"TAŞ KOMŞU" ♐

16.3K 506 11
                                    

8)bölüm

Yeni evimiz ev demye bin şahit ister saray yavrusuna geldik.Önden gidip kapıyı açtı ormanın içindeydi resmen ev tırsmadım desem yalan olur ki ben karanlıkta yatamayan insanlardanım.

Hemen demirin arkasına geçtim.O da beni öyle görünce kafasını kaldırıp baktı sonra kapıyı açıp ışıkları yaktı.Resmi olmasada ben onun karısıydım artık nedense böyle düşününce kendimi bir tuhaf hissettim.İçeriside saray yavrusu gibiydi ama içerde neden kimse yok anlayamadım.

"Neden kimse yok?"

"Çünkü sevgili babam bize evlilik hediyesi olarak burayı bırakmış."

"Yani"

"Yani kurallarından biride hizmetçisiz evde tek başımıza yaşıyacakmışız."

Ne babaymış ama çocuğuna böyle kazık atılırmı arkadaş gerçi eve bakınca hiçte kazığa benzemiyor ama ben bu evde on kişiyle bile yaşamazdım be ben o küçücük odamda tek yatarken korkuyordum birde şimdi burdamı kesin kafayı yerdim.

"Şimdi biz bu evde yanlız mı kalıcaz?"

Tam o sırada içerden tıkırtı gelmeye başladı.Ben hemen çocuğun koluna yapıştım.

"Birşey değildir kolumu bırakacak mısın ne korkak çıktın sende?"

"Ne korkağı be duymadın mı içerden ses geldi işte git bak yatamam ben valla"

"Ne bakcam be yok birşey ormanın içinde ne olacak?"

Beni ortada bırakıp merdivenleri çıkmaya başladı.Korkudan çocuğun dibinde gidiyordum birde 2 de bir arkama bakıyordum tabi bir odanın kapısını açtı.Peşinden girince yatak odası olduğunu anladım.Üstündeki tişörtü çıkarınca hemen gözlerimi kapadım alışkanlık olmuş televizyonda üstsüz erkek görürsen kafana terlik gelmeden kapatacaksın gözleri.

"Gerçekten bu kadar safmısın yoksa rol mü yapıyorsun aç gözlerini.Ayrıca evde istediğin odayı seçebilirsin kıyafetlerin aşşağıda şimdi izin verirsen yatacağım."

Ne diyeceğim bilmiyordum ama ben bu korkuyla ne aşşağı inip eşyalarımı alabilirdim nede bir oda da tek başıma yatabilirdim işte mavi şimddi faka bastın.

"Şey bu gece senle yatsam tek başıma korkarım."

Aslında evde birileri olmadığı sürece beraber yatacaz ama şimdilik bilmesi gerekmez dimi ama haksızmıyım.

"Bebek misin sen git başka yatak bul kocaman ev."

Böyle diyince sinirlendim benimde bir gururum var dimi.Hemen yan odaya girdim birde üzerimi değiştirmek için aşağı inicem öyle nah bekler ben bu korkuyla yan odaya nasıl geldim bilmiyorum.

Tam bu sırada bardaktan boşalırcasına yağmur başlamazmı bu ne tırsak kız demeyin ama ben şimşektende korkardım.Bünye bu ben ne yapayım.Tam yatağa girdim potansiyel olarak bu gece benle konuşacak birini arıyordum ki telefonla tam o sırada elektrik gitti.

Bastım çığlığı çocuk korkmuş olsa gerek o da diğer odadan bağırıyordu kes sesini diye.Koşarak telefon ışığı sayesinde onun odasına geçtim.Çocuğun üstüne atladım yatağa öyle bir sarıldım ki çocuğa çocuğun pesti çıktı.

"Aç şu kelepçeleri lan ölüyom "

Diyip ellerimi açtı bu sefer yapıştım çocuğun vucüda bunlar ne yarabbim sana geliyorum oha çocuktaki kasa bak lan yok anam birde dokunuyorum kesin öldüm ben.

Tamam sakin mavi kendine gel çocuğu sıkmayı bırakıp yatağa yorganın altına girip çocuğun yanına uzandım o da bana bakıyo saf lan bu harbiyim he ne lan yatcaz alt tarafı.

Serseri ve Çirkin♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin