MAVİ
Dün geceden beri heyecandan uyuyamamıştım.Dün geceden beri çok mutluydum.Annemin sabahın köründe araması bile bozamamıştı.Yok neymiş tek bir kızı varmış herşey kusursuz olmalıymış düne kadar beni terlikle kovalayan annemdi bu kadın inanamıyorum.
Para insanı bozuyor diyorlarda inanmıyordum gerçi bu karı iyi bir değişim yaşadı.Şimdi kuaförde saçlarımı yaptırıyordum.Banu,aslı,annem ve demirin annesi vardı.
He birde dün gece arkadaş olduğum birkaç kız salya sümük olanda dahil.Aslıyla özkan ise dün gece naptı bilmiyorum çünkü biz içeri döndüğümüzde özkan yoktu.Ama aslıya bakmak için odasına girdiğimde salya sümük ağlıyordu.
Sanırım özkan ona fazla gelmişti.Gerçi bence hala yakışıyorlar.Herkes kendi saç modelini kuaföre anlatıyordu.Benimkini banu anlatıyordu çünkü dünyanın en kararsız insanlarından ilk 10 girerdim gerçekten biraz fazla kararsızdım.
Kuaförde hızlı hızlı hazırlandık bu 3 saat anlamına geliyordu.Düğün kır düğünü olacaktı ve dünyanın sayılı zenginlei ve iş adamlarının katılacağı bir düğündü tabi benim annem mahalledeki bakkala kadar herkesi çağırmıştı aslında bende bizim bakkalcıyı çok severdim iyi adamdır bence iyide yaptı hem kaynaşırlar.
Üstünlük bir tek Allah katında vardır.Herkesin işi bitince kuaförden çıktık gerçi kapıda limuzin bekliyordu.Gelinliği kır evinde giyecektim ama şu an gerçektende çok güzel gözüküyordum sanırım bakım yapınca güzel gözüken biriydim.
Kır evine arkadan girip üst kat yatak odasına gittik banuyla aslı benim giyinmem için yardım ederken diğerleri hazırlanmıştı.Annemle demirin annesi-bu kadından hoşlanmıyordum aşşağıda babamla gelenleri karşılıyorlardı.
Annem mübarek bütün mahalleyi gezip tanımış olduğu için yeni taşınmamızza rağmen bütün komşuların geleceğini söyleyince benim ağzım bir karış açılmıştı.Gezip tozan bir anneniz varsa bu normal aslında.Gelinliği giydiğimde ilk olarak aslıdan geldi iltifat sözcükleri.
"Harika gözüküyorsun beşikten beri beraberiz ama seni hiç bu kadar güzel görmemiştim."
"Saol aslı hiç bu kadar iyi bir iltifat almamıştım bunuda beceremiyon bir daha iltifat etmeye kalkma."
"Sende ediyoz beğenmiyon etmiyoz dövüyon ben napıyım be"
"Sen ona bakma mavi harika gözüküyorsun daha önce diktiğim gelinnleklerin hiç bu kadar yakıştığını görmemiştim."
Banun bu sözüyle aynada kendime baktığımda ikisininde haklı olduğunu gördüm çünkü gerçekten harika gözüküyordum.Düğün bitsin ben yinede bu gelinlikle evde en az altı ay gezerim.
Oda kapısı tıklatılınca demirin geldiğini anlamıştım ama niye bu kadar utanıyordum.
"Biz çıkalım demirdir."
Aslı peşiinde banuyu sürüklüye sürüklüye çıkardı.Ardından odaya demir girince aşık olduğumu hissettim.Siyah damatlık tam üstüne oturuyordu.Ceketin dışından bile kasları belli oluyordu.
Saçları harika görünüyordu.(burda yazar yazacak birşey bulamıyor saçla ilgili)Gözlerine bakınca bana şaşkınlıkla baktığını gördüm.Gerçekten bana ilk defa böyle bakıyordu.
"Çok güzel gözüküyorsun."
Ondan ilk defa bir iltifat cümlesi duyuyordum.
"Teşekkür ederim.Sende çok iyi görünüyorsun."
Nedenini bilmiyorum ama biri bana iltifat edince karşılık olarak benimde etmem gerekiyormuş gibime geliyor.
"Pekala hadi inelim bizi bekliyorlar."
Elimi avuçlarının içine alıp beeni odadan çıkardı aşşağı inince alkış sesleri yükseldi.Hayatımın en büyük kalabalığını görüyordum sanırsam.Etraf o kadar güzeldiki insan bakmaya doyamıyordu.
Ne kadar uraşıldığından bahsetmiyeceim bile.Demirle birlikte nikah masasına oturduk.Nikah memuru çoktan gelmişti sanırım.Nikah şahitlerimiz özkan ve aslıda yerlerini almıştı ama birbirlerine bakmıyorlardı bile.
"Evet gelin ve damat evlenemyi istemiş bizede bugün nikahı kıymak düşer.Şimdi sen leyla kızı mavi nazlı oğlu demiri kocalığa kabul ediyormusun?"
"Evet"
Sesim o kadar istekli çıkmıştı ki bir an ben bile yalan bir evlilik olduğunu unutmuştum.
"Sen nazlı oğlu emir leyla kızı maviyi karılığa kabul ediyormusun?"
"Evet"
Şimdi daha mutluydum çünkü demirin seside benim ki gibi çıkmıştı.
"Bende size belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum."
Çok büyük bir alkış kopmuştu.Bizde ayağa kalmıştık ben ne olduğunu anlamadan demir beni kendine çekip öpmüştü bile.Sadece hatırladığım arkadan sizi terbiyesizler burda aile var diye bağıran bizi sokakta görüp yüzümüe tüküren kadındı.Artık bizde tam olmasada bir aileydik işte.
İlk dansımıza kalkıp dans etmeye başladık gerçi ben beceremediğim için demire uyuyordum çocuğun ayağına ve arkada ki yaşlı bir teyzenin ayağına kaçö kere bastığımı bile hatırlamıyorum en sonunda teyze bağırınca bizde yerimize oturduk.
Masaya oturduğumda özkanın gönderdiği çelenk dikkatimi çekmişti.Üstünde Allah sabır versin iyi çocuktun yazıyordu.Bunun hesabını sonra soracaktım düğün halaylar biliyorum iş adamlarını olduğu bir düğünde halay ne diyeceksiniz ama bizim taraf toplu halay çekiyordu bu da benim annemin zorlamalarından biriydi.
Düğün böyle saatlerce akıp gitti ben belki takı töreni yaparlar diyordum ama sağıma bakınca hep hediye kutuları olduunu gördüm.Ah o duyguyu yaşayamadım diyecektim ki annem sağolsun gelip takı töreni yaptı gerçi takan yanlızca bizim taraftı sonra zenginlerde takmaya başladı böylece çifte mutluluk yaşadım oh bu düğünden sonra iyi alışveriş yapıcam.
Düğün yavaş yvaş sona doğru ereken yaniş demir daha fazla dayanamayınca limuzine binip düğünden çıktık tabi ilk önce ailelerle vedalaştık ben hala nereye gittiğimi bilmiyordum.Demir tam karşımda oturuyordu ceketi çıkadığı için kasları daha çok beli oluyordu.
Bu adam artık benim kocamdı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Balayımıza çıkıyoruz karıcım........"
Yorum yapan bütün okuyucularım seviliyorsunuz haberiniz olsun *-* multimedia da mavinin gelinliği var bakmalısınız yorumlarınızı bekliyorum :)