Apríl

324 21 5
                                    

,,Aaaaa" ječela jsem přes celý bratrův dům. ,,Ty idiote!!" zaječela jsem na něj. To je opravdu vůl! Doběhla jsem k němu na chodbu a uviděla ho jak se válí v křečích smíchu na zemi. Dnes je totiž 1.Dubna a on mi dal místo kafe vodku... Abych řekla jak se to stalo: Ráno jsem vstala, vysprchovala se, oblíkla si legíny a černočervenou košili nad pupík, udělala jsem si drdol a šla za bratrem do kuchyně. Pozdravila jsem ho a sedla si na barovou židličku. ,,Mám žízeň podej mi to kafe!!" natáhla jsem ruce a on mi ho podal. Rychle jsem si to přiložila k ústům a lila to do sebe. Bratr najednou začal kašlat a odešel na chodbu. Já jsem to spolkla a najednou to začalo hrozně pálit. Začal jsem kašlat. Doběhla jsem ke dřezu a zapla vodu, jenže co by můj úžasný bratr všechno nevymyslel, že? Nevím sice jak to dokázal, ale prohodil studenou a teplou vodu. takže jsem si opařila ruce. Nakonec jsem to vzdala a napila se vody z ledničky no a pak jsem začala ječet.... Koukala jsem na válejícího bratra idiota na zemi. ,,Jen počkej.... To bude pomsta" zašklebila jsem se na něj, vzala si tašku a odešla do školy.

,,Baf" vyděsil mě Nail. ,,Bože" plácla jsem ho přes čelo. Zesmutnil a tak jsem ho pevně obejmula. Najednou se začal smát ,,Co??" zvědavě jsem přimhouřila oči ,,Pod" vzal mě za ruku a táhl mě do ty hrozný budovy jménem škola..... Uprostřed chodby jsem viděla Harryho a kluky jak se zájmem pozoruji Fell, která míří ke své skříňce. ,,Rychle" rozpohyboval se zase Nail a už sme stáli vedle kluků a zirali na Fell. Stoupla si před skříňku a otevřela jí. Najednou začala ječet a skříňku rychle zabouchla jenže to neměla, protože se na ni vylil kyblik modré barvy. Všichni na chodbě se začali smát a Fell s brekem utekla na záchod ,,To se vám povedlo" poplácala jsem Harryho po rameni a políbila ho. ,,Crrrr....." zazvonil zvonek a tak jsme se všichni vydali do tříd. Na každou hodinu někdo vymyslel něco apriloveho takže byla sranda. Teď nám skončila angličtina a tím i celý den. Vydali jsme se do jídelny. ,,Já mám takovej hlad" zaúpěla jsem a rozběhla se k okynku a ani mi nevadilo, že sem předběhla celou řadu a až teď jsem zjistila že ten nenažranec Nail běží za mnou ,,Naile" zasmála jsem se ,,Dělej mám hlad!" otočil mě zpět k okynku a naznačoval mi, abych si s chvátla. Rychle jsem si tedy vzala jídlo a šla si sednout k našemu stolu. Naill ke stolu narozdíl ode mě doběhl s talířem špaget. Já mám na tácku jablko, latee, špagety, misku salátu a nějaký dezert. Mnam. Po dvou minutách si přisedli i kluci a Harry na můj tác Koukal s otevřenou pusou. ,,No co??" rozhodila jsem rukama. ,,A já myslel, že si těhotná" zamyslel se a koukl na moje břicho. Idiot ,,Si blbej" zamračila jsem se a pohladila své břicho. Náhodou jsem hubená! Všechno jsem snědla a tac odnesla. ,,Musím jít.... Jess mi ráno dal místo latee vodku idiot!" Zamračila jsem se a v hlavě se mi už zrodil plán jak mu to oplatit. Narozdíl ode mě se tomu kluci smáli až se za břicho popadali. Políbila jsem Harryho a obejmula kluky. Pak jsem se vydala do obchodu, kde jsem koupila všechno na bratrovu pomstu.

Konečně je bratr doma. Slyšela jsem jak totiž bouchli dveře. Stejně by mě zajímalo, kde byl když je už 11 v noci...No to teď řešit nebudu...rychle jsem zvala ten kečup do ruky a připravila se. Jess vešel do pokoje a bez rozsvícení si stoupl k posteli. Od měsíce z okna trochu světla svítilo. Onhrnul peřinu a tam se skrývala moje první past což byl umělý pavouk. A jak už vím on se jich bojí. Zaječel a ucouvl. Já měla co dělat abych nevybuchla smíchy. Otočil se na skříň, ve které se ukrývám a otevřel ji. Znovu zaječel, protože jsem byla namalovaná jak klaun a vystříkla jsem na něj kečup.

 Znovu zaječel, protože jsem byla namalovaná jak klaun a vystříkla jsem na něj kečup

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Božeeee!!!!" rozběhl se do kuchyně a já běžela za ním. V kuchyni jsem rozsvítila a začala se smát. Sundala jsem si nepravý vlasy. ,,Jessi vylez!" zasmala jsem se. Vystrčil hlavu z obýváku. ,,Ty seš pitoma!" řekl uraženě, ale pak se začal smát. Ještě, že mám tak skvělého bráchu. Rozloučili jsme se, já se pořádně umyla a šla spát.

Ahojky,
Chci jen oznámit ze teď jedu na dva týdny k moři takže nejspíš žádný díly nebudou....
Za chyby se omlouvám...❤

Adiiiiii

I Someone ElseKde žijí příběhy. Začni objevovat