Bölüm 17 ^-^

1.7K 79 17
                                    

Merhaba !

İşte doğum günüm şerefine size yeni bölüm yazdım.Hediye kabul ediyorum asdffg Hediye olarak bolca vote ve yorum istiyorum. Lütfen beni kırmayın :)

Ve bölüm Selin'e geliyor.Umarım beğenirsiin :*

Evet işte yeni bölüm.İyi okumalar…

Multimedya Eylül :)

 

Rüzgar’dan

Yatağımda uzanmış,kulağımda kulaklıklar öylece oturuyordum.Elimlede ritim tutuyordum.Sabah çok büyük bir baş ağrısıyla kalkmıştım.Malum dün biraz içki içmiştim.Tamam biraz demeyelim.Bayağı çok içmiştim.

‘Rüzgar !’

Annemin aşağıdan bağırmasıyla oflayarak yerimden kalktım.Kulağımda kulaklık varken bile bu kadının bağırmasını duyabiliyordum.Yavaş hareketlerle aşağı inerken annem duymadığımı zannetip tekrardan bağırıyordu.En sonunda yanına vardığımda ‘Efendim anne ?’ dedim.

‘Ah tatlım,alışverişe gitmen gerek.’

‘Cidden mi anne? Babam ne güne duruyor ?’ diyerek tekrar odama gitmek için hazırlanırken annem cevap verdi.

‘Babanın işi var.Hem yalnız gitmeyeceksin.Sana eşlik edecek çok güzel bir kız buldum.’

Bu dediği üzerine hızla ona dönüp ‘Bak şimdi giderim işte !’ dedim.Annem o güzel dişlerini gösterip ‘Çapkın seni.’ dedi ve ekledi ‘Hadi çok bekletme kızı.Sitenin çıkışında bekliyor.’

Tamam diyerek yukarı odama çıktım.Annem güzel bir kız diyorsa kesinlikle güzeldi.O yüzden hazırlanmam gerekiyordu.Hazırlanmasam da kızları etkileyebilirdim ama bugünlük bi ayrıcalık lazımdı.Dolaptan bir kot pantolonla,T-shirt çıkarıp hızla üzerime geçirdim.Parfümü hemen heryerime sıkıp,saçlarımı da şöyle elimle düzelttikten sonra hazırdım.Aşağıya inip annemin yanına gittiğimde elime alışveriş listesi tutuşturmuştu.

‘Burada alınacaklar yazıyor tatlım.Hadi iyi eğlenceler.’ diyip gönderdi beni annem.

Sitenin çıkışına doğru yürürken bakalım kim bu güzel kız diye düşünüyordum.Tanıdık biri olsa ismini söylerdi heralde.Öyleyse tanıdık değildi.Güzel.

Köşeden dönüp sitenin çıkışı göründüğünde orada bekleyen Eylül’ü gördüm.Ah gerçekten mi? Annemin bana eşlik edeceğini söylediği güzel kız Eylül’müydü ?

Eylül’den

Beklemekten sıkılmış bir vaziyetteyken Rüzgar’ın bana doğru yaklaştığını gördüm.Heyecanım iyice kendini gösterirken içimden ‘Lütfen hatırlamıyor olsun! Lütfen!’ diye bağırıyordum.O iyice bana yaklaşmadan önce sakinleşmeyi denemiştim.Ama pek işe yaradığını söyleyemeyeceğim.

‘Selam.’

‘Se..selam.’

‘Benimle alışverişe sen mi geleceksin ?’

‘E..evet.’ Kaşlarını kaldırarak tuhaf bir şekilde baktı.

‘Sen iyi misin ?’

‘İ..iyiyim,neden iyi olmayayım ki canım.’ dedim hafif gülerek.

‘Peki.’ dedi ve devam etti ‘Hadi gidelim.’

Siteden çıkıp alış veriş yapacağımız markete doğru yürümeye başladık.İkimizde konuşmuyorduk.Rüzgar dünkü olanları hatırlamıyor olmalı ki tek bir söz etmiyordu.Heyecanım azalmaya başlarken bir ‘oh’ çektim.Seslı bir şekilde çekmiş olmalıyım ki Rüzgar dönüp, ‘Bir şey mi dedin ?’ dedi.

Sadece Sen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin