oblékla jsem se a dala na sebe tolik make-upu, že po ruce už nebylo paměti. Vzala jsem si mobil, propisku a peněženku do mini kabelky a vyrazila autem do školy.

Je 8:47 a já jsem před školou. Vešla jsem na chodbu a hned se ke mě přihnali holky. Začali na mě řvát, kde jsem byla atd. Myslím, že za chvíli zkolabuju, bolí mě hlava a břicho. Holky pořád něco řvali a mezitím k nám přiběhli kluci ,,Tak už jí nechte!" řekl přísně Naill. Měl v očích zlost a lítost. Děkovně jsem se na něj usmála. Najednou vzala Fell Harryho a začala se s ním líbat. A on....on nijak neprotestoval. Do očí se mi zase nahrnuli slzy. Tak tohle mě ranilo. Nevím proč, ale myslela jsem, že my dva..... Nevím co jsem si myslela. Ale on a Fell. Bolí to. Hodně. Už jsem se na ně nemohla dívat a tak jsem se otočila a rychlým krokem došla na záchody. Udělalo se mi blbě. Vtrhla jsem na záchod a začala zvracet. Někdo zaklepal. Spláchla jsem a vyšla. Čekal tam Naill. Vždyť už dávno zazvonilo. Opláchla jsem si pusu a podívala se na nic neříkajícího Nailla. V tom jsem si vzpomněla na Harryho. Po tvářích se mi začali kutálet slzy. Naill ke mě přišel a silně mě odejmul což zabolelo. Vyjikla jsem a chytla se za břicho. ,,Co se stalo?" vystrašil se. Otevřeli se dveře a v nich stál Luk. Přišel ke mě a obejmul mě. Lehce, ale krásně. Tak jak to dělá jen on. Začali se vyptávat co se mi stalo a tak jsem jim nakonec řekla o otci. Musela jsem to někomu říct. Někomu, kdo to pochopí a podrží mě. Znovu mě už opatrně obejmuli a slíbili, že to nikomu neřeknou.

Luk odešel, protože měl jinou hodinu a my z Naillem jsme se vydali na dnešní poslední hodinu jelikož nám jich pár odpadlo. Otevřeli jsme dveře a vešli. Učitel se na nás jen podíval a dál pokračoval ve výkladu. Naill si sedl do prázdné lavice a já, protože jsem nechtěla sedět s Harrym jsem si sedla k němu. Celou hodinu jsem si čmárala do sešitu a vůbec nedávala pozor. Jen někdy jsem zahlédla jak se na mě kouká Harry a mává, že mi chce něco říct, ale já ho ignorovala.

,,Crrrr..." konečně zazvonilo. Opatrně jsem vstala ,,Drž ode mě Harryho prosím" pošeptala jsem Naillovi. Nechápavě se na mě podíval, ale kývnul. Tak rychle jak jsem s bolestmi a podpatky mohla jsem odešla ze třídy. Přešla jsem ke skříňce a vyndala si kabelku, protože už skončila škola a já jedu domů. Když jsem vycházela ze školy slyšela jsem Harryho jak na mě volá. Přidala jsem do kroku, nasedla do auta a odjela domů, kde doufám ještě nebude otec.

Konečně jsem doma. Otevřela jsem vchodové dveře a po zjištění, že doma nikdo není jsem přešla do kuchyně. Na ledničce jsem uviděla vzkaz:

Katherine,
jeli jsme s otcem na týdení dovolenou na stole máš peníze. Buď slušná! Žádný špatný známky...

Super. Týden bez otcového bití. Vyšla jsem schody až do mého pokoje, kde jsem se vysvlíkla a přešla do koupelny. Moje břicho teď bylo ještě víc zbarvené. Tak to bude bolet ještě dlouho. Napustila jsem si horkou vodu s pěnou a celá se do ní namočila. Pustila jsem si písničky na mobilu a zkoukla Facebook a snapchat. Na snapu byla fotka Harryho a Fell jak se líbají. OMG....kam to ještě dají? Zase ty myšlenky. Zase jsem na to začala myslet, ale to nesmím. Musím být silná. Pak jsem zavřela oči a vypustila Harryho i tu hroznou bolest....

Ve vaně jsem byla ještě hodinu, protože ten pocit, ten klid byl...zvláštní, krásně zvláštní. Došla jsem ke skříňce a vyndala černé spodní prádlo a oblékla si to ještě s bratrovým trikem (to co po něm zbylo). Najedla jsem se, ale jen trochu kvůli tomu břichu a lehla si do postele. Znovu jsem zkoukla Facebook a snapchat a zjistila, že nic nového tam není. Najednou se mi udělalo blbě od žaludku. Vběhla jsem do koupelny a začala zvracet. Pak jsem si opláchla obličej a vyčistila zuby. Došla jsem si dolů do kuchyně pro vodu, kdybych měla v noci žízeň. Vrátila jsem se zpět do postele a zavřela oči. Ještě chvíli jsem nad vším přemýšlela a pak jsem konečně usla....

Ahoj,
Tak co říkáte?
Za chyby se omlouvám
Adiiiiii

I Someone ElseKde žijí příběhy. Začni objevovat