MEYDAN OKUMA ETKİNLİĞİ-HAKKIMDA 20 ŞEY

1.6K 287 320
                                    

   

  Müsait bi ara da burayı bi güncelleyeyim 38 yaş, çocukların yaşı falan :) yıllar olmuş :))



  Kaleminin her rengini beğenip saygı duyduğum sevgili KaradulunSarkisi, meydan okumanı gördüm ve kabul ettim.

1-Adım Zeynep Okçu. Yaşla ilgili bir çekincem yok ayrıca bayanlara yaş sorulmaz diye saçma takıntım da yok.Kim hangi yaştaysa odur. 38 yaşındayım.

2-Evliyim ve dünya güzeli iki kızım var. Vuslat (13y) Huzur (5y)

3-Meslekte 18. yılımı çalışıyorum ebeyim. İşimi severek yapıyor olsam da tükenmişlik sendromu yaşıyorum artık.

4-Gaziantep liyim. 2003 ten beri Ankara'da yaşıyorum Ankara ya hala ısınamadım ve sevemedim. Sevenler gücenmesin lütfen. Sıcak iklim insanı olarak hem ayazına hemde kasvetli, ağır havasına alışamadım. Sanki havanın %21 inden civa soluyormuşum gibi. "E sevmiyosan niye duruyosun?" derseniz mecburiyetten işte napalım.

5-Tam bir akrep burcu insanıyım. Burcumu ve burçdaşlarımı ayrı bir severim ve genelde yeni tanıdığım biri akrep ise anlarım.

6-İkisi kız biri erkek üç kardeşim var ve dört te yeğenim. Hepsi memlekette. Orta okulu bitirdikten sonra lise için ailemden ayrıldım o gün bugündür hayat, yollar ve yolculuklarla geçiyor. Artık tahammül edemiyorum. Otobüslerden nefret ediyorum mümkünse kullanmıyorum. Birgün moleküler transportationun bulunup insanların hizmetine sunulacağına inanıyorum.

7-Okumayı öğrendiğimde babam bana bir kitap almıştı JULES VERNE-Aya Yolculuk onu okuduktan sonra başımı semaya kaldırdım ve o gün bu gündür gözüm hep yukarılarda. Bu dünyaya sığamıyor, gökyüzüne ve yıldızlara bakmadan yapamıyorum.

8-Fantastik ve bilim-kurgu vazgeçilmezimdir, bilinmeyenin gizemini severim.

9-Klasik, epic ve kelt müzik dinlemeyi çok severim. Loreena mckennit, kitaro ve basil poledouris hayranıyım Beethoven'ın yumuşacık başlayıp, hafif esintilerle devam eden ve sonunda kasırga kopan inişli çıkışlı eserlerini büyük bir zevkle dinlerim. Tüm klasik müzik ustalarını severim ama vivaldi ye gıcık olurum tek düze keman konçertoları bi süre sonra içimi bayar. Çok sevdiğim bir şarkıyı günlerce üst üste dinlerim. Basil Poledouris-the orgy yi yaklaşık iki haftadır dinliyorum hala bıkmadım. (yukarıya ekledim)

10-Kitap okumak ve yazmak hayatımın anlamıdır. Yazma serüvenim çocuk yaşlarda başladı ilk hikayemi ilkokuldayken yazmıştım bilim-kurgu idi muhafaza edemediğime çok pişmanım. Şimdilerde wattpad de benzerlerini okuyup mutlu oluyorum. Victor Hugo nun anlatım tarzını Steinbeck in betimlemelerini çok severim. Ne bulursam okurum ayırım yapmam ancak kişisel gelişim kitaplarından hoşlanmıyorum. Egoya tavan yaptırıp modern psikopatlar tohumu ekiyor insanların beyinlerine. Kimse mükemmel değildir yani. Olamazda.

11-Gezmek ve değişik yerler görmek çok hoşuma gider helede kahverengi tabela üzerinde sonu "polis" ile biten yerleri keşfetmenin keyfini hiç bir şeye değişmem. Doğal oluşum ve keşfedilmemiş mağaralar ailece özel ilgi alanımızdır.

12-Kaliteli güzel ve zekice kurgulanmış filmleri izlemeyi severim. Tarantino, Kubrick, Nolan ve Verbinski beğendiğim başlıca yönetmenler arasındadır. Caprio oscar alınca çok sevindim o ve onun gibi karakter oyuncularını çok severim. (bruce wills, edward norton, christian bale, nicholas cage...nicole kidman, naomi watts ve yazacak çok kişi var. Sevmediğimi de hiç sevmem(jason Stathom gibi). Bu aralar favorim karakterlerime uyarladığım Odette Yustman ve Josh Duhamel.

13-Sabırlı ve merhametli bir insan olduğumu sanıyorum fakat sabrettiğimden midir bilmem öfkem patlarsa çok kötü olur. Nükte ve kinaye yapmaya bayılırım. Gülmeyi çok severim, bazen komik bir şeye haftalarca gülebilirim. Yalnız yol ortasında yakalanmak kötü oluyor gerçekten, neyse ki cep telefonu var durumu kurtarıyoruz:)

14-Ya hep ya hiç derim arada kalmayı sevmem pek.

15-Her alanda verilmiş emeğe saygı duyarım. Genel olarak saygılı bir insanım, zor severim ama birini yada bişeyi seversem sonuna kadar severim. Dostluğa çok önem veririm insan ilişkilerinde en büyük korkum yanlış anlaşılmaktır. Kimsenin işine burnumu sokmam, kimseninde işime burnunu sokmasından hoşlanmam, değişik fikirlere açığım ama kafama yatmazsa bildiğimi okurum .

16-Çalışmayı seviyorum deyim yerindeyse karınca gibiyim evde de işte de. Yalnız bulaşık yıkamayı hiç sevmem.:)

17-Kedilerin her türünü ve cinsini çok seviyorum. Büyük küçük evcil vahşi fark etmiyor kedilere ayrı bir düşkünlüğüm var. Küçük kızım alerjik astım olmasaydı evde bir de kedimiz olurdu. Hayvanları genel olarak severim ama köpeklerden korkarım, bi kaç kere köpek kovalaması tecrübem oldu. Evde sincaptan tutun yengece kadar bir çok  hayvan besledik.

18-Enstrüman çalmayı çok istedim özellikle saz ama bu alanda tam bir kabiliyet düşmanıyım. Bende en iyi kullanabileceğimi düşündüğüm enstrüman olarak kalemi seçtim :)) Akord etmesi bazen zor olsa da; kağıda dokunduğunda ilk duyulan tınısına ve sonsuz oktavlı sesine bayılıyorum kalemin.

19-Her türlü böcek ve haşerattan korkarım ama toprakla uğraşmayı bişeyler yetiştirmeyi severim. Çiçeklerle başladım sebze ve yeşillikle devam ettim bu sene ağaç olayına geçtim. Bir saksı içine attığım yenidünya ve ayva çekirdekleri fidan oldu. Emekli olabilirsem bir dükkan açmayı hayal ediyorum bir tarafı çiçekçi bir tarafı kitapçı ortada ben yazıcı...Çocukluğumdan beri kafamda bir tek meslek vardı oda astronot olmak ama olmadı. Uzay çok uzak, çoluk çocukta ortada kalmasın hoş bu yaştan sonra nasa da ucu yanık mektup gönderecek değil bari çiçeklerimin ve kitaplarımın arasında yazayım diyorum.

20-Bir itirafla bitireyim; korku ve gerilim hiç tarzım değildir. Çünkü korkar ve gerilirim :) ciddiyim. Ama 4-5 yıl önce artık muhafaza edeceğim hikayeler yazayım dedim ve yola çıkarken kayıp efsanelerimizi aramakla başladım işe. En sevdiğim efsaneyi kaleme aldım, bitmek üzere bilgisayar ortamına atmadığım kısımları var onları düzenlersem belki yayınlarım. Al ikinci efsanem, türk mitolojisine göre korku salan bir kötü ruh o yüzden başka türlü anlatamazdım. Biri bana korku yazacaksın dese hayatta inanmazdım. Bir itiraf daha; ayrıca yılanlardan da çok korkarım doğal ortamda hiç yılan görmedim fakat çok gizemli ve ilgi çekici olduklarını düşünürüm.

   Yazarken çok zorlandım, insanın kendini anlatması ne kadar zormuş :) Wattpad de birbirinden güzel kitaplar okudum, çok değerli ve başarılı yazarlar tanıdım iyi ki tanımışım.

   Hepinize ayrı ayrı sevgi ve saygılarımla.İnşallah daha çok yazar ve okuruz.

   Çok sevgili yazarım KaradulunSarkisi teşekkür ederim.Bende geleneği bozmayıp anlatımlarını kitaplarını beğendiğim ve etkinliğe katılmadıklarını zannettiğim bir kaç yazara buradan meydan okuyorum.

  gokyuzist

 nfesss

BirolOzcan

kutsal__kadin

Ayanayka

     GÖRÜŞMEK ÜZERE...........

"AL" KİTAP OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin