Evet yeni bölüm zamanı.Uzun zamandır koyamadım bölümü.Sınavlarımdan dolayı.Lanet olası okul.
Bu arada bölüm @renklibonibon’a.Kendisi kardeşimdir asdfjaja Ve o da hikaye yazıyor.Yeni başladı.Ona destek olursanız sevinirim.Gerçekten hikayesinin güzel konusu var.Okumaya değer yani.Bölüm geciktirme sebebim biraz da kardeşim.O da artık hikaye yazdığı için ve bir tek bilgisayar olduğu için zor oluyor.Neyse ya çok uzattım.
İyi okumalar.
Medya Özgür.
Rüzgar’dan
Ben erkektim.Bir kız bu kadar yakınımda dururken kendimi kontrol etmek gerçekten zordu.Benim yerimde başka bir erkekte olsa aynı durumda olurdu.Hem de karşında ki güzel ve seksi bir kızsa.Evet,Eylül güzel bir kızdı.Bunu kimse inkar edemezdi.Ben de etmiyordum.
Tepemizde ki küçüklerin birbirlerine ulaşmaları için Eylül’e yaklaşmıştım.Aramızda az bir mesafe vardı ve Eylül utanmıştı.Onu utandırmak hoşuma gidiyordu.Yanakları anında al al oluyordu ve bu onu daha tatlı yapıyordu.Yine kızarmıştı.Dudağımın kenarıyla bu haline gülümsedim.Başı eğik olduğu için güldüğümü görmedi.Bir iki saniye sonra bir şey söylemek için başını kaldırıp ağzını açtı ama söyleyemedi.Tepesinde ki Ege,suyu boylarken Ada kahkahalarla gülüyordu.Eylül apar topar benden uzaklaşıp Ege’yi sudan çıkardı.Bende Ada’yı omzumdan indirdim.
‘Ben kazandım !’ diyerek el çırptı Ada.Eylül,Ada’yı kutlarken Ege somurtuyordu.Bende olsam somurturdum.Sonuçta bir kıza yenilmişti! Bu gerçekten komikti.
‘Ben bilerek yenildim.Sen üzülme diye.’ Ege’nin söylediği şey Ada’ya mantıklı gelmiş olmalı ki suratını astı.
‘Kim kazandıysa kazandı.Eğlendiniz ya ona bakın.’diyerek duruma el attı Eylül.Küçükler gülümseyerek kafalarını salladıktan sonra kıyıya doğru yüzmeye başladılar.Bizde arkalarından onları takip ettik.
‘Kurtarıcı melek gibisin.’
‘Ha ?’ diye ani bir tepki verince güldüm.
‘Diyorum ki,kurtarıcı melek gibisin.’ Kaşları usulca havaya kalktı. ‘Öyle miyim ?’Gülümseyerek kafamı salladım.Çok saftı.
Bizimkilerin yanına geldiğimizde kızlar hala güneşleniyorlardı.Olcay ve Özgür ise sohbet ediyordu.Eylül havlusuyla kurulandıktan sonra diğerleri gibi güneşe uzanıp güneşlenmeye başladı.Bende kurulandıktan sonra uzandım.Saat daha erkendi.Eylül’ün söylediğine göre yarın Başak gidecekti.Bu yüzden bugünü güzel değerlendirmek istiyor olabilirlerdi.Mesela buradan çıktıktan sonra nereye gideceklerdi de bu kadar erken gelmişlerdi plaja.Ya da ben çok merak ediyordum.
Eylül’den
Fazlasıyla uykum gelmişti.Güneşin altında iyice mayışmıştım.Uyumamak için direnen gözlerim kapanmak üzereydi.Erken kalkmıştık ve gerçekten uykum vardı.Yarım saat kestirsem sorun olmazdı heralde.Direnen gözlerimi rahat bırakıp kendimi uykuya teslim edecekken kolumda gezinen bir şey hissettim.Kolumu hafifçe salladım.Ama tekrar bir şey gezinince hafifçe doğrulup ne olduğuna baktım.
Kolumda karınca vardı ! Ağzımdan çığlık kaçmasına engel olamamıştım.Diğer elimle kolumda ki karıncayı hızlıca ittim.Çığlığımdan dolayı herkes bana dönmüş ne olduğunu anlamaya çalışıyodu.
‘Ne oldu Eylül ?’ diye sordu Olcay endişeyle.
‘Ka..karınca vardı kolumda.’diye mırıldandığımda herkes gözlerini devirdi.Ne var yani karıncadan korkamaz mıydım ?