Bölüm 12 ^-^

1.8K 75 31
                                    

Merhabaa :D 

Tekrardan karşınızdayım.Yine geciktirdim biliyorum.Ama 31 Aralık'a kadar sınavım yok.Bu yüzden bölümleri sizi çok bekletmeden koyacağım. 

Hadi sevinin... :D 

İşte şimdi yeni bölüm.İyi okumalar canlarım...

Multimedia Eylül ve Başak :)

Başımı kaldırdığımda Rüzgarla karşı karşıya geldim.Çığlık atmak için ağzımı açmıştım ki beni kendine çekip ağzımı kapadı.

Korkudan titremeye başlamıştım.

'Çığlık atma sakın elimi çekicem.' dedi Rüzgar.Başımı hemen aşağı yukarı salladım.Rüzgar elini çekince bende hemen kendimi çekip,

'Ne yapıyorsun sen burada ?' dedim hafif bağırarak.

'Şişt sessiz olsana! Sana bakmaya geldim tamam mı ?'

'Ne demek sana bakmaya geldim ?'

'Sana bakmaya geldimin neresini anlamadın? Masadan öyle kıpkırmızı kalkınca merak ettim.Düşünceli bir insanım ben.' dedi sırıtarak.

Benimle dalga geçiyordu pislik.Kızarmışım.Hahh sanane kızardıysam.

'Herneyse,burası kızlar tuvaleti çık burdan !'

'Çıkmıyorum.'

'Ne demek çıkmıyorum ya? Çıksana şurdan! Sapık mısın ?'

'Hayır çıkmıyorum,inat değil mi ?'

Ayak sesleri gelince Rüzgar'a hemen korkulu bir bakış attım.Sonuçta kızlar tuvaletinde bir erkek kesinlikle yanlış anlaşılırdı.

Rüzgar beni aceleyle bir kabine soktu.Kendiside girip kapıyı kapattı.Kılozetin üstüne çıktı,ayaklarını saklamak için.Kapı açılınca kalbim hem korkudan hemde Rüzgarla aynı kabinde olmanın heyecanı ile çok hızlı atıyordu.

'Eylül,iyi misin ?' Bu başak! Rüzgar bana "sakın birşey belli etme !" dedi ağız hareketleriyle.Çok iyi ağız okurum.

'E...evet canım.'

'Emin misin ?'

'Evet dedim ya Başak.'

'He iyi,peki.Sen tuvalete gittikten sonra,Rüzgarda eve gitmek için kalktı.'

Hemen Rüzgar'a bir bakış attım.İfadesizce bizi dinliyordu.

'Yaa öyle mi? Aman gitsin gıcık şey !' dedim bende alayla Rüzgar'a bakarken.

O yine ağzını oynatarak "bittin sen" dedi.Diyorum işte çok iyi ağız okuyabiliyorum.Sadece omuz silktim.

'Ne gıcığı kızım.Çocuk çok tatlı.' dedi adi Başak'ta.

Bu sefer Rüzgar bana alayla sırıttı.'Hadi Eylül,çık artık ya !'

'Sen git geliyorum hemen.'

'Tamam hadi çabuk !' diyerek çıktı Başak.Rüzgar kılozatten inerek yanıma yaklaştı.Küçücük kabinde iyice dibime giriyordu.Kalbim bu sefer heyecandan daha çok atmaya başladı.

'Tamam hadi git artık Rüzgar.' dedim kıpkırmızı olurken.

'Yok ya iyi böyle.'

'Ya sapık mısın sen? Git şurdan !' dedim omuzlarından iktirerek.Bir santim bile yerinden oynamamıştı.

'Seni bu seferlik kırmıyorum.Kaç bakalım sakar.' dedi ve kapıyı açıp çıktı.Dış kapınında açılıp kapanma sesini duyduktan sonra derin bir nefes alıp bende çıktım kabinden.

Yüzümü tekrar soğuk suyla yıkadım.Yine arkamda Rüzgar'ı görmemek için yavaş yavaş kafamı kaldırdım.Bu sefer Rüzgar yoktu.(!)

Tuvaletten çıkıp bizimkilerin yanına gittim.Limonatalar çoktan gelmiş,hepsi bardakları yarılamıştı bile.Kendi yerime geçip oturdum.Hazal hemen iyi olup olmadığımı sorduktan sonra muhabbete geri dönülmüştü.Ben yine muhabbete katılmıyordum.Aklım Rüzgardaydı.Neden beni merak etmişti ki? Yoksa benden hoşlanıyor mu? Hahh kesinlikle saçmalıyorum.

'Eylül,hadisenee !' Başak'ın cırlayışı ile kendime geldim.Üçüde ayaklanmış beni bekliyordu.Hızlıca yerimden kalktım.Nasıl hızlı kalktıysam artık,oturduğum sandalye devrildi.Rezilliğin ta kendisiyim ben ya.Sakarım,Rüzgar çok haklı.Hemen sandalyeyi düzeltip,Başak'ın homurtuları ile baraber hesabı ödeyip çıktık.

Eve doğru giderken Özgür'ün bir ilanı göstermesiyle dikkatimi oraya verdim.İlanda "26 Haziran Pazar günü kumsalda parti var! Bütün gençleri bekliyoruz.Herkes eşini seçip gelsin!" yazıyordu.

Hazal ve Başak ile beraber sevinçten zıplamaya başladık.Hazal,'Ayy parti var,her zaman bir partiye gitmek istemiştim.' dedi.

Bende hep istemiştim.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Eylül yarın alışverişe çıkalım.Partiye iki gün var.' Başak ile oda da oturmuş konuşuyorduk.

'Tamam çıkalım.Ayy ilk defa partiye gideceğiz kızım.'

'Eveet! Harika olacak.Çok güzel olmalıyız Eylül.Bu sitede çok yakışıklı var.Bir tane sevgili yapıp öyle dönmek istiyorum.'

'Yaparsın sen.' dedim gülerek.

'Yaparım tabii.Sende Rüzgar'ı al kendine.' dedi oda gülerek.Hemen bir yastık alıp kafasına fırlattım.Tam isabet.

'Rüzgar deme bana.Gıcık şey ya !' diyerek astım yüzümü.

'Tamam tamam kızma.Hadi ben yatıyorum.Uykum geldi.'

'Tamam bende yatıcam.İyi geceler.'

'İyi geceler.'

Başak kendi yatacağı yere geçip yattıktan sonra bende yatağa geçip uzandım.Çok geçmeden uykuya dalmıştım.'

Sabah annemin üzerimize su dökmesiyle sıçramıştık uykudan.Neymiş seslenmiş seslenmiş uyanmamışız.Bu şoku atlattıktan sonra Başakla hazırlanıp çıktık evden.Dışarıda kahvaltı edicektik.Siteden çıkıp yoldan geçen ilk taksiye bindik.

Yol boyunca nasıl bir elbise alacağımızı tartışıyorduk.On dakika sonra alışveriş merkezine gelmiştik.Taksiciye parasını verdikten sonra koşar adımlarla girdik içeriye.Aç olduğumuz için ilk önce karnımızı doyurmaya karar verip en üste kata çıktık.

Bir kafeye geçip oturduk.Garson yanımıza gelip siparişleri aldıktan sonra bizde elbise konusuna geri döndük.

Biz dalmış konuşurken yanımda ki sandalyenin çekilmesiyle oraya döndüm.

'Selam kızlar.' Başak ile şaşkın şaşkın Rüzgar'a bakıyorduk.

O burada ne yapıyordu ?

Eveet,umarım beğenirsiniz.Telefondan yazdığım için yazım hataları olabilir.Nolur kusura bakmayın.

Oy ve yorum bekliyorum her zaman ki gibii !

Bir de sınır getirmeye karar verdim.Sizce nasıl fikir? Bence harika!

Sınır ; 20 yorum ve 20 oy !

Hadi bakalım canlarım sevindirin benii :*

Sadece Sen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin