"Kına gecesi" ♐

14.3K 454 22
                                    

MAVİ

Bugün gözlerimi demirin kollarında açtım.Yarın düğünümüz var.Neden bu kadar heyecanlandığımı bilmiyorum.Gerçek bile değildi.Beni sevdiğini hiç söylememişti ki bende söylememiştim cesaret dahi edemiyordum.

Annemlerle demirin annesi düğün hakkında herşeyi hazırlamışlar annem ve onun annesi artık nasıl anlaştıysalar artık.Gerçi daha kadınla hiç konuşmadan yargılıyorum.

Sanırım evlilik bana göre değil bir erkekle sürekli hizmetçi gibi yaşamak bana ters demire hizmet ederken o kadar şey olmasada korkudan ağzımı burnumu kırar ama başka bir erkek olsa 'git kendin yap lan babağın uşağı yok' sanırım demirden bayağı bir hatta çok tırsıyorum.

Neyse sadece 2 yıl birşey olmaz bunlar okul ve ailem için katlanıyordum aslında.Bugün banu gelinliğimi getirecekti prova için gelip gidiyorken çok iyi arkadaş olmuştuk.Beni bir şeyler yapmak için davette etmişti ama tembel olduğum için kabul etmemiştim insanların içinde olmaktan hoşlanmıyordum birde düğüne katlanmak zorundaydım.

Gelinliği denediğimde çok güzel olmuştum belki hayalim yoktu ama böyle olacağını bilsem sanırım beşkere bile evlenebilirim.

Sonrada babam beni evlatlıktan reddeder olan olur.Bugün aslının ve banunun planlamasıyla kına gecesi yapacağız demirde arkadaşlarıyla dışarda olacağını söyledi.Yani evde ben banunun arkadaşları aslı yapacağız aslında pek kişi yok sadece banu bir kaç arkadaşını getireceğini söyledi malum buraya taşındıktan sonra yeni arkadaşlarım lmadı eski arkadaşlarımı çağırsamda ta ordan buraya gelemezler.

Demirin şoförü bütün yiyecekleri öğlen getirdi.Annemde kınalıkları eşyaları bırakıp gitti çünkü kim var kim yok eve toplamış aslında kına yaptığımı aslı ağızından kaçırdı bağıra çağıra kimseyi getirmemesi için ikna ettim.

Banu kuaförü ve bindallıyı getirdi yukarda hepimiz hazırlandık.

Aslı diz üstü beyaz sade dantelli bir elbise giymişti.Elbisenin bel kısmında zımbalı bir kemer vardı bu daha tarz durmasını sağlıyordu sanırım aslıyla çoğu elbiselerimizi ortak kullanırız gerçekten çok iyi bir tarzı vardır.

Saçlarını kuaföre düz fön şeklinde aralarına da su dalgaları ekletmiş.Makyaj yapmamıştı.Ama gerçekten bu gece çok güzel gözüküyordu.

Banu straplez kırmızı bir elbise giymişti Allahtan demir kınada olmayacaktı.Banuyu ne kadar sevsemde şu anda kıskanılacak şekilde güzeldi.Saçlarını arkadan dağınık topuz şeklinde yapmıştı.

Makyaj olarak sadece elbisesinin renginde kırmızı bir ruj sürmüştü.Mavi gözleri bu kadar kırmızıya rağmen ortaya çıkmayı sağlıyordu.Sanırım hayatımda gördüğüm en güzel kızlardan biriydi.Oğlum olsaydı silah zoruyla gelinim yapacağım türdendi.

Bütün hazırlıklar bitince bende kırmızı bindallıyla aslı ve banu kadar olmasada güzel gözüküyordum ha intikam günü düğün günü olucaktı çünkü provada çok güzel olmuştu.

Sanırım banun arkadaşları gelmeye başlamıştı.

"Sanırım benimkiler geldiler."

Banu yerinden kalkıp kapıyı açmaya gitti.O da olmasa biz aslıyla başbaşa bir kına gecesi yapcaz.Banu içeriye döndüğünde 5 tane sevimli bizim yaşlarımızda kızlar vardı.Hiçbiri birbirine benzemiyordu.Biri burdan çıkınca rock konserine gidecek gibi giyinmişti.

Öteki ondan beter sevgilisinden ayrılmışta ağlayacak omuz bulamıyormuş gibi salya sümük gelmiş.Yok anam anlatamayacağım çeşit çeşit insan örnekleri gibi.

Serseri ve Çirkin♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin