"Seni seviyorum"♐

13.7K 462 14
                                    

Mavi

Hala dünün etkisinden kurtulamamıştım.Sanırım hayatımın dün en güzel günlerdin biriydi.Sinemadan sonra lunaparka gittik daha doğrusu benim ısrarlarım yüzünden gittik ama gittiğimizede değdi.

Orda daha fazla eğlendik.Bugün özkan bize gelecekmiş demirin söylediğine göre bende fırsatı kaçırmadan aslıyıda çağırdım.Ben yapcam bunların arasını ayni kararlıyım çünkü ikiside birbirinden inatçı.

Mide bulantılarım birazda olsa azalmıştı.Erkekler yemek yapmaz kuralını demir bozuyor çünkü o da bende zehirlenmek istemiyoruz.Aslıyada özkanada bugün söyleyecektik.Bebeklerimizi ama annemlere daha sonra söyleycektim.

Karının tepkisini bildiğimden sen daha kendine bakamıyon birde iki bebeğemi bakcan diyip yanımıza taşınır.Kapı çalmasından ya aslının ya da özkanın geldiğini anladım.Demir üst katta duş alıyordu.Gidip kapıyı açmamla karşımda sırıtan bir özkanla karşılaşmam bir oldu.Sanırım demire bir çelenk daha göndermek zorunda kalacaktı.Hain herif rezil olmuştum onun yüzünden.

"Hoşgeldin hadi gir içeri"

"Hoşbulduk hayırdır kafana saksı filan mı düştü."

"Nedenmiş canım?"

"Hayır bana karşı bir iyi davranmalar filan"

"Geçiyor musun?Geçmiyormusun?"

"Tamam be geçiyorum."

Özkan içeri geçer geçmez gördüğü ilk koltuğa yerleşti.

"Demir nerde?"

"Duş alıyor."

"Pekala işim var birşey söyleceğim diye çağırdınız ama çabuk olsanız."

"Biraz sabret hem ne işin var."

"Sanane derdim ama demiyeceğim randevum var."

"Hastane randevusu mu hayırdır neyin var?"

"Saf olduğunu daha önce söylemiş miydim?"

"Hayır yani seninle randevuya çıkacak kız olmadığı için bir tek hastane şıkkı kalmıştı kusura bakma dünyada öyle kızların olduğunu bilmiyordum."

"Dua et demirin karısısın yoksa bilirdim ben sana yapacağımı."

AAh özkan bey daha bu başlangıç sen miydim düğünümde çelenk gönderen dur bakalım yeni başlıyoruz.

"Didişmeyi bırakın ayrıca özkan söylediğin gibi o benim karım senin onu koruman gerekiyor."

Demir saçları ıslak bi şekilde merdivenelrden iniyordu.Böyle çok çekici gözüktüğünü söylemişmiydim.Aşşağı inip yanıma oturdu.Beni yine kendine çekti.

"O başlattı."

"Birde suçu bana atıyorsun özkanın yaptığı neydi düğünümüze çelenk gönderdi."

"O bir şakaydı."

"Ben senin düğününde göreceğim şakayı."

"Tamam susun artık e söyleyelim mi artık hayatım ?"

"Olmaz ben birini daha çağırdım."

Tam bu sırada kapı çaldı.Hemen koşup kapıya açmaya gittim.Az kalsın düşüyordum.

"Yavaş bireşy olacak"

Ay kocacım benide düşünürmüş.Kapıyı açıp aslıyı kolundan tutup salona doğru çektim.Salonda özkanın olduğunu görünce ayakları bir an dursada kıza sülük gibi yapışmıştım o yüzden o da benimle birlikte yürmek zorunda kaldı onu hemen özkanın yanına oturttum daha doğrusu zorla özkanında suratı düşmüştü.

Serseri ve Çirkin♐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin