7)Bölüm
Mavi
Gözlerimi annemin bağırışı içinde açtım.
"Hadi sen daha hazır değilmisin kalk gelecekler birazdan yoksa babanı çağırıcam hadi çabuk ol.Makyaj yap ve güzel giyin gözlerlerindeki kızarıklarıda kapat hadi çabuk ol."
"Tamam"
Söyleyebileceğim tek şey buydu.Aynanın karşısına geçip kendime baktım göz altlarım ağlamaktan kızarık yüzümde, insandan eser yok o dereceye gelmişim.Banyoya gidip annemin dediği gibi makyaj yaptım.Üstüme geçen yıl akrabımızın düğünü için aldığım ve giyemediğim kıyafeti giydim neymiş eteği kısaymış herhalde bu sefer birşey demezler.
Kıyafetimi giyip aynada kendime baktım çok güzel gözüküyordum kıyafet tam bana göreydi.Saçımıda çok değişik olarak açık bırakmaya karar verdim genelde asla açık bırakmazdım kendimi rahatsız hissederdim.Saçıma fön çekip salık bıraktım işte şimdi gerçekten güzel gözüküyordum.Tam hazırlanmışken kapı çaldı.Ben açtım.Karşımda takım elbiseli demir ve annesi ve birde takım elbiseli bir adam vardı.
Ben birşey demeden annemle babam yanıma gelip içeri konuk ettiler.Kadın yine önceden geldiği gibi suratını buruşturuyordu ama bu sefer takmıyordum.
Demir ise hayatımda gördüğüm en yakışıklı adam rolünü oynuyordu yani canlı olarak yoksa ben ne fransisco lawroskiler ne justin bieberlar görmüşümdür.Annem beni kahve yapmak için içeri gönderdi.
İçerde ne kadar tuz varsa boşalttım kahveye gebersin pislik.Hayvan herif birde iyi aile çocuğu rolü oynuyordu tanımasam ben bile inanıcam ayıya.Kahveleri hazırlayıp içeri geçip tek tek verdim.
Tanımadıım adam konuşmaya başladı.Ben hala demirin kahveyi içmesini bekliyordum.
"Sizinde bildiğiniz gibi sebebi ziyaretimiz belli Allah'ın emri-"
Kapı çalmasıyla adamın sözü kesildi.Ben senaryolara başlamıştım beklki avukat havaide ki dedemden miras kaldığını söylemek için bize gelmiştir bendeki kafaya bak benim havaide dedem mi var lan.Kapıyı açmak için kalktım.Kapıyı açtığımda açmaz olayım diye kendi kendime söylenmeye başladım.
"Yanlış evemi geldim lan mavi sen misin lan?Noldu kız sana kıza benzemişssin."
"Senin ne işin var lan burda demir bey yetmedi birde arkadaşını mı çağırdı."
"Tamam doğru eve gelmişim sen mavisin."
"Kim geldi kızım?"
Meşhur annemin bağırması hemen özkanı içeri alıp kapıyı kapattım.Salona geçtiğimizde annemle babam meraklı meraklı özkana bakıyordular.
"Merhaba efendim ben demirin arkadışıyım."
Yok anam bunlar bugün oskarı hakediyorlar hepsinde bir iyi aile çocuğu rolü noluyoz benmiyim bu evdeki serseri şimdi.
"Neyse nerde kalmıştık ha Allah'ın emri peygamberin kabri ile kızınızı demir beye istiyoruz."
"Bizde karar verip konuşmuş bulunduk ve kızımız mavinin isteğiylede verdik gitti."
Bunlar dünden hazırmış.Kızımızın isteğiyleymiş yalana bak yalana.Neyse kimse içmeye başlamamışken annem yine başladı.
"Kızım çocuğuda kahve getirsene."
"Tamam"
deyip kalan kahveden özkana doldurdum şimdi görür özkan bey iyi aile çocuğu rolünü mahfedelim bakalım demir tuza dayansa özkan acıya dayanamaz.Doldur pul biberi mavi oh canıma değsin.