Yeniden Merhabaa :D
İlk bölüm kısa oldu hemde baya .s Neyse artık bu bölüm umarım birazda olsa uzun olur :)
İyi okumalaar :)) Oylamayı unutmayın ;)
Multimedia Hazal ve Özgür :)
Telefonumun çalmasıyla o güzel uykumdan uyandım daha doğrusu uyandırıldım.Arayanın az çok kim olduğunu tahmin edebiliyordum.Tabi ki Başak'tı.
Ağır hareketlerle yatağımda doğruldum.Telefona uzandım.Elime alıp açtım.
"Sonundaa!" diye cırladı Başak.
"Sanada selam." dedim uykulu sesimle.
"Uyuyor muydun ? "
"Evet ama aradığın iyi oldu yoksa uyanmayabilirdim."
"He iyi o zaman yine işe yarıyorum desene."
"Ne demezsin."
"Herneyse , ee ev güzel mi ? Site nasıl ? "
"Ev güzel , beğendim.Sitede güzel gibi daha gezme fırsatı bulamadım."
"Tamam canımm.Ben kapatıyorum.Öptüm."
"Öptüm."
Meraklı kız.Bazen gerçekten çok fazla meraklı olabiliyor.En iyi arkadaşlarımdan ve onu çok fazla seviyorum.Bi o kadarda güveniyorum.Ama tabi her arkadaş gibi bazen kavgada ediyoruz.
Başak arayınca uykum açıldı.Odamdan çıkıp banyoyu aramaya başladım.Kısa sürede karşıma çıktı zaten.Odama yakın.Bu iyi birşey.Ben biraz korkak olduğum için uzak olması kötü olurdu.
Banyoya girip elimi yüzümü soğuk suyla kendime gelene kadar yıkadım.Uyumak iyi gelmişti.Birazda olsa yorgunluğum geçmişti.
Odama tekrar geçip telefonumdan saate baktım.Saat daha 17.00'ydi.Buraya yerleşmek için ve biraz dolaşmak için oldukça zaman vardı.
Aşağı indim.Babam televizyon seyrediyordu.Karşısına geçip oturdum.
"Babacım annemle Ege nerede ?"
"Beraber siteyi gezmeye çıktılar."
"Hmm peki."
"Eee söyle bakalım sevdin mi evi ?"
"Evet sevdim , çok güzel." derken babamın yanına gidip ona sarıldım ve öptüm.O sırada sevgili kardeşim Ege'nin sesi duyuldu.Annemle beraber içeri girdiler.
"Abla bu site çok güzel,deniz bize çok yakın.Bak orda." derken elimi tutup beni dışarı sürüklemişti bile.
Evet gerçekten yakındı.Sitenin içinde bi sahil var.Bu süper.Arkamızdan annemle babamda geldiler.Evin önünde ki sandelyelere oturduk.Karnımın acıktığını hissettim.Sabahtan beri bişey yememiştik zaten.
"Anne karnım acıktı benim bişeyler hazırlasak ya."
"Haklısın kızım bizimde acıktı.Ama evde bişey yokki.Alışveriş yapmamız lazım."
Şimdi aç aç alışverişe çıkıcaktık iyi mi.
"Merhaba." diye bir ses geldi.Sesin geldiği yöne kafamı çevirip baktım.Yan evdeki kadın bize gülümsüyordu.Annemde ona gülümseyerek karşılık verdi.
"Siz bu evi alanlar olmalısınız.Bende yan komşunuz oluyorum o zaman." dedi güler yüzüyle.Annemde "Evet biziz." dedi gülümseyerek.Kadın bizim evin bahçesinden oturduğumuz yere geldi.
Annemlerle baya arkadaşlık kurdular.Bense açlıktan ölmek üzereydim.En sonunda dayanamayıp "Anne ne zaman alışverişe çıkıcaz açlıktan ölmek üzereyim." dedim.Sevgili komşumuz hemen atlıyıp "Alışveriş etmenize gerek yok,bugün bizim misafirimiz olun." dedi.Annem ilk önce itiraaz etsede sonra kabul etti.
Daha sonra kadın bizle vedalaşıp kendi evine girdi.Bende hemen odama çıktım.Yemeğe gidene kadar eşyalarımı hazırlasam iyi olacaktı.İlk iş olarak kıyafetlerimi yerleştirmeye karar verdim.Dolabım eşyalarım için yeterliydi.İlk olarak askılara elbiselerimi asıp yerleştirdim.Daha sonra raflara T-shirtlerimi,pantolonlarımı,şortlarımı falan koydum.Yarım saat sonra Dolapla işim bitmişti.
Daha sonra takılarımı ve makyaj malzemelerimi yerleştirmeye başladım.Onuda bitirdikten sonra,yemek için hazırlanmaya başladım.
Bi T-shirt ve kot pantolon seçip çıkardım.Üzerimdekileri çıkarıp dolaptan seçtiklerimi giydim.Daha sonra aynanın önüne geçip saçımı güzelce taradım.Tam işim bittidiğinde annem aşağıdan seslendi.Aşağı indim.Annem ve babamda hazırdı.Ege'de hazırdı sanırım.Ayakkabılarımızı giyip dışarı çıktık.
Yan evde dışarda bi adam oturuyordu.Sanırım o güler yüzlü kadının kocası olmalıydı.Onların eve girdiğimizde kadın dışardaki masaya sofrayı kurmuş,salataları koyuyordu.Annemde ona yardım etmeye başladı.Bu sırada zaten babamla o adam sohbete başlamışlardı.
Herşey hazır olunca kadın "Hazal , Özgür hadi gelin yemek hazır ve misafirlerimiz var diye bağırdı.İçimden inşallah çocukları benle aynı yaştadır da onlarla arkadaş olabilirim diye geçirdim.
Aşağı indiklerinde derin bi " Ohh" çektim.Çünkü benle aynı yaşta gibiydiler.Her nekadar Özgür denilen çocuk biraz bizden büyük gözüksede.
Kız bize "Merhaba." diyip karşıma oturdu.Sarışın , renkli gözlü , şirin bi kızdı.Gülümseyerek karşılık verdim.Kızın yanına Özgür oturdu.Oda renkli gözlüydü ve oldukça yakışıklıydı.
Yemekte fazla konuşulmadı.Yemek bittikten sonra sofrayı toparladık.Annemler komşularıyla sohbet etmeye başladılar.
Daha sonra Hazal yanıma gelip "Dolaşalım mı ?" diye sordu gülümseyerek.Başımla onaylayıp gülümsedim.Evden çıkıp yürümeye başladık.
"Tanışmadık ben Hazal." dedi sarışınımız.
"Bende Eylül."
"Bende Özgür." dedi arkadaki ses.Hemen kafamı çevirip baktım.Hazalın abisi olmalıydı.
"Abim olur." dedi Hazal.Tahmin etmiştim zaten.Gülümsedim sadece.
"Kaç yaşındasın ?" diye sordu Hazal.
"16" dedim.Hazal gülümseyerek "Bendee!" diye bi çığlık attı.Neden bu kadar sevindiyse."Abimde 18 yaşında." Belli oluyodu zaten aralarında pek yaş farkı olmadığı.Bi süre öyle konuştuk iyice birbirimizden bahsettik.Sonra sahildeki banklardan birine oturduk.Orda yine konuştuk.
Arkadaş edindim diye içimden seviniyodum.Çünkü ilk defa arkadaşlarımsız bir yaz olacaktı ve sıkıcı gibi gelmişti.Ama burda arkadaş buldum.Ve yazım sıkıcı olmayabilir.