Selaam :D
İşte 5. Bölüm :) Umarım beğenirsiniz.Oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Beğendiğinizi görmek beni çook mutlu ediyor.Uzun yazmaya çalışıyorum ama olduğu kadar artık.
İyi okumalaar :)))
Multimedia çok güzel oldu :)
Rüzgarın yakınımda olması beni biraz şaşırtsada refleks olarak geri çekildim.Geri çekilmemle ayağıma camın batması bir oldu.Ben acı ile inlerken Rüzgar ne olduğunu anlamak için "Noldu ?" diye soruyodu.
"Nolcak ayağıma cam battı sayende."
"Ben naptım yaa ?"
"Ne diye dibime giriyon ? Senin yüzünden oldu işte allahım ya."
"Geri çekilmeseydin o zaman."
"Of sus senle uğraşamam.Ayağım acıyo yürüyemiyorum.Yardım et istersen."
Gelip ona tutunmam için yardım etmesini beklerken hop diye kucağına aldı beni.Ben şaşkınca ona bakarken o bişey olmamış gibi hala kucağında beni taşıyodu.Ayağım acımasa ona karşı çıkardım ama neyse.
Eşyalarımızın yanına geldiğimizde Rüzgar beni havlumun üzerine oturttu.Oda önüme geçip ayağıma bakmaya başladı.Elini camın battığı yere bastırınca acıyla inledim.
"Napıyosun ya.Acıyo diyorum.Hala elinle bastırıyosun yaraya."
"Kızım bi sus ne gevezesin.Çok mu kesmiş diye bakıyoruz.İyilikte yaramıyo."
"Noldu Eylül ?" Tartışmaktan Hazal'ı görmemişiz.
"Ayağıma cam battı."
"Nasıl becerdin ?"
"Rüzgara sor."
Rüzgar bana sert bakış attıktan sonra Hazal'a özet geçip anlattı.Onlar konuşurken Özgür'ü olmaması dikkatimi çekti.Sahi o neredeydi ?
"Hazal Özgür nerede ?"
"Markete gitti.İçecek bişeyler alıcakmış."
"Ara Özgür'ü yara bandı falan alsın." Rüzgarın mantıklı isteğiyle ona içimden teşekkür ettim.İÇİMDEN.
Hazal Özgür'ü arayıp istenilen şeyi almasını söyledi.Çok geçmeden Özgür geldi.
Hazal ona ne olduğunu anlattığında Özgürden küçük bir fırça yemiştim.Hayır yani sanki benim suçum.Rüzgar dibime girmeseydi,bunlar olmayacaktı.Gerçi neden acaba Rüzgar o kadar yaklaşmıştı bana.Merak etmiyor değildim.
Ben bunları düşünürken Rüzgar çoktan ayağımdaki yarayı bantlamıştı.Hazal ve Özgür'de yiyecekleri hazırlıyorlardı.
Rüzgar'a dönüp "Teşekkür ederim." dedim.
"Önemli değil.Her zaman yapmam bunu haberin olsun.Alışma yani."
Burda güzelce teşekkür ediyoruz çocuk yine gelip laf atıyo.Ne bu çocuğun benle derdi yaa.
Yiyeceklerimizi yedikten sonra ben hariç hepsi denize girdi.Ayağım acıdığı için ben girmek istemedim.Bi süre sonra yanıma Özgür geldi."Noldu ?"
"Bişey olmadı seni yalnız bırakmak istemedim."
"Teşekkür ederim çok naziksin.Keşke bazılarıda senin gibi olsa." demek istediğimi anlamış olacakki "O her zaman böyledir." dedi.
Bakışlarımı Özgürden ayırıp denize döndürdüğümde Rüzgar'ın Hazalı kucağına alıp denize attığını gördüm.Nedense buna sinirlendim.Neden gerçekten bilmiyorum.Oysa ki Rüzgar'dan nefret ediyorum.Yoksa etmiyor muyum ? Yok canıım ediyorum.Kim bu umursamaz , kaba , öküz birisinden hoşlanır ki ?
"Baksana , bence sadece bana böyle.Hazal'a hiç öyle davranmıyor.Hatta şuan çok eğleniyorlar beraber."
"Çok normal.Çünkü biz çocukluk arkadaşlarıyız.Rüzgar eskiden böyle değildi.Değişti.Ama bize davranışları değişmedi.Birbirimize bağlıyızdır."
"Anladım."
Rüzgar gerçekten çok tuhaf bi çocuk.Ama şunu söylemeliyim ki çok yakışıklı.