"Hastalıktan gelen mutluluk!!!" ♐

15.3K 520 12
                                    

9)Bölüm

Eve geldiğimde her tarafım buz tutmuştu resmen titriyordum.Demir ortalıklarda yoktu büyük ihtimalle odasındaydı.Hemen kendi odama çıkıp dolapta bulduğum tüm bettaniyeleri üstüme örttüm çabuk hastalanan bir yapım vardı.Bu beni çok zorlardı bazen bir hafta hasta yattığım dahi olurdu gerçi o zamanlar annem bana bakardı ama sanırım bundan sonra annemi çaıramazdım ki belki uzanırsam geçer diyerekten üstümü örtüp yatmaya başladım gerçi hala titriyordum.Bir kaç saat geçtikten sonra odamın kapısı tıklatıldı.Ateşten sesim dahi çıkmıyor boğazım acıyordu.

Ben daha konuşamadan kapı açıldı demir içeri girdi.

"Mavi iyimisin neden titriyorsun."

Deyip yanıma oturup elini alnıma koydu.

"Sen yanıyorsun ateşini düşürmemiz lazım"

Diyerek üstümdeki battaniyelerin hepsini açıp beni kucağına aldı.Sonrada banyoya götürdü.Hala üşüyordum bu yüzden demire sımsıkı sarılmıştım biraz daha sarılsam çocukla bütünleşecektim ama gerçekten çok üşüyordum.Duşkabininin içine girip soğuk suyu açtı işte o zaman ağzımdan istemsiz bir inleme çıktı ben sıcak yaz günlerinde bile kaynar suyla yıkanan insandım.Demirde benim gibi sırıksıklam olmuşken suyu kapatıp beni tekrar odaya götürdü.Ben tirtir titrerken onda titremekten eser yoktu sanki hiç etkilenmemiş gibi.

Beni yatağa bırakıp üstümü çıkartmaya başladı engel olamıyordum heryerim çok ağrıyordu.Üstümde ne var ne yoksa çıkardıktan sonra üstüme sadece bir çarşaf atmıştı daha çok titremeye başlamıştım.

Beni odada yalnız bırakıp çıktı.Sonra geri geldiğinde altına sadece bir eşotman giymiş olarak gördüm yani üstü çıplaktı şu hasta halimle bile etkilenebiliyordum.

"Mavi iyi misin? doktoru çağırdım birazdan burada olacak kendini yormamaya çalış."

Zil çaldığı sırada beni bırakıp aşşağı indi.Sonra geri geldiğinde yanında takım elbiseli yaşlı bir adam vardı.

"Şimdi nerelerin acıyor söyle bakalım bende o sırada ateşini ölçiyim ve beyefendi sizde karınızla bizi yalnız bırakırsanız sevinirim."

"Bende burda kalsam."

"Biliyorum karınız için endişeleniyorsunuz ama merak etmeyin ben onu muhane ederken dışarda durmanız daha iyi olacaktır."

Demir doktorun sözlerinden sonra odadan çıkıp kapıyı arkadan kapattı.

"Evet hanım kızım şanslısın seni çok seven bir kocan var şimdi aç ağzını bakalım"

Diyip bademciklerime baktı sonra ateşimi ölçüp birkaç tektik yaptıktan sonra konuştu.

"Aslında sadece basit bir üşütme iyi bakılman gerekiyor ateşinin o kadar çok çıkmasını bünyene veriyorum muhtemelen yarına birşeyin kalmaz ben sana yinede ilaç vereceğim."

Deyip odadan çıktı ah boğazım ağrıdığı için konuşamıyordum ama ben hap içemiyordum ki neyse denemekten birşey çıkmaz ama ben hala utanıyordum hala çırılçıplaktım birde demirin beni soyduğunu düşününce iyice kızarıyordum.Sonra odaya demir girdi elinde birkaç ilaç ve su vardı.

"Bunlar aç karna alacağın ilaçlar doktor uyku yapacağını söyledi ama sorun olmazmış."

Deyip yanıma oturdu.Elindeki ilaçları tek tek içmeye başladıktan sonra gerçekten üstüme bir yorgunluk çökmüştü.Yatağa tekrar yatınca demir üstümü örttü.Benim gözler otomatiken kapanırken alnımda dudaklarını hissetmem bir oldu.

"İyi geceler meleğim."

Deyip çıktı odadan belki fazla ateş başıma vurmuştuda hayal görüyordum derken gözlerim kapandı.

------------------------------------------------------------------------------

Gözlerimi açmamla demiri üstümde uyuyor halde bulmam bir oldu.Kalktığım hissetmiş olacak o da gözlerini açtı.

"İyimisin ateşin varmı?"

Diyerek elin alnıma götürdü onu böyle görünce zar zor konuştum.

"İyiyim sadece hala uykum var."

"Mavi ben gerçekten özür dilerim bir daha öyle birşey yaşamayacaksın sen istemediğin sürece bir daha olmayacak şimdi yanında yatabilirmiyim yani sen korkarsın diye."

Karşımda küçük bir çocuk gibi duruyordu o anda fark ettim demir üstüme eşortmanlarımdan birini ve bol tişörtlerimden birini giydirmiş.Birşey söyleyemedim sadece kafamı sallamakla yetindim.

Oda yanıma uzanıp beni kolları arasına aldı burası gerçekten mutluluktu.Bende kollarımı ona sarıp gözlerimi kapattım içimde birşeyler kıpırdanırken hiçbirşey düşünmemeye çalışıp sadece mutluluğa bıraktım kendimi.

Yorumlarınızı bekliyorum ;DŞarkıyı açmayı unutmayın :)

Serseri ve Çirkin♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin