Stejně jak před lety..

411 23 9
                                    

Když v tom mě Harry chytil, otočil k sobě a začal mluvit....

,,Byl jsem opilý!!" začal vyděšeně Harry. ,,Vážně? I teď ve sprše?! To ste si dali ještě teď ráno...rum? A pak ste si to z opilosti rozdali?? " vyškubla jsem se mu. Copak mě musí všichni podvádět? Slzy mi tekly a já se je už ani nesnažila zadržovat. ,,Ne! Ona..." snažil se ještě něco vymyslet, ale nešlo mu to. ,,Myslela jsem si, že jsi jiný...ale si stejný jako Jasper!" vmetla jsem mu, nazula si boty a vyběhla ven. Přeběhla jsem silnici a byla jsem v parku. První den co jsme se sem přistěhovali, jsem si v parku našla tenhle kopec s vodopádem. Připomíná mi ten, z kterého jsem chtěla skočit. A tam mám namířeno i teď, ale uklidnit se...né skákat. Sedla jsem si na lavičku a snažila se uklidnit.

Pohled Harryho

Bože. Bolí mě hlava a nemůžu otevřít oči. Cítím, že jsem na posteli. Najednou se něčí ruka dotkne mé hrudě. S prošením, aby to byla Katherine se vymrštím do sedu. Podívám se na tu osobu a okamžitě se mi přitíží. Je to Fellicita. ,,Co tu děláš?" zařval jsem na ní a vstal z postele ,,No užívám si s tebou.." Usmála se. Bože je tak falešná! ,,Já du teď do sprchy a až se vrátím... Ty tu nebudeš! Takže vypadni!" znovu jsem zařval a s doprovázeným třísknutím dveří jsem se zavřel v koupelně. Svlékl jsem se a vlezl si do sprchy. Otevřeli se dveře a v nich stála nahá Fell. Vlezla si ke mě, vytrhla mi sprchu z ruky a začala se mýt. ,,Vypadni" vzpamatoval jsem se. Uraženě se na mě podívala, ale vylezla což mě překvapilo. Vzala si ručník, který jsem si připravil já a zamotala se do něj. Já vypl sprchu a vylezl jsem. Musím ji okamžitě vyhodit.... Otevřel jsem dveře a uviděl Kat. Tak tohle ji jen tak nevysvětlím.

Z pohledu Katherine

,,Si v pořádku?" otočila jsem se, protože jsem se lekla a s údivem zjistila, kdo to je. Byl to Jasper. ,, Nech mě Jaspere! Copak ti nestačí, že jsem kvůli tobě málem skočila z útesu?!" řvala jsem po něm. Byla jsem teď smutná a naštvaná na Harryho. A vybila jsem si to na Jasperovi. Ale ten si to taky zaslouží.
,,Ale já tě sledoval! Když si utekla...běžel jsem za tebou a viděl tě! Miloval jsem tě a miluju tě i teď Kat! Věř mi!" Rozbrečel se. On se vážně rozbrečel? On? Takovej tvrďák? Páni.
,,Ale proč si to udělal? Proč ta fotka!?!" vyšilovala jsem a představa, že bych se to konečně dozvěděla se mi líbila. Možná....?
,,Protože mi Jessica vyhrožovala! Vyhrožovala mi, že ti něco udělá!" jo toho by byla schopná. Ale.... Opravdu nevím...jaký by to bylo pro vás, kdyby se objasnila dva roky stará věc, na kterou jste chtěli zapomenout? Je to jako kniha, která měla špatný konec a vy jste ji založili hodně dozádu, protože už jste ji nikdy nechtěli otevřít. Ale někdo přišel a knihu otevřel.... ,,Nech mě ti říct jak to bylo...Prosím! Musím ti to vysvětlit!" Zoufale prosil a utíral si slzy ze tváře. Mám ho nechat, aby mi to vysvětlil? Možná...bych tak mohla vymazat část téhle minulosti. ,,Ale jen pravdu..!" kývla jsem...

flashback
Pohled Jaspera

Právě jdu domů připravit věci na večer. Chci se totiž vyspat s mojí slaďoučkou Kat. Jdu po chodníku a vedle mě zpomalí auto s tmavými okny, proto nevím, kdo je uvnitř. Ten někdo stáhne okénka a uvnitř sedí Jessica. Ta mrcha. ,,Ahoj zlato... Mám pro tebe návrh." bože její návrhy mě nezajímají. ,,Ohledně Katherin!" zbystřil jsem. Jessica zastavila a otevřela dveře. Sedl jsem si vedle ní. ,,Jakej?" podrbal jsem se na čele a prohlédl si celé její auto. ,,Katherin jak jistě víš..nenávidím! Vždycky jí vše vychází. Má tebe, rodinu, kamarády...Ale já nemám nic." odmlčela se a vražedným pohledem se na mě podívala. ,,Mám jen tohle auto...a klidně vjedu i na chodník! Takže takhle... Dnes budete mít žhavou noc, že?" jak o tom může vědět? ,,Mám své zdroje.." osvětlila mi ,,Takže vy se spolu klidně vyspěte, ale pak...až usne....budeš muset vyfotit nějakou její intimní část...Nebo...za ní budeš moct chodit do nemocnice! Je ti to jasný??!?!!?" Dělá si srandu? To jí chce něco udělat? ,,Fajn, ale jestli jí něco uděláš..do tý nemocnice budu muset chodit za tebou!" objasnil jsem jí ,,Žádnej problém. Další informace ti napíšu..." Zastavila a já vystoupil....

End Flashback
Pohled Katherine

,,To je pravda...Prosím..Odpusť" řekl celý příběh. Jenže...jak, jak mám...jak mu to mám věřit? Co když si to vymýšlí, aby mi znovu něco udělal?? Poškrábala jsem se za krkem a sklonila hlavu. Pohrávala jsem si s náramkem na mojí ruce. ,,Jak ti můžu věřit?" podívala jsem se na něj, ale oční kontakt jsem vynechala.
,,Protože tě miluju!" řekl pevným a skoro přesvědčivým hlasem. A já udělala něco co nikdo nečekal.

Jak se líbí?
Promiňte za chyby...

Adiiiiii

I Someone ElseKde žijí příběhy. Začni objevovat