Bölüm 18 ^-^

1.6K 77 12
                                    

7.000 okuyucuyu geçmişiz.Harikasınız.Çok teşekkürler.

Sınavlarım yüzünden erken yazma fırsatım olmadı.Üzgünüm.Ve bu bölümü de,gerçeği söylemek gerekirse,çok sıkılıarak yazdım.Daha doğrusu yazamadım.Bölüm @venuskralicesi'ne geliyor.Keyifli okumalar.

Resim var :)

 

Başak’ın burada ki son günüydü.Yarın gidecekti.Bizde bu bir günü güzel bir şekilde değerlendirmeye karar verdik.İlk plaja gidilecek daha sonra da dışarıya çıkılacaktı.Bunun içinde erken kalkmıştık.Annemle güzel bir kahvaltı hazırlamıştık.Kahvaltıdan sonra da Başakla hazırlanmaya başladık.Ben çoktan hazırlanmış bir şekilde Başak’ı bekliyordum.

Odanın kapısı açılıp içeriye annemle Ege girdi.Ege koşarak yanıma geldi.Annemde konuşmaya başladı.

‘Eylül,Ege’de sizinle gelmek istiyor.Onu da alın yanınıza.’Derin bir nefes alıp Ege’nin o masum yüzüne baktım.Çok istekli görünüyordu.Zaten buraya geldi geleli çocukla ilgilenmez olmuştum.Bizimle gelse sorun olmazdı.

‘Tamam,gelsin.’ Dedim.Ege ‘Oley !’ diyerek boynuma atladı.Bende onu gıdıklamaya başladım.O kahkalarla gülerken annemde beni gıdıklamaya başladı.Mutlu bir anne-çocuk çerçevesi sergiliyorduk.

Annem,‘Tamam yeter artık.Hadi Ege gel seni giydiriyim.’diyerek Ege’yi elimden kurtardı.Onlar odadan çıkarken Başak hazırlanmış bir biçimde girdi.

‘Ege’de bizimle geliyor.’dedim.

‘Gelsin gelsin.’

Çok geçmeden Ege’de hazırlanmıştı.Annem onun eşyalarınıda bir çantaya doldurup bana uzattı.

‘Eylül,güneş kremi sürmeyi unutma çocuğa.’

‘Tamam,sen merak etme.’diyerek çıktık evden.Başak’ın son günü olduğu için Özgür ve Hazal’ıda çağıracaktık.Başak’ın anlattığına göre geçen gün Özgürle çok güzel zaman geçirmişler.Başak ondan hoşlanmış olacak ki anlatırken sürekli sırıtıyordu.

Başak,onları çağırmak için evlerine gitti.Bende dışarıda beklemeye başladım.

‘Abla,Ada’yı ve Rüzgay Abi’yi de çağıyalım.’

‘Ah,Ege nereye gitsen Ada’da gelicek yani öyle mi ?’ dedim hafif kızarak.

‘Ama abla…lütfen.’dedi dudağını büzerek.Elimle dudağını sıkarak ‘Tamam tamam.’dedim.Zaman kaybetmemek için Başak’a Rüzgar’ı çağırmaya gideceğimizi belirten bir mesaj yolladım.Ege’nin elinden tutarak Rüzgar’ın evine doğru yürümeye başladık.Rüzgarı en son 2 gün önce görmüştüm.Beraber alışverişe gittiğimiz gün.

Evlerine geldiğimizde Ege hemen koşup bahçe kapısından içeri girdi.Bende arkasından yavaş adımlarla girdim.Beyfendi zile yetişemediği için beni beklemek zorunda kaldı.Zili çaldıktan bir dakika sonra Rüzgar kapıyı açtı.Karşısında beni görmeyi planlamıyordu tabi.Üstüne şöyle baktığımda sadece kot pantolon olduğunu gördüm.Tamam plajda da onu üstsüz görüyordum ama sonuçta orası plajdı bütün herkes üstsüzdü.Böyle tek onu görünce istemsizce gerildim.

‘Şey,biz plaja gidecektikte.Ege Ada’da gelsin diye tutturdu.’dedim.

‘Tamam ben Ada’ya söyleyeyim hazırlansın.’dedi.

‘Şey,istersen sende gelebilirsin.Yarın Başak gidecek hep beraber gidiyoruz.’dedim.Biraz düşündükten sonra ‘tamam.’anlamında başını sallayarak gülümsedi.Bende hafif bir tebessüm ettim.

Sadece Sen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin