Zbytek dne uběhl očividně rychle. Hodiny byli nudný, protože jsem je měla s Jull, Merry a Fell. Furt mi něco vykládali o tom jak se musím chovat, jak mám chodit oblékáná a jak je mám poslouchat, a taky ještě to, že jsem úplně neschopná a blbá.... Jsou jak otec až na to, že mě nebijí. Naštěstí. Už mě to opravdu nebavilo. Myslela jsem, že tu propisku, kterou jsem kousala hodím po učitelovi, aby už skončil. Ještě necelá minuta. 5,4...3,2,1 ,,Crrrrrrr" třídou se rozezněl hlas zvonku. YES! Konečně zazvonilo. Miluju tě zvonku. Prohlásím tě svatým. A vystavím tě v muzeu. Rychle jsem vyběhla ( teda pokud se to v těch podpatcích dá) ze třídy a kráčela do jídelny. Holky mi totiž dovolili, že na ně nemusím čekat. Proč je musím poslouchat.....? Protože kdyby ne, vymysleli by si něco co by řekli otci a ten by mě zbil. Vešla jsem do jídelny a naštěstí tu nebyli žádné fronty, i když je pravda, že i kdyby byli já můžu jít úplně dopředu, protože by mě všichni pustili. Vzala jsem si svůj tácek s obědem, který se skládal ze špaget, jablka a kafe. Hnusného kafe. Nechápu proč Fell nezařídí nějaký lepší jídlo, když může vše. Šla jsem si sednout na stupínek, kde sedíme jen mi a pár kamarádů holek. Nechápu proč si nemůžu sednout jinam. Šla jsem ke stolu a sedla si vedle Harryho, který tu seděl. Vzala jsem si jablko, který jako jediný vypadalo dobře do ruky, ale zrovna, když jsem si chtěla kousnout mi ho někdo sebral. A ten někdo byl Luk.
,,To je za to latee" řekl a políbil mě do vlasů a pak radši rychle odešel, protože ho holky propalovali pohledem ,,Zapomněla si, že jsem říkala, že se s ním nemáš bavit?!" pronesla zle Fell ,,Můžu se bavit s kým chci" odsekla jsem jí. Což jsem neměla dělat......,,A co by na to řekla matka? A nebo ne...spíš otec by na to něco řekl.... A nebo ne. Zase se opravím. Už jsem s tím hrozná" řekla ironicky a pokračovala ,,Otec by ti vlastně nic neřekl, ale udělal" No to si dělá srandu. Proč to vytahuje? Do očí se mi nahrnuli slzy a kluci nás pozorovali s údivem, hlavně Harry. A ano. Fell, Merry a Jul věděli, co mi otec dělá, ale nijak to neřešili. Proč taky? Koukala jsem se na ní a přemýšlela co by se mi stalo, kdybych jí propíchla hlavu vidličkou. Ten nápad jsem, ale hned zamítla, protože by tu bylo hodně krve ,,Omluvte mě, musím jít" už jsem s ní nemohla být ani minutu. Tohle na mě bylo moc. Šla jsem ven ze školy, když v tom se vedle mě objevil Harry ,,Si v pořádku? Chceš si o tom promluvit?" zeptal se mě a vytáhl krabičku cigaret. Kouří? Bože ty si blbá Katherine nekouří, ale de si zapálit, aby si udělal tetování Přemýšlej....... ,,Nejsem v pohodě a možná ti to někdy řeknu" zapálil si cigaretu. A když si jí chtěl znovu dát do pusy ujistila jsem se, že jsme daleko od školy, aby nás nikdo neviděl a ukradla jsem mu jí. Udiveně se na mě podíval. Jen jsem pokrčila rameny, aby to neřešil. Nekouřila jsem poprvé. Než jsem potkala holky což bylo v šestnácti byla jsem úplně jiná. Taky kvůli tomu, že mě otec bil. Jenže, když jsem je potkala něco se změnilo. A já teď byla u zdi. Není možnost utéct. ,,Kdo byl ten kluk?" zajímal se ,,Nejlepší kamarád známe se už dlouho......" Až teď jsem si uvědomila, že jsme došli až do parku. No doma mě stejně nikdo nečeká, protože otec má přijet až v noci a matce je to fuk. Sedli jsme si na lavičku a povídali si. Mezitím začalo pršet. Najednou mě chytil za ruku ,,Řekneš, alespoň mě, kdo tě uhodil?" zeptal se opatrně a podíval se mi do očí. Uhnula jsem. Nemůžu mu to říct. ,,Nemůžu, promiň" vytrhnula jsem svou ruku z jeho, vstala jsem a začala utíkat. V těch podpatkách to nejde! Sundala jsem si je, vzala si je do ruky a běžela domů, kam se mi vůbec nechtělo. Kurva já jsem, ale srab. Proč jsem tam nezůstala? Kdybych nemusela být princezničkou du do baru a všem ukážu své staré já. Mé druhé já, které se ukrývá kvůli otci. On by mě zabil a matka vlastně taky, protože bych nebyla to co chtěla. Už jsem byla kousek od domova, ale co by se nestalo? Stoupla jsem bosou nohou na trávu a podjelo mi to, takže jsem byla nejen celá mokrá, ale i od bláta. No super! Lepší to být nemůže..... Vstala jsem a došla k domu. Neslyšně jsem odemkla a dala boty do botniku. Vyběhla jsem k sobě do pokoje, zavřela si a nakonec i zamkla. Sundala jsem ze sebe špinavý věci a hodila je do koše na praní, kterej sem vždy donesla k matce do pračky. Do vany jsem si dala špunt a pustila horkou vodu, do které jsem si nalila pěnu. Byla jsem tak moc zmrzlá, že jsem si do vody rovnou lehla a na nic nečekala. Udělala jsem si drdol. Pustila si písničky na mém Huawei p8 lite a zavřela oči. Nechala jsem se těmi písničkami a horkou vodou unášet.
Už jsem tu byla přes třičtvrtě hodiny. Vyndala jsem špunt a vylezla. Rovnou jsem se převlékla do pyžama a chtěla si jít lehnout. Když v tom někdo silně zabouchal na dveře až jsem leknutím nadskočila. ,,Katherine, okamžitě otevři" řval otec. Bála jsem se, ale bude lepší, když otevřu. Pomalu jsem přešla ke dveřím a následně je odemkla. Dovnitř vtrhl můj rozzuřený otec. Dal mi facku a hned další, až jsem ležela na zemi. Začali mi téct slzy ,,Laskavě se začni učit. Volala mi tvá učitelka, že si dostala pět. Proč si tak blbá? Nechápu, že si naše, kéž by ses nenarodila..." řval po mě. Tohle zabolelo. Strašně jsem se ho bála. A moje tváře hořeli od bolesti. Ucítila jsem hroznou bolest na břiše a pak u oka. On mi dal pěstí? Bože pomocc!! Rozbrečela jsem se úplně. Znovu jsem ucítila bolest na břiše.
A pak byla už jen tma. Jsem mrtvá....?
ČTEŠ
I Someone Else
RomanceŽivot není lehký. Obzvlášť, když zažíváte peklo doma i ve škole. 15.11.2k17- #237 Romance 2.1.2k18- #176 Romance👑