İyi okumalaar... :)))
Multimedia RÜZGAR :)
Hava iyice kararmıştı.Biz hala bankta oturmuş sohbet ediyorduk.Muhabbete o kadar dalmışız ki.Özgür farketmiş olacak ki "Hava baya karardı.Bence artık eve dönelim." dedi.Hazal ilk mızmızlansada Özgür'ün dediği gibi eve dönmeye karar kıldık.
Siteyi daha tam gezmediğim için,gezerek eve gidecektik.Banktan kalkıp yürümeye başladık.Gezerken bile o güzel sohbetimiz devam ediyordu.Karşıdan bi çocuk bize doğru geliyordu.Çocuk iyice yaklaşınca,Özgür "Rüzgar naber ?" dedi.Demek tanışıyolardı.Gerçi tanışmaları normal söylediklerine göre 2 yıl önce almışlar burdaki yazlıklarını.Adının Rüzgar olduğunu öğrendiğim çocukta Özgür'e karşılık verdi.Bi süre ayaküstü konuştular.Hava karardığı için çocuğun yüzünü tam olarak göremiyordum.
Hazal araya girerek beni gösterip "Rüzgar sizi tanıştırayım bu Eylül.Bizim yan komşumuz yeni almışlar evi." dedi.Sonra bana dönerek "Eylülcüm buda Rüzgar" dedi.Gülümseyerek elimi uzattım.Oda yavaş hareketlerle elini uzatıp elimi sıktı. "Memnun oldum." dedim en şirin halimle.
Rüzgarda "Bende." dedi umursamazca.Salak.Burda güzelce tanışıyoruz onun bu tavırlarına bak.Çokta meraklı değilim senle tanışmaya.Manyak ya.
Bi süre daha muhabbet ettikten sonra Rüzgar yanımızdan ayrıldı.Bizde eve doğru tekrardan yürüyüşe geçtik.Kısa zamanda eve varmıştık.Hazal ve Özgürle vedalaşıp eve girdim.Annemle babam televizyon izliyorlardı.Ege uyumuş olmalıydı.Yanlarına gidip oturdum.Bi süre televizyon izdedikten sonra annemle babama "İyi geceler." diyip odama çıktım.
Odama girip kendimi yatağa attım.Güzel bi gündü.İlk günden arkadaşta edinmiştim.Aslında buraya gelmeyi istememiştim.Ama şuanda mutluyum.Burayı sevdim.Hazal ve Özgür gerçekten çok iyi.Hazal çok cıvıl cıvıl bi kız.Özgür biraz resmi ama sorun değil.Belki daha yeni tanıştığımız içindir.İkisinide çok sevdim.
Rüzgar biraz tuhaf daha pek konuşamadık ama biraz umursamaz gibi.Aman banane.Muhattap olmam olur biter.
Düşüncelere dalarken uykumun geldiğini farkettim.Yataktan isteksizce kalkıp dolaptan pijamalarımı çıkardım.Üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giydim.Saçlarımı sıkıcı toplayıp bağladım.Yatmak için hazırdım.Yatağın üstüne çıkıp yattım.Hiçbir şey düşünemeyecek kadar uykum gelmişti.Gözlerimi kapayıp kendimi uykunun ellerine teslim ettim.
Sabah odamın içine giren güneş ışınlarıyla o güzel uykumdan uyanmak zorunda kaldım.Bi beş dakka yatağın içinde öylece yatıp tavanı izledim.Sonra kalkıp banyoya gittim.Yüzümü soğuk suyla kendime gelene kadar iyice yıkadım.
Tekrar odama geri dönüp üzerimi değiştirdim.Annemler daha kalkmamıştı sanırım hiç ses yoktu.Üzerimi değiştirdikten sonra annemlerin kapısını tıklattım.Ses yoktu.İçeri girdim odada ne annem ne de babam vardı.
Aşağı indim yoktular.Dışarıya çıkıp bahçeye baktım orada da yoktular.Tekrardan içeri girdim.Masanın üzerindeki bi kağıt dikkatimi çekti.Elime aldım.Annem bi not bırakmıştı.
"Kızım biz alışverişe gidiyoruz.Evde bişi yok.Çok geç olmadan döneriz.Ege sana emanet.Kardeşine iyi bak."
Alışverişe çıkmaları iyi olmuştu.Kahvaltıyada komşulara gidemezdik heralde.Yukarı çıkıp Ege'ye baktım.Hala uyuyordu.Tekrardan aşağı inip televizyonu açtım.Kanalları karıştırıp en sonunda bi şarkı kanalı bulmuştum.Şarkı dinlemeyi ve söylemeyi çok seviyorum.Bi süre dinleyip söyledikten sonra,televizyonu kapatıp bahçeye çıktım.
Hazalda kendi bahçelerinde çiçekleri suluyordu.
"Günaydınn !" dedim gülümseyerek.
"Günaydın , naber ?" dedi Hazal da gülümseyerek.
"İyi ne olsun annemleri bekliyorum alışverişe gitmişler.Evde bişi yok gitmeseler yine size gelicektik kahvaltıya."
"Keşke gitmeselerdi o zaman.Yerdik hep birlikte."
"Olsun başka zaman siz bize gelirsiniz."
"Eee kahvaltıdan sonra napıcaksın ? Denize gidelim mi beraber ?"
"Olur çok güzel olur.Kahvaltıdan sonra."
"Anlaştık o zaman."
"Tamamdır."
Hazalı annesi çağırınca içeri girdi.Bende bi süre bahçedeki sandelyelerde oturdum.Çok geçmeden annemle babam göründü.Ellerinde bir sürü torba vardı.Bende yardım için yanlarına koştum.Gerçekten çok fazla şey almışlar.Eşyalarla birlikte içeri geçtik.Eşyaları mutfak tezgahına bıraktık.
Karnımızda çok acıktığı için hemen annemle kahvaltıyı hazırlamaya başladık.Yarım saat sonra kahvaltı hazırdı.Egede uyanmıştı zaten.Sofrayı dışarı kurduğumuz için açık havada kahvaltı edicektik.Güzelce kahvaltımızı ettikten sonra annemle babama bugünkü planı söylemeye karar verdim.
"Ben bugün Hazalla denize gidicem."
"Tamam kızım git.Dikkat et tamam mı ?"
"Çocuk değilim baba."
"Biliyorum kızım ama ben yinede söyliyim."
"Tamam peki,ben doydum.Hazırlanıp çıkıcam." diyip masan kalktım.Odama çıkıp dolabımdan bikinilerimi çıkardım.Üzerimdekileri çıkarıp bikinimi giydim.Üstünede plaj elbisemi geçirdim.Saçlarımıda salıp taradım.Plaj çantamın içine havlumu güneş kremimi koydum.HAZIRDIM.
Aşağı inip dışarı çıktım.Hazal çoktan hazırlanmış bahçede beni bekliyordu.Yanında Özgürde vardı.Beni görünce ikiside ayaklandılar.Bende yanlarına gidip onları selamladım.Karşılık verirlerken Özgür beni baştan aşağı süzdü.Annemlere el sallayıp bahçeden çıktık.Plaj çok yakınımızda olduğu için çok geçmeden varmıştık.
"Baya kalabalık." dedi Özgür.
"Bu kadar insan var mı bu sitede ?" diye sordum Özgüre bakarak.
"Hayır bazıları dışarıdan geliyor,otellerden.Para vererek girebiliyorlar bu siteye."
"İlginçmiş."
Gerçekten plaj baya kalabalıktı.Zar zor yer bulup şemsiyemizi kurduk.Havlularımızı serip oturduk.Hava çok sıcaktı.Tam denizlik bi havaydı.
"Hadi neyi bekliyoruz girelim.Sıcaktan bayılabilirim." dedi Hazal.O çoktan üzerindeki elbiseyi çıkarmıştı.Bende çıkardım.Özgürde üzerindeki T-shirt'ü çıkardı.Vücudu baya iyiydi.Spor yapıyor olmalı.Denizin kenarına vardığımızda küçük çocuklar kumla oyun oynuyolardı.Ege'de benimle gelmek istemişti ama getirmemiştim.Onu annemler getirecekti.Arkadaşlarımlayken onunla ilgilenemezdim.
Deniz çok soğuktu.Girmekte tereddüt ettim.Çünkü gerçekten soğuktu.Hazal çoktan girmişti bile.Özgürde arkasından girdi.Ben hala aval aval onlara bakıyordum.Sonra birden Özgür üzerime su fırlatmaya başladı.O soğuk su vücüduma değerken şok geçirdim resmen.Heryerim ıslanmıştı.Girmiş kadar oldum.Bende aralarına katılıp onlara su fırlatmaya başladım.Kahkahalarla gülerken "Özgürr !" diye bi ses geldi.Hepimiz oyunu bırakıp sesin geldiği yöne çevirdik başımızı.